7.Bölüm: Suzan

18 2 0
                                    

Evet arkadaşlar uzun bir ara oldu kb.Devam ediyoruz..

Bu olaydan birkaç dakika sonra bizimkiler geldiler.Onlara annemi sordum hemen tabi.James kısık bir sesle bana "Durrumu icin henuz net birsey soyliyemeyiz.Ama sen adami iyi haklamissin.''Bende sessiz kalmadim''Adam annemi bicakladi o sinirlen baya bi iyi hakladim ama bizim hemen kacmamiz gerekiyor.Adamlar gelir James.Ha bu arada annemi kucagindan indirme kizi ben alirim''dedim.O anda James'in kucagindaki annemin altlari cokmus etrafi kan olmus gozlerine bakiyordum.Suphesiz anneme cekmistim.Annemin adi Samanta,ydi.Benimde yara aldigimda gozlerim boyle olurdu.Annemim o ilmik ilmik saclari yok yakismisti.Simdi bir yemin etmeliydim.Eger anneme bisii olursa bunu yaptiran adamlari oldurecektim.Zaten yapani oldurmustum,amâ yaptiran olmasa yapan da yapmiyacakti.

Ah neyse....

Lan James bana bagiriyomus.''Lan Pj kizi alsanaaaa!!" Hadi aadamlar geliyor!'' Dedigi an kizin o 45kg lik agirligi ustume coktu ama kaldirdim.Kizin o esmer saclarini salmasi cok guzeldi.Ona 100DOLAR goren masum koylu gibi bakiyordum.James'in ddiklerini hatirlayinca hemen bakislarimi cektim ve James'a yonelttim.Kiza asik oldugumu anlamisti.Bana kisa bir tebessum atti.Bende ona.

Kizi aldiktan sonra James planini anlatti.Bende plana gore en koseye gectim James,'da digrr koseye.Adamlar gelmisti ve kiz bana bakiyordu.Kiza konusma anlaminda  gozkas isareti yaptim.Oda bana tmm isareti yapti.Elimde her ihtimale karsi glock vardi.Bu adamlar maldi hralde.Ucuza gelsin diye akil hastanesinden almislardir.Vay uyaniklar.

Plan isliyordu.Hemde tıkır tıkır.... Adamlar bizi farketmemişti ve ben Glockla hazır bekliyordum ki da adam beni görünceye kadar.Elimi direk Glockun tetiğine attım ve orda beni farketen 1 adam vardı.Diğerleri ise camdan aşşağı sanki biri düşmüş gibi bakıyorlardı.Zaten 4 kişiydiler ama bizim 4 ünüde indirmemiz gerek.Ben bir taekwandocu gibi kızı bırakıp havada donerek bir tekme atarken kalbim çok hızlı atıyordu.Çarpa çarpa boğazımdaki kanı beynimde hissediyordum.Herhalde kızdandır.Ha kız diyince adının Suzan olduğunu öğrendim bitek.Ama öyle bi tekme çaktım ki adamın bağırışını nerdeyse James tutamıyordu.Tam ondekine kafa atıcamki atamadım.Ama bu üzücü bir olay değil.Annem Glocku alıp hem arkamda bana saldırcak adama hemde ondekine sıkmış.YaŞaSıN!

Son bir adam kaldı onuda hiç uğraşmak istemediğim için bıçağı geçirdim valla günah benden  gitti...Neyse Allah'tan burda kamera yokmuşda farkedilmedik.Şimdi anneme bakma zamanı,n'aptı kadıncağız ya hemen bakayım.Ben anneme "Anne ! Birşeyin varmı ?" oda" Yok evladım,sadece bi yara işde..."Bu lafı duyduğumda rahatladım.

Sonra hemen annemi James kucağına aldı bende Suzanı.Suzan ağır mıydı ya ?45 kglik kızdı ama bende zaten 55 kg dım.Biz 1.kattaydık.Zemin kata daha gelmemiştik.Ama varıcaz biraz sonra.Tek sorun KAMERALAR UFF.Ben yani PJ bu kameraları geçerim lan !Suzan ve annem için başarmalıydım.Jamestan yayını istedim ve dışarı cıkmadan once lazerlerle kendime bir kaç nokta belirledim.Kameralar gizliydi o yüzden olabielcekler yerleri işaretledim.Sonra o ihtişamlı yayın okunu  gerdim ve bıraktım yay bir puma gibi kameraların birine gitti.Doğru seçim YEAH!.Obur işaretlediğim yere de aynısını yaptım.Ama bu sefer birşey farklıydı.Ok ters tarafa gitti ama falsolu gitti ve kamera kırıldı ama yani maalesef .............. :(

Evet arkadaşlar bu bölümde burda bitti heyeceanlı yerinde kesiyim dedim gorusuruz obur bolum yarn gelİR

ÖLÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin