Luna
U zgjova ndjeva veten te perqafuar nga nje mashkull nga pas. Ne fillim u tremba dhe u ktheva me njeher. Por kur pash ate te flinte i qet🥺 isht kaq cute😍. Po mundohesha me u largu nga perqafimi por jo. Me shtrengoj me shum pas vetes dhe fytyrat tona ndodhesin disa cm larg njera tjetres. Ai hapi syt e po me shikonte drejt e ne sy syt e ti blu sikurs oqean.
-mirmengjesi embelsir-tha dhe me puthi ne hund.
-mirmengjes-thash dhe buzeqesha🥰
-ku mendoje se do shkoje-tha ai po me shikonte serioz
-ne tualet doja te beja nje dush por skam ca te vesh.-thash un duke u skuqur e ula pak koken.
-shko se mund te marresh rrobat e mija.-tha ai
-por 😳skam-cme la te vazhdoja me puthi nrm qe ja ktheva.
-shko bej dush se e rregulloj un ate pun-tha ai dhe me puthi serish. U cova qe aty dhe shkova te dollapi dhe e hapa. Aty kishte kostume serioze,kemisha, bluze xhinkse a po kishte dhe kostume sportive. Me te gjata por dhe me te shkutra mora nje kostum te zi se me shum e zeza mbizoteron ne rrobat e tij. Nje kostum te zi me te shkutra nike dhe pse kostum i madh do mrrinte bukur😁😁.
-Ti shko lahu un do rregulloj ato qe mungojn.-tha dhe mpa djallzisht.
-ehe-thash e ula koken ne siklet. Hyra ne tualet dhe mbylla ate me kyc. Hyra ne vaske dhe e mbusha plot me uj. Hodha shampo per flluska dhe mbylla syt per te ndjer ujin e ngrot ne te gjith trupin...
"Xavier"
Se di prz asnjeher skam shku ne nje supermarket per te bler te brendshme femrash. Xavier Selita blen te brendshme femrash ne supermarket, super. Gjeta nje set te brendshmesh te kuqe dhe nje set te zeza. I mora te dyja dhe shkova per ti paguar. Shitesja po me shikonte mua dhe po shikonte cfar kam marr.
-A mos jeni Xavier Selita ju zoteri-pyeti ajo
-Ska cte duhet kush jam jepmi ato qe te solla sa kushtojn.-thash
-40euro zoteri-tha ajo nxora 50euro dhe ja lash aty dhe ika. Shkova ne apartamentin tim dhe hyra ne dhom. Ajo akoma skish dal nga dushi kishte qe kur kisha ik un para 30 min.
E therrita nuk po pergjigjesh po me bemte merak theva xhamin e deres dhe e hapa ate. Ajo ishte ne vask me kufjet ne vesh duke degjuar muzik dhe me syt mbyllur. U afrova afer saj dhe u ula anes vaskes. Hoqa njeren kufje dhe ajo u tremb dhe hapi syt me njeher. Sic ishte shtrir ne uj u mblodh kruspull e mbloji e veten me duar.
-ca ben ketu jam duke u lar se sheh un e kyca deres si e hape.-tha ajo dhe pa nga dera me xhamin e tyer.
Kapi doren time dhe po e shikonte se kisha par kur e kisha thyer xhamin kisha car e doren
-po te del dora gjak pse a se dije qe po lahesha pse duhet ta thyeje ate.-tha ajo e shqetesuar.
-mund te te dalesh pak nga banja pliz.-tha ajo e un ate bera shkova ne dhom e prita aty por serdhi. U drejtova prap per ne tualet. Dhe pash po rrinte perpara qelqeve te thyer por skalonte dot .
-a nuk therrisje dot se skaloj dot mbi qelqi.-thash ajo stha gje e ngrita ne krah sic ishte me rrobdishan. Fakti se ishte vec me ate me terboi. E cova me krevat dhe hipa siper e po e puthja egersisht duke kafshuar e buzen e saj te plot duke ber qe ajo te renkoj. Por u shkeput nga puthja.
-duhet te mjekojm doren sepse akoma te del gjak ku e ke kutin e ndimes se shpejt. Dejtova gishtin djejt komedines ajo shkoi dhe e mori ate. Qe aty nxori njeher ujin e oksigjenuar dhe e hodhi mbi nje pambuk, si fillim po pastronte doren pastaj e hodhi mbi plag.
-Te dhemb me fal-tha ajo dhe nje moment po me shikonte ne sy. Pastaj serish iu rikthye plages ne dor. Hodhi dhe betadin kjo mdogji njecik mblodha grushtin por e lirova serish.
-me fal-tha dhe mbeshtolli doren me fasho. Vendosi mjetet ne komedin dhe erdhi serish aty per te marr rrobat dhe te shkonte per tu vesh. E kapa prej dore ajo ra siper meje. Nderrova pozicionet ajo posht meje un siper.
-per cfar me kerkon te falur-thash un
-po te digjte dora kur po ta mkejoja.-tha ajo
-ncncnc vogelushe-thash dhe e putha
-mos kerko te falur kot okey-thash dhe ajo pohoi me kok
-tani un po dal nga dhoma ti vishu ketu sepse banja esht e mbuluar akoma me qelqi-thash dhe dola nga dhoma shkova ne kuzhin edhe pse kisha vite qe jetoja vetem skisha mesuar akoma te gatuaja.
Dhe zere shum her kam henger perjasht pra di vec makarona me me mish te grir pas meje ndodhej.....Me falni per vonesen por skam pas frymzim dhe kete kam mundur me shkr 😑😑😑😑
Ishalla ju ka plq🥰🥰🥰🥰
Perqa puthje per te gjith🥰🥰🥰🥰
YOU ARE READING
Djalli im
Action♡I PERFUNDUAR♡ 16.06.2020 25.04.2022 ➖ Dy persona nga bot te kunderta ➖ Dy te rinj te dashuruar ➖ A do perfundojn bashk? ➖ Cfar ndodh me ta? ➖ A do e pranoj vajza djalin dhe pse ai esht vrases.... ➖ NDALOHET RREPTESISHT KOPJIMI I LIBRIT SI DHE POST...