1.Bölüm:PJ

98 4 0
                                    

Pj,evet,Pj.16 yaşındaki bir çocuk.Yani ben.

O gün babamı kaybetmiştim.Babami olduren adam hiç acımadan"Bak oğlum,kırarım kafani!Oğlun orda seni izliyor ve eğer koordinatları Vermessen oğlunun gözlerinin önünde oluceksin."Adam bunlarin hepsini söylerken silahı babamın kafasına dayamıştı.Ama bune koordinatiydi?Hiçbirşey anlamamstim o gün.Babam ise bana 1 yıldır bu koordinatları ezberletiyordu.Ama bu koordinatlarıN anlamını her sorduğumda söylemiyordu.Neyse biz o ana donelim. Adam"Koordinatları vermiceksen sıkıyorum!" Dedi ve bana sıktı.Bacağımdan yaralandım.Sonra babam o karışıklikta adamın elinden kıvrak bir yılan gibi silahı aldı adama ateş etti. Ben ise hala orada acı çeke çeke ağlıyordum. Babam beni kucağına almış kaçıyordu ki kendimi yerde buldum. Babamı tam kafasından vurmuştu.Adam ayağa kalkmış bana doğru yavaş adımlar atıyordu. Ne yapacağımı bilemedim. Baktığım ilk yerde babamın silahı vardı .Oraya doğru acı çeke çeke süründum. Tam adamla aramızda 3 -4 metre mesafe var varken silahı adama doğrulttum.Artık babamın ölüm  hınç ndan bacağımdaki yarayi hissetmiyordum bile. O an olan oldu parmağım o riçırt yazan silahın tetiğine gitti.Işte o gün ilk cinayetimi işlemiş oldum.

ÖLÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin