Luna
Ne dhom ndodhej xavier me nje vajz te zhveshur duke u puthur edhe duke "punuar" . Se di thjesht po shik kraharori me shtrengoi pk por si vura re e lash skisha pse te mrz ,un se dua skam ndjenja per te un sot e njoha ate.-Oopss me fal qe po ju nderpres por doja te thosha ,qe mua dhe te dashures tende Xavier spo na ze gjumi e po mendoja te benim ndonje loj. Por qenke i zen ikem ne-tha ajo duke mbyll deren.
-1.-Kelly nisi te numeroj un po e shikoja me habi dhe ajo me dha nje shikim e thoshte prit.
-2..
-3- pasi kelly tha e vajza e rrethuar me carcaf doli qe aty me vrap po ikte neper koridoret e shtepis. Priti e disa minuta ne der dhe aty erdhi Xavier.
-Menefund e solle koken,ti e di qe mua sme plq Dajana cne me ate nuk gjeje dot nje femer tj.Nejse hec ne dhomen bosh qe kemi pas kur ishim te vegjel .-tha kelly
-Ajo esht e piset mos sesht hap asnjeher-tha xavier
-Waa ver8 e pse dje kur isha un ishte e paster vinte er e mir.-tha ajo
-Ok -tha ai
-Hec dhe ti Luna se un po iki te zgjoj Brendonin-tha kelly
-Ok-thash un e po ndiqa xavier
Kelly
U venova pak ndejta ata hyren ne ate dhom. Ndejta nje cik e shkova te Brendon qe po flinte si nje ari
-Brendonnnnn-thash un e u hodha siper ti
-He moj sme le njeher rehat ca ke sonte-tha ai
-Epo mua sme ze gjumi dhe Lunen. Nderpreva xavier se sishte duke "punuar" me Dajanen dhe tn ndodhet ne dhomen ton te femijris me lunen . Ku luanim kur ktheheshim nga shkolla.
-shiko kjo dhomen e femijris 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ 1muaj ke qe srri atje kur ske qetsi per te lex ndonje gje. Hej zot, a po te pash dje qe hyre ne dhom e sdole prej aty per rreth 4 or.-tha ai e po qeshte nisi te me guduliste.
-mir mir mjaft-thosha e qeshja.
Luna
Hyrem ne dhom e ishte disa shilte e cep te dhomes ndodheshin disa bokse. Ai shkoi dhe vendosi nje muzik muziken e ed sherern-perfect.Un u ula ne nje shilte e po shikoja cdo levizje te tij. Dhe ai erdhi drejt meje me nje shikim djallzor por ne cast ndryshoi.
-A je per nje vallzim-tha ai e me zjati doren. Vendosa doren mbi te tijen dhe u cova prej aty. Duar e tij u vendosen ne belin tim e duart e mija ne qafen e tij. Ishte dicka e bukur te kerceje me djalin qe te gjitha vajzat e gjimnazit ton vdesin. Dhe un isha duke vallzuar me te isha e hutuar shikoja ate ne sy. Syt e mi shkuan ne buzet e tij thjesht sdija ca te beja.
Ai u perkul pak e ceku pak buzet e tija me te mijat. Dera u hap ne mement doja te largohesha pak nga ai por dora tij me kishte rrethuar.
-Ncncnc a mund ti heqesh duart nga shoqa ime-tha Kelly e erdhi drejt nesh
-A smund ta perqafoj pak te dashuren time-tha ai
-Jo sepse sesht e dashura jote-tha ajo e me mori nga krahet e xavier
-Moj...- kelly e nderpreu
-Ncncnc ktu ne kete dhom ska spiuna prandaj mos u sill si i dashuri saj okei-tha ajo
-A po dhe mos flirto me te jam e qart-tha ajo
-Ku esht motra ime nr2-tha Bredoni e erdhi drejt meje
-Ktuuuu -thash dhe e perqafova
-Okei ca do luajm-thash
-Po mendoja e vertet apo sfid-tha Kelly
-Okei na duhet nje shishe me prisni ketu-tha serish ajo
YOU ARE READING
Djalli im
Action♡I PERFUNDUAR♡ 16.06.2020 25.04.2022 ➖ Dy persona nga bot te kunderta ➖ Dy te rinj te dashuruar ➖ A do perfundojn bashk? ➖ Cfar ndodh me ta? ➖ A do e pranoj vajza djalin dhe pse ai esht vrases.... ➖ NDALOHET RREPTESISHT KOPJIMI I LIBRIT SI DHE POST...