Günler geçti, aylar geçti. Senin izin silindi sanmıştım. Aklımın bir ucunda hala sana dair her şey duruyor. Cuma akşamları o kapıya gitmeyi bıraktım. Adresini sormadım çünkü biliyordum bu yüzsüzlük olurdu. Havanın soğuk olduğu bir gece seni gördüm. Bu koskoca şehirde sana denk geldim. Dakikalarca yüzünü izledim uzaktan. O kadar güzeldi ki kendimi çok küçük hissettim. Sana bağlanmamalıydım veya bu işte benim zararlı çıkacağımı bilmeliydim seni ilk gördüğüm gün. Bekledim beni görmeni. Yanındaki insanlarla çok eğleniyordun. O kadar gülüyordun ki etrafındaki dünyayı görebileceğini hiç düşünmüyordum ama beni gördün. Bana baktın. Bakman on saniye bile sürmedi. Beni tanımadın diyemem çünkü beni unutman imkansız. Beni tanımamazlıktan geldin. Ben de seni tanımamazlıktan geldim. Gideceğim yolu değiştirdim. Evin yoluna kadar seni düşündüm. Ondan sonraki gün de düşündüm. Ondan sonraki gün de.
İki hafta geçti. Pazar sabahı telefonum çaldı. O aramıştı. Yine yapmak istediğinizi söyledi. Gelmek hiç istemedim ama ikinizin yapacağını biliyordum gelmek zorundaydım. Cuma akşamı değil, çarşamba akşamı. Kapıya geldim. Soyunmuştunuz. Mutluydunuz. Gülücükler saçıyordunuz. Elinde sigaran, yine aynı bakışların. Hiç güzelliğini kaybetmemiş yüzün. Göğsünde yeni bir dövme. Senin beni incelediğin gibi ben de seni inceledim. Konuşmak bizim kuralımızda yoktu. O da konuşmadı. Bana içecek bir şeyler doldurdu. Beklediniz. Bozmadım, ayak uydurdum. Eğlendik. Saat gecenin üçü oldu. O uyudu. Sen balkona çıktın sigaranı içtin ben yatakta duvarı izledim. Sonra balkondan bana baktın. Yanına gelmemi işaret ettin, geldim. Beni öptün, yanağımdan. Kokumu içine çektin. Bu kurallarda var mıydı emin değilim ama duygusaldı. Duygusallığın kurallarda olmadığına eminim ama bir şey demedim. Sigaranı bitirmeni bekledim.
Sabah oldu. Sabaha kadar uyumadım. İlk giden ben olmalıydım. Giyinmeye başladığımda uyanık olduğunu biliyordum. Sabahın sessizliğinde evime doğru yürüdüm.
Eve geldim. Kahvemi yaptım. Pantolonumun cebinde bir kağıt buldum. Senin numarandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
paris in the rain - dowoo
Fanfic"aime-moi moins mais aime-moi longtemps" les chansons d'amour adlı filmden ilham aldım.