5.Bölüm

28 2 4
                                    

İsteoben hikyedeki betimlemeler senin icin ☺

Annem oradaydi.Evet annem oradaydi.Annmi gorunce  yaslarimi tutamadim,biraltim.O goz yaslarimin aci tuzlari klbimin icini sokup bnden annmi almak istiyorlardi.Buna izin verecek miydim?Hayir...

Bacagim iyilesmisti.Yani artik bir sakincasi yoktu.Silah kullanabilirdim.OYLE yapicaktim zaten.Fakat bunun nasil olacagini dusunuyordum.Cunku yanlis bir hareketimde hepimiz olebilrfik.Ah!Beni kurtaran adam orda ama oda baygin.Onun yardimxilarida ayni sekilde.Bizim basimizda               bekliyorlardi.3tane adam vardi.Az kisiydiler aslinda ama adamlar silahli ve uzun boylu,kasli bisiydiler.

Yapmam gereken sey bayginlari uyandirmakti.Onlaron belinde silahlar vardi zaten.Hatta beni kuryaran adamin silah setinde ok ve yay bile vardi.Digerlerinde sadece EM4A1 ve glock vardi.Onlari uyandiramasam bilebo ihtiaamli gozuken ve siper yayi almm lazimdi.

Cunku sessiz oldurdugunu biliyorm.Evet hemen ileriye dogru kit kanaat itiyordum.Sandanyeden gicir gicir cikan sesler adamlsri etkilemiyordu bile.Tam adamin yanina gelmistimki kendimi yerde buldum.Ustume biru atlamisti.

Zaten daha bacagim tam gecmemis,bide ustume biri atlior ne kadar sanssizim Allah'im ben ya.Ord o aciyi iliklerimn iciyle degil damarlarimdaki suzulen kanda gordum.Annem atlamisti.İpi cozmustu.

Sessizce "anne!benim!" diye bagirdim.Annemde uzerimden indi. İplerimi cozdu.Nobetciler ogle yemegi molasina gitmisti emindim.İste tam zamaniydi.Onlari uyandiracaktim.
Oh! Arkadaslar uun bir bolum oldu acoyin telden yaziyorm.Telden yazan acisni bilir.Votelemeyi unutmayn!

ÖLÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin