"Luna"
Pasi me propozoi per fejes per zotin smund ta besoj jam e fejuara tij😍. Nje propozim aq super familja ime ishte aty kelly familja saj. Vendi ishte i mbuluar me trendafila shirita e shum zbukurime.
Ishim ne qender te atin vendi a po nuk jemi ne park, jemi ne nje restoranti te madh. Festa ishte organizuar ne ambientin e jashtem te tij. Te gjith tn ishin duke na uruar. Xavier me kishte kap nga beli e po takonim te gjith....
Ishte erresuar te gjith ishin duke u larguar tani ishim vetem ne te familjes. Isha tu pi cola kur dora xavier vendoset dek kofsha ime e zbuluar. Cola me kaloj keq e nisa te kollitesha. Ai u kthye plotesisht nga un e po me qellonte pak leht ne shpin.
-a je mir embelsir-me pyeti un pohova me kok.
-eja-tha ai dhe u cua prej tavolines.
-ku?-thash un
-shhh eja- tha ai.
-ikem ne shihemi neser-pershendeti ai te gjith un ndjeva faqet te me beheshin flak se di pse.
-naten cifti naten-u degjua mami im
-naten-kaq thash un e ula koken
Hipem ne makinen e xavier dhe u nisem diku, qe se kam iden ku. Dora e xavier erdhi serisht ne kofshen time dhe ne fytyren e tij mbizoteronte buzeqeshja e ti aq kjut.
Buzet e tij te plota qa te shishme prit un e thash kete jojo se thash un. Syt e ti te zhinj e te thell, vetullat aq te bukura e me nje form te persosur. Qerpiket e gjat dhe te bukur..
-mbarove se me studiuari? Ta dish se po u semura ti do me sherosh, ti do me rrish tek koka😌😌😌-tha ai duke buzeqeshur fitimtar un ula koken e mu skuqen faqet.
-embelsir ske pse ke turp nga un -tha ai dhe me ngriti koken me doren e tij e me ktheu nga vetja
-un jam burri jot tani ske pse tkesh turp nga un.-tha ai dhe me buzeqeshi dhe un pas tij.
-smund ta besoj prap se prap si ka mundesi qe ti te fejohesh me mua e te lindin ndjenjat per nje vajz te prekur nga dikush tj.-thash ai hapi krahun dhe u kthye nga un.
-embelsir nuk pash a ishe e prekur a e pa prekur nga dikush tj. Un te pash ty u dashurova me ty e habitshme se si per pak dit me bere te mendoja per ty. Dhe kur ti u zhduke skam flejt as 1or gjum rehat mendoja per ty. Cohesha e thuyeja cdo gje e i thoja te te gjenin sa me shpejt embelsir. Kur erdha atje smund ta besoja se ishe ne ate gjendje. Me fal embelsir qe u vonova por spo gjenim se ku ndodheshe🥺🥺. Dhe si te thash me intereson pafajsija qe ke ti ne zemer me pelqen ajo femer e qeshur e lumtur. Tani mjaft me ndejte kaq seroze por buzeqesh. Do jem gjithmon me ty embelsir. Te dua shum -tha dhe me puthi ja ktheva nrm🙈🙈🙈🙈
-nese do fli embelsir rruga esht e gjat.-tha ai
-hmmm meqe rruga esht e gjat me duhet te bej nje ndales ne supermarket nese mundem.-thash e ai pranoj sigurisht.
"Xavier"
-prit ketu nuk vonohem-tha ajo mori bluzen e saj te kostumit ne sendilen mbrapa dhe u nis drejt supermarketit. Nuk vonoi bluzen e kishte mbledh top edhe e vemdosi tek sendilja mbrapa.
Erdhi ne sendilen perpara u ul dhe u kthye nga un.
-nisu tn-tha ajo
-mund te te pyes cfar more-thash
-jo nisu tn ku do shkonim naten me zgjo kur te meberrim-ca morri kjo 🤔(sa kurjoz behesh ti more cun ) u nisem drejt vendit qe kisha pergatit per te🥰me sakt per ne😅😌😏😈(un mendoj se do te ler that😌)...... Mberritem ne destinacion dhe ajo flinte e qet.
Nuk e zgjova dola nga makina e shkova ne krahun e saj e morra ne krah dhe u nisa drejt shtepizes se vogel te drunjt.
Hapa deren edhe e cova ate drejt dhomes se gjumit. Shkova ne makin morra gjerat se kishte bler kelly. Po ashru mora dhe gjen qe sma trg luna. E hapa dhe buzeqesha me cka pash 😅. Mbylla makinen e hyra ne shtepiz e kyca ate pas vetes.
Shkova ne kuzhinen e vogel e asaj shtepis dhe lash gjerat. Kelly kishte marr dhe buk me fleta dhe nutella. Nejse shkova ne dhom hoqa bluzen dhe u shtriva pran saj. E mora pran vetes e putha mbi kok dhe e perqafova.
"Luna"
Ia u shtri pas meje dhe me mori pas vetes me puthi mbi kok dhe me perqafoj. Ndejta ne perqafimin e tij te ngrot e me zuri gjumi serish🙈...
U zgjova nga gjumi hapa syt ishte akoma erresir. Xavier po flinte akoma i qet pran meje😍😍. U cova me kujdes per mos ta zgjuar. Dola nga dhoma dhe celsat e makines i gjeta mbi komedinen aty afer. I mora dhe u nisa drejt deres kryesore. Ndjeva qe trupi im te mbeshtetej ne nje siperfaqe te ngroht.
-ku mendon se po shkon embelsir😌 nuk shpeton dot nga un tani je gruaja ime-tha ai dhe me puthi.
-me duhet dicka qe e lash ne makin se morra dot se isha ne gjum-thash
- te gjitha gjerat se ishin ne makin jan ne kuzhin - po sikur ti ket pa 😳
-sme the cfar kishte mbeshtjell ashtu-tha ai huh se ka pa😅
-asgje nuk kishte-thash e shkova me vrap drejt kuzhines mora cfar doja. Shkova ne dhom per te hap dollapin e per te par mos kishte ndonje peshqir e ndonje gje pet te vesh. Dhe tata kishte kostume morra nje kostum dhe peshqir e u nisa drejt tualetit per te ber nje dush.
"Xavier"
Pasi hyri ne banjo per te ber dush u shtriva mbi krevat e prisja te dilte qe aty..... Isha duke veshtruar tavanin kur dera e banjos u hap. Edhe ajo u shfaq ne dhom me robdizhaner
-Uiiii pervers jashhht prej dhomes jasht te thash-thoshte ajo duke mbulu trupin me duar dhe pse ishte me rrobdizhaner🤣
-kam te drejt me tpa embelsir je gruaja ime-thash un
-jasht po te them mos me bej mua derr derr-tha ajo.
U cova nga krevati e shkova drejt saj ajo bente mbrapa. Syt tan ishin kryqezu dhe buzqeshja se si ajo ishte skuq(me duket se e haruan se dera e banjos ishte hapur dhe vaska sishte shum larg saj) ajo ra mbrapsh me terhoqi dhe mua siper vetes. E kelltuq brenda nvask po ne si perfunduam ketu.
-Super dil shpejt prej banjes taniiiiii-tha ajo
-pse e bejm nje dush per se dyti-thash
-xavier e kam srz.-tha ajo dola mora nje peshqir thava koken nderrova edhe rrobat.
-xavierrr-degjova ate te therriste nga banjo shkova te dera
-po-thash
-hmmmm meqe ti e ke planifiku te gjithen besoj se ke marr e te brendshme femrash me vete-tha ajo dhe nisa te qesh shum e zgjuar esht kjo po i kap icik gjerat me vones🤣😅😅
-po po ka-thash e shkova tek nje sirtar dhe shkova drejt deres se banjos bera me e hap tgjith, por ajo vec 4 gisht gjersi kish len sa per te kalu vec dora. Ja drejtova dhe ajo i mori e mbylli deren.
-ma jep dhe pak ate kostumin mbi krevat-tha ajo e mora ja cova te dera
-faleminderit-tha duke nxjerr pak koken tek dera dhe pastaj e mbylli.
U shtriva mbi krevat dhe prita ate te vinte.Doli nga banja dhe u shtri pran meje u pozicionova siper saj, dhe filloj ta puth ne qafe. Luna po ndihej disi ne siklet dhe me shty pak per tu larguar nga ajo.
-sot nuk mundem xavier-tha ajo e duke me par ne sy e kuptova, por prisja qe ajo ta thoshte vet. u largova nga ajo e u shtriva krah saj.
-ndoshta ste pelqejn puthjet e mija-thash si i merzitur. Ajo u ul mbi barkun tim dhe duart i coi ne te dyja faqet e mija. Dhe me puthi fort duart i vendosa posht vitheve te saj, edhe i ktheva puthjen ne te njejten menyr.
-te dua -tha ajo e pozicionova posht vetes e nisa ta puth ne qaf e duke i len shenja ne te. Hoqa bluzen e saj e fillova te puth gushen e me pas kraharorin barkun. Pasatj hoqa recipetat e saj......
Sorry per vonesen por frymezimi im me ka len amanetet🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ishalla ju ka pelqyer🥰🥰🥰🥰😘😘
YOU ARE READING
Djalli im
Action♡I PERFUNDUAR♡ 16.06.2020 25.04.2022 ➖ Dy persona nga bot te kunderta ➖ Dy te rinj te dashuruar ➖ A do perfundojn bashk? ➖ Cfar ndodh me ta? ➖ A do e pranoj vajza djalin dhe pse ai esht vrases.... ➖ NDALOHET RREPTESISHT KOPJIMI I LIBRIT SI DHE POST...