"Kelly"
Shkuam ne qender tregtare dhe luna hyri ne dhomen e provave, per te provuar je fustan qe e nxita nje or mezi pranoj. Shkonte vetem tek kostumet nuk shimonte per fustane. Sa shkoj atje xavier me afer meje.-Ate fustan mbushja mendjen ta mbaj veshur do shkojm diku ku....-me tregoj cfar kishte pergatitur per lunen buzqesha dhe pranova.
Kur luna doli qe aty jo vetem un dhe xavier kishim syt drejt saj por dhe disa persona qe ishin aty. Fustani i nxirte ne pah trupin e saj te bukur. Fustani i ngusht pas trupit i car tek kofsha i gjat der tek kembet. Ngjyr e kuqe flak me rripa te holla pak i hapur tek gjoksi qe linte shum per te deshiruar tek meshkujt.
-te shkon shum mos e hiq te rri shum bukur-thash un
-esht i bukur pos smundem ta marr sepse..-mbylli syt dhe morri frym thell.
-sepse cfar zemer te shkon-thash un nje djal u afrua tek ajo.
-pershendetje bukuroshe mund te flasim pak bashk-tha ai u ktheva nga xavier ai ishte duke shtrenguar grushtat dhe nofullen.
Ai djali u afrua me afer lunes dhe e kapi prej beli (ca i bere vetes o qyp) srz e ka ky.
"Xavier"
Doli prej dhomes se provave dhe fustani i rrinte shum super ne trup ngjyra e kuqe i shkonte shum
. Format e saj te bukura dilnin ne pah. Shum persona ne ate dhom po veshtronin vetem ate. Mblodha duart grusht po mundohesha te isha sa me i qet.-te shkon shum mos e hiq te rri shum bukur-tha kelly dhe po shikonte lunen
-esht i bukur pos smundem ta marr sepse..-mbylli syt dhe morri frym thell.
-sepse cfar zemer te shkon-tha kelly dhe po i buzeqeshte nje djal u afrua te ajo. Si guxon ai e afrohet afer asaj qe esht e imja.
-pershendetje bukuroshe mund te flasim pak bashk-tha ai grushtat i kisha akoma e me te shtrenguar nofullat ishin tu kercit.
Ai djali u afrua me afer lunes dhe e kapi prej beli. Epo tashi u mbush kupa shkova drejt i hoqa doren nga beli saj dhe i qellova me grusht. Kjo relzuroi qe ai te binte pertok e tu mbajt nofullen me dor.
Kapa lunen nga belie afrova afer vetes doren tj e vendosa ne faqen e saj dhe e putha fort. Dhe ju ktheva atij
-askush sguxon te breki femren time-thash
-me fal se dija se ishte e shoqeruar.-tha ai
-shporru qe ketu nese sdo te shfarros nga kjo bot-dhe ai ashtu beri iku bashk me shoket e tij.
-Tani- ju ktheva lunes- me thuaj icik pse se doje kete fustanin-thash dhe ajo me perqafoj e nisi te qaj e perqafova dhe un
-shhhh embelsir mos qaj me thuaj-thash
-sepse me nxjerr shenjat -tha ajo dhe u largua pak nga un duke treguar me shenj disa shenja mbi gjoks dhe qaf. E terhoqa ne dhomen e zhveshjes. Dh e mbeshteta ne mur ngjesha buzet e mija me te sajat. Vazhdoja ta puthja e shkova ne qafen e saj.
Po e puthja dhe po lija disa shenja duke heq shenjat e atij maskarit e duke len disa shenja te mijat. Po ashtu dhe mbi gjoks ajo leshoj nje pasthirrm te leht dhe buzqesha u ktheva dhe njeher buzve te saj.
Mbeshteta ballin tim me te sajin dhe akoma syt e mbyllur.
-embelsir hapi syt dhe kthehu nga pasqyra.-ajo ashtu beri u kthye dhe shpina saj u mbeshtet me kraharorin tim. U perkla pak e putha ne qaf dhe i lash nje tjeter shenj te vogel.
Ngrita pak koken dhe afer vesht te saj thash- keto shenjat jan te mijat sikurse do jesh dhe ti e imja-dhe i lash nje puthje ne vesh.
Ajo buzqeshi u kthye nga un e me perqafoi u largua pak e po me shikonte ne sy
-ulu pak se je shum i gjat mu keput qafa-kjo me beri pak te qesh se si ajo e tha. U ula ne gjatsin e saj e po e shikoja ne sy ajo buzqeshi
-te dua-tha ajo edhe me puthi kete se prisja u hutova (ca prisje ti te ndodhte) por sndejta shum u ktheva serisht ne tok(na re na se na mbushe mendjen) ja ktheva puthjen ksaj rradhe me e thellu.
U shkeputem nga njeri tj per ajer.-duhet te dalim-tha ajo
-po por kete fustanin do e marresh-ajo pohoi dhe buzqeshi-dhe do e mbash veshur.
-po si do e heqi stampken shitsja
-tha-un po dal perjashta hiqe fustanin sa ti heqi stampken do e veshesh serish.-ajo pohoi
Dola nga dhoma zhveshjes e po shikoja per kellyn dhe ajo kishte hyr te nje sektor veshjesh edhe kishte marr nje fustan ngjyr blu po ne te njejtin model si i lunes.
Kelly shkoj drejt shitses po ashtu dhe luna sapo doli nga dhoma e zhveshjes. I paguam ato dhe vajzat shkuan te dyja per ti veshur. Madje bleva dhe nje shirit qe do me duhej.
Hipem ne makin dhe degjoj kellyn tek thot ato qe i kisha then
-ndryshova mendje nuk do shkojm tek parku lojrave do shkojm tek parku ku ska shum njerz do marrim disa pije patetina cokollata e do rrim atje si fillin do shkojm ne supermarket-bukur kaq donte kjo e zmadhoi icik un i thash vetem per te then te parku nxori gjera tj.
-okei shkojm-thash un
-jemi me fustane e do shkojm tek parku?!-kishte ngel e hutuar luna
-cfar ka-thash
-si cfark ka ne me fustan kurse ne park jan te gjith me kostume ne dyja me fustane mbremjesh.
-kelly erdhem shko merr gjerat e mos u vono shum-thash dhe ajo me zgjati doren
-cfar do-thash
-mos po harron dika-tha ajo duke levizur doren
-aha thuaj du lek -thash dhe hapa portofolin ajo kapi karten e bankes un ngrita vetullen
-kjo me duhet mua mos me ikni kund se svonohem. Lunen e kishte zen gjumi kishin kalu 20 min qekur iku kelly dhe me ne fund doli me dy qeska te mdha plot. Kjo motra ime sbehet me
I bera me shenj te mos bente zhurem dhe i thash ti conte ne pagazh, i vendosi brenda mbylli ate dhe hyri ne makin.
-shkojm-thash shkuma atje e cdo gje ishte perfekte zbrita e pershendeta te gjith njerzit qe ndodheshin aty. Madje babi im i dashur paska ftu miq si prsh gazetaret.
Shkova afer kellyt dhe i dhash shamin qe ti lidhte syt lunes. Ajo pranoj
Te gjith ishin ne qetsi prita sa luna me kellyn te dilnin nga makina luna me nje shami ne sy. Po afrohen drejt nesh dhe alan bertiti.
-kujdesini vajza hidheni kemen se esht nje shtyll e ren aty-tha kelly mezi po mbante te qeshuren kur luna hodhi kemben sikur me te vertet kishte nje shtyll.te gjith po qeshnin me ze te ulet.
Ajo u afrua u ula ne gjunj e nxorra unazen. Kelly u largua nga ajo ajo ndejti pak ashtu dhe po therriste kellyn. Kelly nuk u pergjitgj
-xavier ku je-as un nuk u pergjigja hoqi shamin nga syt dhe shtangu kur me pa ne gjunj perpara saj mbuloj fytyren me duar.
-xavier cfar po ben aty posht-tha ajo akoma me fytyr mbuluar me duar.
-prita te me propozoje ti per fejes por sndodhi-te gjith ata qe ishin aty nisen te qeshin ashtu dhe ajo
-pa shaka tn luna e kam mendu kete e kam mendur shum mir, dhe nuk behem pishmen per asnje ndjenj qe kam per ty. Embelsir te dua dhe jam ulur ketu para teje me unaz ne dor tu prit pergjigjen nga ty a do te fejohesh me mua.-ajo nuk foli asnje llaf u ul ne gjunj pran meje
-poooooo-tha dhe mu hodh ne perqafim duke ber qe te binim te dy. Ivendosa unazen dhe e e putha te gjith po duartrokisnin e shokt e mi si budallenj qe jan tu bertit sa kishin kok.
Hello erdha un me kapi frymzimi dhe tata e hodha pjesen ishalla tju ket pelqy🥰🥰🥰
Lovv lovv all😘😘
CITEȘTI
Djalli im
Acţiune♡I PERFUNDUAR♡ 16.06.2020 25.04.2022 ➖ Dy persona nga bot te kunderta ➖ Dy te rinj te dashuruar ➖ A do perfundojn bashk? ➖ Cfar ndodh me ta? ➖ A do e pranoj vajza djalin dhe pse ai esht vrases.... ➖ NDALOHET RREPTESISHT KOPJIMI I LIBRIT SI DHE POST...