2 Hafta Sonra Stüdyo da
Aslı : Kayıt bittiğine göre mix işleri yapılabilir!
Melis : Of, bana bir şey sorma Aslı. Midem ağrıyor.
Aslı : İyi de bir şey sormadım ki zaten.
Melis : Aslı 'kayıt alacağım' dedin stüdyoya geldik. Hadi ne işin varsa hallet!
Kendimi koltuğa atıp yüz üstü yaslandım. Midem son zamanlarda biraz fazla ağrıyordu. Aslı gözlüğünü takıp bilgisayar başında işlerini hallediyordu. Ufuk ve Fatih'se bugün meşguldü. Konsere çıkacaklardı. Bu yüzden bizimle değillerdi. Başım acayip derecede dönüyordu. S-Sanki her an yere düşüp bayılacakmışım gibi. Ayağa kalktım. Aslı'ya baktım, pür dikkat bilgisayara odaklanmıştı. Yanına gidecektim ki başım döndü ve yere kusmaya başladım. Aslı kustuğumu görünce beni yere düşmekten kurtarıp ayağa kaldırdı ve direk stüdyonun tuvaletine götürdü. Musluğu açınca yüzüme su damlatıp temizlemişti.
Melis : T-Tamam, iyiyim, tamam...
Aslı : Yok, iyi değilsin sen, gel bi' doktora gidelim. Kaç haftadır böylesin.
Melis : Of, gerek yok be!
Dağılan saçlarımı toplayıp aynada kendime baktım. Midem ağrıyordu hâlâ.
Aslı : Beni deli etme, gel gidiyoruz!
Melis : Y-Ya istemiyorum.
Aslı : Gel, gel.
Aslı kolumdan tutup apar topar beni kapı dışı etmişti. Arabasının anahtarını alıp arkamdan kapıya çıkmıştı. Kapıyı örtünce tekrar kolumdan tutup beni merdivenden aşağı yavaşça indirdi. Arabaya geldiğimizde kapımı açtı ve bindirdi. Ardından sürücü koltuğuna geçip hastaneye yola koyuldu.
Melis : C-Cidden iyi-
Aslı : Kapa çeneni.
Kollarımı göğüslerimin altında birleştirip arkama yaslandım. Hastaneye bir kaç dakika içinde varacaktık ve ben hastanehe ortamını hiç sevmiyordum. Kokusunu vesaire işte...
~
Beni bir çeşit sedye de oturtmuşlardı. Aslı, doktor ile konuşuyordu. Yüzünde bir çeşit sırıtış vardı ama öyle böyle gülmüyordu. Doktor ve Aslı bana bakınca anlamsız bakışlar attım. İkiside gülmüştü.
Melis : Ne oldu?
Aslı : Hazırsan söylüyorum!
Melis : Neyi?
Aslı : Hamilesin!
Melis : N-Ne? H-Ha-Hamile miyim?
'Melis hanım, bu süreçte kendinizi çok yormamanız gerekiyor. Stresten uzak durun, sakin kalın sürekli...bol bol meyve tüketmeyi de ihmal etmeyin. Arada sizi çağıracağım düzenli olarak kontrole.'
Melis : B-Be-Ben ist-
Aslı : Haydi gel gidelim, Ufuk'la Fatih bu saate çıkacaktı.
~
[ Ev. ]
Ufuk ve Fatih gelmeden önce ben koltukta oturmuş elimi karnıma atıp televizyona bakıyordum. Aslı'ysa bana mutfaktan bir şeyler getirip duruyordu. Meyve suyu vesaire. En son getirdiği şey bir kaseye meyve tabağı hazırlamasaydı. Bunaldım ama sürekli bir şeyler getiriyordu.
Melis : Aslı, yeter! Bir şey istemiyorum ya...
Kapı açıldığında biraz gerildim. Ufuk ve Fatih gelmişti. Aslı onlara gülüyordu. Kafamı kaldırıp onlara döndüm.
Ufuk : Selam ev halkı! Ne oldu da gülüyorsun Aslı? Sen zombi değil misin ya hep bi' somurtkanlık.
Aslı : Benle uğraşma da Melis ile konuş. Fatih biz biraz dışarıda gezelim mi aşkım?
Fatih : Ben çok yor-
Aslı : Değilsin değil!
Aslı Fatih'in koluna girip eve bile girmesine izin vermedi. Kapı dışarı etmişti. Ufuk yanıma oturup dudağımdan öptü. Nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum.
Melis : U-Ufuk...
Ufuk : Efendim, canım?
Melis : Hamileyim!
Oldu işte söyledim, oldu mu? Oldu!
Ufuk şaşkınlıkla bana baktı, gözleri kocaman olmuştu.
Ufuk : K-Kimden!?
Melis : Kimden olacak salak, senden!
Ufuk : Ee, Allah analı babalı büyütsün...ne diyeyim?
Ufuk'a bir tokat attım. Kendisine gelmişti.
Ufuk : S-Sen şimdi hamilesin yani!
Ufuk ayağa kalkıp beni de ayağa kaldırdı ellerini belime dolayıp alnımdan öptü. Ben Ufuk'u itip geri koltuğa oturdum.
Ufuk : Sen neden sevinmedin?
Melis : Uff, bilmiyorum! Yanlış bu, biz evli bile değiliz ki...
Ufuk : Evleniriz.
Melis : Hadi onu geçtim, ben kendimi hazır bile hissetmiyorum ki...
Ufuk : Ne demek o?
Melis : Ben anne ol-olamam.
Ufuk : Yanii?
Melis : İstemiyorum...
Ufuk : Her şey çok iyi olacak, hatta bak en kısa tarihte düğün için hazırlık yapacağım...
Melis : Anlamadın ben çocuk sahibi olamam, hazır hissetmiyorum kendimi. Bi' hata yaptık işte...
Ufuk : O ne demek? Bak güven bana, senden çok iyi anne olacak...
Melis : Of, peki...
Belki Ufuk haklıydı, kendimi hazırlayabilirim. Çok çocukça davranıyordum şuan da... Ufuk'un dudağına bir öpücük koyup gülümsedim.
Ufuk : Haydi, canım seni yatırayım ben. Yorulma boşuna.
Melis : Yok, gerek yok. Biraz televizyon izleyeceğim.
Ufuk televizyonu kumandadan kapatıp beni ani bir hareketle kucağına aldı. Düşmemek için omuzlarına sımsıkı tutundum.
~
Beni yatağa nazikçe bırakıp cebimden telefonumu da aldı.
Melis : Versene telefonumu manyak!
Ufuk : Zararlı, kapa gözlerini uyu!
Melis : Ya, ver...hem sen benden hazır değilsin bu duruma baksana...
Ufuk : Uyu, bir şey istersen bana seslen.
Ufuk telefonumu alıp odadan çıktı. Kapıyı kapatmıştı.
Elimi karnıma atıp hafif okşadım. Sıkıntıdan uykuya dalmıştım zaten...
Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?
Melis Ve Ufuk evli olmuş olsun mu sonra ki bölümde? Geleceğe alacağım yani.
4 Ay sonra ;
Ne dersiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[ Just Love ] [ Hidra x Allame ~ Şehinşah x Joker ]
FanfictionJoker ve Allame kadın olsaydı ve Şehinşah ile Hidra ile sevgili olsaydı, nasıl mı olurdu?