Sessizce bekliyorum. neyi ben de bilmiyorum. Sabah oldu. akşam oldu. Boğazım düğümleniyor. Amaçsız yaşıyormuşum gibi geliyor. Ben bu şehirde. bu ülkede ne yapıyorum? Ben senin kollarında ne yapıyorum? İki saat sonra ağlayabileceğimi bildiğim halde neden kollarına geldim? İki saat önce banyoda hüngür hüngür ağlayacağımı, hıçkırıklarımı içimde tutacağımdan emindim. İki saat önce kendimden nefret edeceğimi biliyordum. İki saat önce pek çok şeyden emindim. Bedenimden utanıyor olmam beni hiç iyi yerlere getirmiyordu. Oysaki alışmış olmam gerekiyordu. Ben yanlış bir şey yapmıyordun, yapmış olamazdım. Kulaklarımda tanıdığım insanların çığlığı. tanımadığım insanların sözleri çınlanıyor.
Kapım yavaşça açılıyor. Ben birçok şeyden utanıyorum. En çok da kendimden. Yanıma oturduğunu hissediyorum. Dakikalar sessizce ilerliyor. Çıplak bedenim beni rahatsız ediyor, bunun farkına varıyorsun odadan battaniyeyi getiriyorsun. Yüzüme bakmadan üzerime seriyorsun. Sessizce yanıma oturuyorsun. Ben senle farklı başlamış olmayı diliyorum. Kendime bu işi sevdirmek için başladığım işte sonum böyle olmamalıydı. Özür diliyorsun benden. Oysaki özür dilemesi gereken benim. Zevk aldığım halde bu kadar ağlayan benim. Senden daha fazlasını beklediğim için özür dilemesi gereken benim. Birçok şey hakkında özür dilemesi gereken benim. Burada değil evde ağlamalıydım. Yalnızlığımı evde anlamıydım. Bir daha olmaz diyorsun. Ben seni öpmek istiyorum ve öpüyorum. Ne hissettiğimin farkındasın. Hem de çok. Çoğu şeyin farkındasın. Zeki biri olduğunu düşünmüşümdür hep. Bazen dileklerimde daha fazla tanıyabilmiş olmam var. Ben sevgilim olmanı istiyorum ama bunu sesli söylemiyorum. Çünkü sonunu bilmiyorum, ne alacağım cevabın ne de gideceğim yolun. Seni öpmeme izin veriyorsun. Benim bu hayattaki tek amacım sen ol istiyorum. Yüzüme bakıyorsun. Her şeyi belki de bu kadar büyütmemem gerektiğini söylüyorsun. Cevap vermiyorum, başımı omzuna yaslıyorum. Biliyorum, haklısın. Seni büyütmemeliyim, yaşadığım şeyleri büyütmemeliyim. Ben olduğum gibi olmalıyım. Biliyorum, çok iyi biliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
paris in the rain - dowoo
Fanfiction"aime-moi moins mais aime-moi longtemps" les chansons d'amour adlı filmden ilham aldım.