Kilka minut przed lądowaniem. Obudziła się Rose, która sama wyglądała na bardzo zaspaną.
Nie znałyście okolicy, a ty nie znałaś nawet języka dlatego postanowiłyście razem poszukać jakiegoś mieszkania. Rose dogadywała się z ludźmi a potem tłumaczyła tobie, w mgnieniu oka załapałaś pare słówek.
Bez większych przeszkód znalazłyście spoko domek w centrum Seulu.
Gdy byłyście już w środku wybrałyście swoje pokoje i rozpakowałyście się.
Pov. Rose
Gdy się rozpakowywałam usłyszałam piękny śpiew. Jak wiadomo należał on do Jennie... Teraz nie wiem co o niej myśleć, bo bardzo ją polubiłam, ale z drugiej strony nie mam z nią żadnych szans... Zastanawiam się teraz czy mam wybrać przyjaźń czy wywieźdź ją z tego miasta... nie byłoby to trudne ponieważ ona wcale nie zna koreańskiego. Co ja mam zrobić?
Wracamy do ciebie
Podszas rozpakowywania nudziło mi się więc włączyłam muzykę i zaczełam drzeć morde... Nie zazdroszcze tylko Rose, która musiała słuchać tych jęków...ale mam się tu czuć jak w domu więc dlaczego mam się tak nie zachowywać?
Twoje myśli
Zastanawiam się jak śpiewa Rose... Krótko się znamy... ciekawe jakie mam z nią szanse i czy wogule je mam.... ale nawet jakbym przegrała to przecierz się na nią nie obraże.... polubiłam ją
Koniec Twoich myśli
Ostatnie godziny przed spaniem spędziłaś na rozmowie z Lisą, która do ciebie zadzwoniła. Około 2.00 w nocy poszłaś się jeszcze umyć (no bo czemu by się miała nie myć w nocy😂) i spać.-------------------------------------------------------------
Hej
Wiem wiem... strasznie krótki... ale ja poprostu nie mam pomysłu i pisze z nudów😒
Mimo tego jest 256 słów więc chyba nie aż tak źle
Jeśli ktoś to czyta to napisz ty mi czy Rose ma być dobra czy zła bo już sama nwm...
(tak... do cb sie zwracam Małgorzatko😂)