[ ~ Just Love - 8. Bölüm ~ ]

69 10 26
                                    

Aslı, Ufuk ve Fatih konserde beraber şarkı söylerken ben bir köşede onları izliyordum. Hamileliğimden dolayı bebeğim doğana kadar rape ara vermiştim. Ufuk, arada beni kontrol ediyordu.

Konser bittikten sonra hepimiz yeşilli bir bahçede yerde oturmuştuk. Auw, dur. Ben hariç... Ben, bir sandalyede oturuyordum. Onlar kola içip, cips yerken ben sadece meyve yiyebiliyordum. Şuan da evde oturup telefon ile oynamak daha iyidir! Resmen beni dışlıyor gibiydiler.

Aslı : H-Hatta bir keresinde, Fatih konserde yere düşmüştü. Hatırlıyorsunuz değil mi?

Ufuk : He, mikrofonun kablosuna takılmıştı.

Hepsi gülerken ben onları çilek yiyerek seyrediyordum. Canım acayip derecede nedense turşu çekmişti. Aşeriyordum herhalde. Turşu normalde hiç sevmezdim.

Melis : Ufuk, bana turşu bul!

Aslı ve Fatih birbirine bakıp güldü.

Ufuk : Turşu? Anan, yollamıştı.

Melis : 'Anan' ne öküz? Git getir işte turşuyu. Canım çekti. Hem siz cips-kola yaparken ben 7/24 meyve ile besleniyorum sanki!

Ufuk : Abart, arada yemek yemiyor musun?

Aslı : Ufuk, ne kadar üşengeçsin? Git getir kıza turşuyu.

Ufuk, ayağa kalkıp eve girmişti. O sırada Aslı'ya masum bakışlar attım.

Melis : Cipsi versene bana ya.

Fatih, cipsi köşeye çekip vermemesini sağladı.

Aslı : Ne cipsi?

Fatih : Biz cips falan görmedik valla.

Melis : Kola?

Fatih göz teması kurmaktan kaçıp kolayı da arkasına sakladı.

Aslı : Valla, kanka beni bilirsin... İpek teyzemin izni olsa senle ne abur cuburlar yerdik ama...

Melis : Of, tamam kes.

Ufuk, elinde turşu kavanozu ile gelmişti. Kapağı açıp bana verdi. Ben yavaş yavaş yerken onlar konuşmaya devam ediyordu.

Melis : Oyun oynayalım!

Aslı : Ne oyunu?

Melis : Tabu!

Fatih, telefonunu çıkarıp oyunun uygulamasını açmıştı. Özenle tek tek kendi ayarlamıştı kelimeleri. Rapçi tahmin ediyordun tek farkı o. 

Aslı : Güzel. Kızlar erkeklere karşı mı yoksa çift çift mi?

Ufuk : Kızlar erkeklere karşı.

Melis : Bence de Ufuk bir tane bile bilemiyor.

Fatih : İyi, ilk kadınlar o zaman abi?

Ufuk : Tabii.

Fatih telefonunu Aslı'ya uzattı.

Fatih : Başla!

Aslı, bana baktı ve anlatmaya başladı.

Aslı : Şimdi, çok komik birisi. Senin pek sevmediğin bir isim.

Melis : Jagged.

Aslı : Süper, şimdi senin idolün. Biraz göbekli, havalı bi' adam. Hatta dördümüzün de idolü.

Melis : Ceza!

Aslı : Ceza mı? Hayır! Göbekli diyorum.

Melis : Fuat Ergin! Tabii ya.

[ Just Love ] [ Hidra x Allame ~ Şehinşah x Joker ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin