Ufuk : Melis, hazırlan artık.
Kapıya yaslanıp üstümü zar zor giyinmiştim. Bir yandanda Ufuk'a "Hazırım." Veya "Şimdi geldim." diyip oyalamak için ufak yalanlar diyordum. Abartısız beni 20 dakikadır kapıda öylece bekliyordur.
Melis : Geliyorum Ufuk ya!
Sonunda her şeyim hazırdı, kapıyı açınca Ufuk beni baştan aşağı bir süzdü. Bende Ufuk olsam kendimi süzerdim açıkçası. O kadar hazırladım yani.
Kıyafet zevkim harikadır. Banyodan çıkıp ayak baş parmaklarımın üstüne çıktım ve yanağına bir öpücük bıraktım.
Ufuk : Harika olmuşsun.
Melis : Bak hazırım işte, daralttın beni o kadar.
Ufuk : Daralttım mı? 1 saatir banyodaydın.
Melis : Off, çok yavaşsın. Stüdyoya gidip kayıt alacağım ben daha!
Ufuk : A-Ama ben hiç bir şey yemedim.
Melis : Ne yapabilirim Ufuk? Beni bekleyeceğine bir şeyler yeseydin.
Ufuk : Off, Melis off! Gidelim hadi.
Melis : Üzülme ya, yolda sana kıymalı poğaça alırım. En sevdiğin.
Ufuk : İçine kıymayı koklatıyorlar.
Melis : Eee, naparsın Ufuk bey?
Yavaş yavaş merdivenleri inmiştik. Üstümde hafiften bir heyecan vardı. Albümümün 2 şarkısının kaydını bugün alacaktım. Akşam eve geldiğimdede söz yazmam gerekiyordu.
Evden dışarı çıkttık. Arabaya doğru ilerlemiştik, Ufuk sürücü koltuğuna geçip oturdu. Yan koltuğa oturdum. Dikiz aynasını hafif kontrol etmiştim. Ufuk bakınca gülmüştü bana.
Melis : Ne oldu?
Ufuk : Evde aynaya bakman yeterli değil mi başımın belası?
Melis : Ya, yok...şey yapıyordum.
Ufuk : Ha, şey.
Melis : Ufuuk!
Ufuk : Meliiis!
Melis : Gidelim miiii?
Ufuk : Gideliiim!
Ufuk'un yüzünde tatlı bir tebessüm oluşmuştu. İlk önce bir pastahanede durmuştuk. Ben gidip Ufuk'a 4 kıymalı poğaça 2 tanede çikolatalı süt aldıktan sonra arabaya geri dönmüştüm. Arabayı bir köşeye çekmişti poğaçaları yiyebilmek adına. Aslında bu yemek değil! Bu bambaşka bir şey ya! Birisini bitirince hiç nefes almadan direk ağzına atıyordu. Ben gülerken o yemeğini yemişti. Son bir poğaça kaldığında bana uzattı. Elim ile istemediğimi ifade ettim ve ardından gülmeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[ Just Love ] [ Hidra x Allame ~ Şehinşah x Joker ]
FanfictionJoker ve Allame kadın olsaydı ve Şehinşah ile Hidra ile sevgili olsaydı, nasıl mı olurdu?