8.Bölüm - Rahatlayış ve Seviniş

2 0 0
                                    


Ok ters tarafa gitmişti ama annemin saçına saplanmıştı.O an maalsef annemin saçını bıçakla kesmek zorunda kaldım.Annemin saçı baya kısa kaldı ama birşey olmaz bence bu durumda.Aniden önüme 5 kişi çıktı.Hepsi yaralıydı.Bunlar asansörden kurtulanlar olmalıydı.Hepsinin elinde bıçak vardı ve bana diyorlardı ki "Bıçakla çok iyi dövüştüğünü duyduk,gel birde 5 kişiye karşı dövüş bakalım."


Bende tabiki James'a koştum.Adamlar peşimden koşuyordu ama yaralı oldukları için fazla hızlı olmuyorlardı.James dediki"Madem çok istiyorsunuz gelin bakalım şerefsizler."Sonra adamlar"Ahaha 2 kişi mi alıcaksınız yaralıyız diye dövüşemiyiyoruz değil."Bende"Canınız cehenneme."Sonra ilk darbeyi koydum.


Kafasına bıçağı salladım ama eğilip bir tane bıçağın tersiyle koydu bana.Yere  düştüm ama hemen ayağa kalktım.James adamın tekin bıçağı sapladı ama öbür şerefsiz arkasından bıçaklıycaktıki ben izin vermedim havaya sıçrayak Jamesi arkadan bıçaklıycak olanı arkadan bıçakladım.Kısasa kısas.Hammurabi gibiyim aslında çok benzer noktamız var.Neyse şimdi iki adam indirmiş olduk.3 adamın ikisi Jamesa teki bana saldırdı.Ben tabiki Jamesa yadım etmedim çünkü kendime zor yetiyordum.Adam önce bi salladı tutarmı diye göbeğimi geriye çektim.Ardından bende salladım ama ben bacağını kestim ve Adam seke seke savaşmaya başladı.Bende acı çekme diye glocku aldım kafasına sıkıverdim.


Ardından Jamesın zorlandığını görünce noluyor lan size manasıyla ikisinin de kafalarına verdim kurşunu.Sonra jamesla kızları alıp zemin katına indik.Ama ondan önce James yeni ürettiği askerler için olan Bir zırh verdi bana ve aynısını James da giydi.Sanırım bu Crysis zırhı gibi birşeymiş.Görünmez olabiliyormuşuz bir dakika boyunca ve ayrıca 1 dakika boyunca maksimum zırh vs.  Fakat çok güzel bir zırh olmasına rağmen çok kötü görünüyordu.AAA!!Farklı fonksiyonlarıda varmış.Jamesin günahını yedik şimdi yaaa.Şimdi James görünmzlik fonksiyonunu açmamı söyledi ende açtım.Zemin katta biraz bekledikten sonra karşımıza 100 kişilik bir ordu çıktı.Ama biz görünmz olduğumuz için görülmüyorduk.Fakat asıl sorun buradan 1 dakika içinde nasıl çıkacağımızdı.Eğer kısa süre içinde çıkamazsak 100 kişi tarafından tecavüz gibi öldürülecektik.

Hemen koşmaya başladık ve  en sonundason 10 saniye kaldı ve biz hala kaçamadık.Bende şöyle birşey düşündüm.Hemen kızı yere attım ve maksimum hızı açtım.O hızla giysinin içini açıp giysiy bomba koydum ve maksimum hız şeysini tersine çevirdim ve artık aşırı yavaştı.Bende bu bombalı giysiyi askerlere fırlattım ve patlattım. Yavaş olduldular.Bizde hemen kaçtık ve birdaha görünmemek üzere bir karargaha saklandık.


Evet arkadaşlar bu bölümde böyle bitti biliyorum uzun zamandır gelmiyor ama işlerim vardı.Votelemeyi unutmayın bir dahaki bölümlerde görüşmek üzere hoşçakalın!!!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 04, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖLÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin