#4

20 2 2
                                    

Następnego dnia z samego rana poszłyście się zgłosić na przesłuchania, które miały być za tydzień. Do tej pory musiałyście sobie znaleźć trenerów, którzy wiedzą co i jak i was wyszkolą.

Około 13.00 traciłyście już nadzieje że kogokolwiek znajdziecie... Zgłosiłyście się do wytwórni z prośbą by wam kogoś znaleźli i zmęczone wróciłyście do domu. Około 15.00 zgłodniałyście więc zamówiłaś dla was pizze i zrobiłyście sobie maraton filmowy.

Nie musiałaś długo czekać, bo już następnego dnia dostałaś wiadomość że znaleźli dla ciebie idealnego trenera.
Wiadomość:
      Dzień dobry,
Znaleźliźmy dla Pani trenera, który pokaże Pani wszystkie wady i zalety tej branży,a następnie zacznie Panią uczyć rapu, bo Pani zgłosiła się do rapu tak? (Proszę o natychmiastową odpowiedź). Dane trenera: Nazywa się Min Yoongi, jest z zespołu BTS, lecz wydał rówiesz swój własny mixtape. Ma doświadczenie w branży muzycznej.
Narychmiast potwierdziłaś że zgłosiłaś się do rapu i zapytałaś gdzie masz się z nim spotkać. Odpisali ci że w sali 157 w wytwórni.
Po 20 minutach, gdy byłaś gotowa takiego samego SMS'a dostała Rose... okazało się że też będzie miała ,,lekcje" w sali 157, a jej trener ma na imię Jeon Jungguk. Poczekałaś więc na nią i wspólnie udałyście się do wytwórni. Po około 10 minutach byłyście na miejscu. To co tam zobaczyłyście zaparło ci dech w piersiach, a Rose stała z otwartą buzią. Otóż pod budynkiem stało siedmiu chłopaków, a jeden poprawiając włosy szedł w waszą stronę... Wszyscy byli ubrani na czarno,wyglądali na dość nie miłych, ale może nie warto oceniać książki po okładce... Twoją uwagę przykuł jeden. Miał duże usta i bardzo szerokie barki. Uśmiechał się do was przyjaźnie ale zobaczył to inny i gdy ten uśmiechnięty dostał ręką w głowę odrazu przestał się uśmiechać... To było bardzo dziwne...

--------------------------------------------------------------
Heh...
Dopiero teraz zacznie się zabawa😈
Do kolejnego rozdziału👋

Bad boys Bangtan😏Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz