Nuk vonoi shum dhe ai erdh ne makin. Drejt e ne diskon me te mir ne london... Hym ne disko e u ulem ne zonen VIP sepse ne at zon kish me pak njerz. Nuk vonoi zhum erdh baristi me marr porosit.
"Xavier"
-Mirseerdhe shef. Cfar do merni per te pir?-tha Alex he cdo i thyej dhembet un ktij qe me thot shef.
-Motren nje xhiro mos mthuj me shef-thash
-Ok-tha ai
-un do marr nje kokteil frutash me pak alkol-tha kelly
-un Whisky jack daniels-tha brendon
-po ti luna cfar do maresh?-pyeta lunen
-dhe un si kelly nje kokteil frutash po pa alkol.-tha ajo
-e mua te njejt si brendon kaq mund te largohesh-thash dhe pash qe Altea po vinte drejt meje. Edhe u ul ne preherin tim kjo mi ngreh nervat.
-hi zemer me ke harruar fare mua-tha dhe me puthi
-ngrihu shpejt prej meje-i thash dhe e largova pak nga vetja
-pse apo te behet xheloze kjo ku*va ketu-tha ajo dhe drejtoji gishtin drejt lunes
-he pra zemer se ate do e cosh ne shtrat e do e lesh prap po te un do vish serish-tha ajo pash se luna uli koken dhe u merzit prej fjalve te saj.
-cohu prej meje tashi te thash-kesaj rradhe ngrita zerin por muzika ishte shum e lart e te tjeret nuk degjonin. Ajo u cua pak e friksuar tashme.
-mos guxo me me dal me para syve se do e shohesh veten duke te hengur qent per se gjalli more vesh- thash
-he me zemer pse ben keshtu ti e din qe un te dua mos ja ver veshin kesaj ku*ves ty ste intereson pse ben keshtu ti e do sa per ne shtrat-tha e ul serisht ne prehrin tim.
-ajo nuk esht nje ku*v ,ajo esht nje femer ka ndjenja e jo si ty qe shitesh per lek ajo nuk esht e rradhes ku i dihet mund te jet dhe nena e femijeve te mi mu zhduk- Nuk fola me thjesht i bera me shenj Alex qe te ma hiqte qafe. Pasi ajo u largua u ktheva nga luna ajo kish fillu te qaj. U afrua kelly edhe e perqafoj.
-mos qaj sja vlen per keto ku*kat qe ka pat vllai im te dashura. Hec tani kemi ardh per qef e jo per te qar.-i tha kelly.
-Kelly a po vjen me kercy-tha brendon
-jo luna..-luna e nderpreu kellyn
-jo ska qe shko jam mir-tha ajo fshiu lotet e buzeqeshi
-okey erdha brendon-tha ajo pasi ata u larguan mora guximin ti flisja
-a je mir?-thash e ajo uli koken e kapa pak te mjekrra dhe i ngrita pak koken dhe e pyeta serish-a je mir?
-mir jam flm qe me mbrojte dhe pse ato fjalet se besoj se jan te verteta thjesh sa per te larguar ate vajzen-tha ajo. Se di cfar me terheq kjo vajz 1 dit qe e njoh dhe nuk e di. Nuk e di as vet se cfar po bej vedosa doren ne belin e saj,dhe e terhoqa pran vetes. Njeren dor e vendosa ne faqen e saj e me gishtin e madh te dores preka pjesen e poshtme te buzes se saj. Nuk i rezistova dot buzve te saj e putha fort, dhe ajo ma ktheu puthjen. Puthja vazhdonte e thellohej der sa u ndam per te marr ajer.
-ndoshta si dihet dhe mbase behen te verteta ato fjalet-thash edhe e mora ne perafim.Ndjej se telefoni po me dridhej ne xhep. E mora edhe e hapa nuk mund me dgju asgje.
-eja me mua perjashta smund me tlon vetem ktu.-dolem perjashta dhe mora personin qe me telefonoi pak me par.
-fol andrea cfar ka ndodh?- pyeta
-shiko lajmin qe u hodh disa minuta me para shef po ta dergoj-tha ai e mbylla tel. Nuk vonoi me erdhi lajmi i dites ne tel
"DJALI I AVNI SELITA ESHT PAR PER HER TE PAR NE FESTAT E FAMILJES SE TIJ ME NJE VAJZ KRAH TIJ. SIKURSE DHE NE DISKON E TYRE ESHT PAR ME TE NJEJTEN VAJZ DUKE U PUTHUR"
"Luna"
Pash se ishte i acaruar dhe telefonin e shuku pertok duke ber qe ai te thuhej e te ndahej ne shum pjes. Rojet qe ishin aty erdhen drejt nesh
-Shef cfra keni?-pyeten ata
-gjejeni kush na ka ber foto tani ose kush ka dal nga klubi para disa minutash.-tha Xavier me nerva
-Altea doli pak me par shef-tha njeri prej tyre
-Gjejeni e silleni ne vendin ton.-tha xavier dhe ata ben cfar tha ai. Erdhi drejt meje me terhoqi pran vetes dhe ngjeshi buzet e tij egersisht mbi te mijat. Nuk po ja ktheja me kafshoi buzen duke ber te dal nje renkim nga buzet e mija. Tanime isha dhe un duke e puthur duart e mija i vendosa drejt qafes se tij. Duart e tija ndosheshin ne belin tim. Njera dor e tij u ul ne vithet e mija dhe e shtrengoi ate leshova nje renkim te leht mes puthjes.
-eja -tha ai dhe me terhoqi prej dore. Hipem ne nje makin qe ishte aty dhe ai hyri brenda saj.
-po kjo-thash
-ndodhet ndonjeher rezerv ketu.-tha dhe ndezi makinen.
-ku po shkojm kam frik-shpreha ate qe ndjeva isha duke luajtur me gishtat e mi dhe isha e shperqendruar.
-mos ke frik nuk te bej gje thjesht eja me mua-tha ai dhe kapi doren time e po me shikonte ne sy. Pohova dhe ai nisi makinen. Mbeshteta koken ne xhamin e makines dhe mbylla syt.
"Xavier"
Ishim duke shkuar ne apartametin tim nuk e di pse po e marr me vet. Por nuk dua ti bej gje thjesht dua ta kem pran. Mberritem ne apartamendin tim dhe pash se e kishte zen gjumi. Parkova makinen dhe dola prej saj, shkova nga ana ku ajo ndodhej duke flejt. Me ngadal hapa deren sepse ajo ishte mbeshtet ne te. E mora ne krah dhe u ngjita per ne apartamentin im. Hapa deren dhe hyra brenda. E mbylla serish dhe me te ne krah u nisa drejt e ne dhomen time. E shtriva ne krevat me kujdes dhe me carcaf e mbulova. Po flinte si nje engjell. A ka engjell ne ferr mesa duket paska. Mirse erdhe engjell ne ferrin tim e putha leht ne buz shkova ne kuzhin e mora nje shishe me whiski. Shkova serish ne dhom dhe u ula ne kulltuk po shihja ate tek flinte dhe pija whiskin....
Tanime kisha pir gjith shishen e whiskit dhe po me kujtohesh se ate e kishin prek pa lejen e saj. Shishen e shuka ne mur duke ber nje zhurem te madhe duke per qe ajo te zgjohej e trembur. Shkova drejt saj e nisa ta puth fort ne buze. Ma ktheu puthjen thellova puthjen akoma me shum . Duart e saj u hodhen rreth kokes time e po ngateronte gishtat ne floket e mi. Kalova njeren dor posht bluzes se saj dhe kapa gjoksin e saj te plot😍. E shtrengova pak duke ber qe ajo te renkonte leht. E putha dhe njeher ne buz edhe e mora ne perqafim dhe u shtrita anes saj .
-neser na pret nje dit e gjat-thash e ajo po me shikonte ne sy
-cfar ne? A ka nje ne?-me pyeti ajo
-ka nje ne sigurisht qe ka -thash dhe e putha serish
-si ka ne syt e te tjerve ne jemi te lidhur 😒 ne te vertet sjemi-tha ajo
-jemi ka nje ne qekur buzet tona u takuan per her te par-thash un
-ndoshta sduhet te me kishe puth ndoshta-se lash te vazhdonte hipa serish siper saj edhe e putha ne buz. Njeren dor e kalova posht bluzes se saj e tjetren anesh kokes. U largova pak nga buzet e saj edhe u ula ne qafen e saj per ta thithur e ti len nje shenj. Shtrengova pak gjoksin e saj e ajo renkoj afer veshit tim kjo femer do me terboj mu. Shtrengova serish gjoksin e saje afrova buzet afer veshit dhe e pyeta -Po tani ka nje ne?-thash ajo renkoi dhe mes renkimit tha ehe. Nuk do bej gje me te jo u shtriva krah saj dhe e perqafova fort🥰🥰🥰.
-naten e mir embelsir neser na pret nje dit e lodhshme-thash dhe......Hiii si jeni 🥰🥰 urdheroni pjesen e 4 pres komentet tuaja
ESTÁS LEYENDO
Djalli im
Acción♡I PERFUNDUAR♡ 16.06.2020 25.04.2022 ➖ Dy persona nga bot te kunderta ➖ Dy te rinj te dashuruar ➖ A do perfundojn bashk? ➖ Cfar ndodh me ta? ➖ A do e pranoj vajza djalin dhe pse ai esht vrases.... ➖ NDALOHET RREPTESISHT KOPJIMI I LIBRIT SI DHE POST...