[ ~ Just Love - 5. Bölüm ~ ]

97 15 36
                                    

Fatih ve Ufuk mangal ile uğraşırken ben bankta oturup onları videoya alıyordum. Aslı ise yerde, çimlerde uzanmış arkada bir beat açıp söz yazıyordu. Arada bir sigarasını ayağa kalkıp içiyordu. { Joker ve Allame içiyor diye benzetmek istedim... beğenmeyen olursa bu alışkanlık hemen değişir. }

Ufuk : Melis, telefonunu dibime sokmana gerek var mı sence canım?

Ufuk dumandan hafif bunalmış olsa gerek ki bana kızmaya başladı. Kaydı durdurup yanağına ufak bir öpücük koydum ki hemen geri çekildim. İğrenç duman kokuyordu. Fatih bana bakıp güldü.

Fatih : Melis yalnız sabahtan beri buradayız, kokmamız normal ya.

Melis : Güzel, sofraya böyle oturamayacağınızı da hatırlatayım.

Ufuk : A-ama...

Fatih : Sofra nerede?

Melis : Kurmadık ki.

Fatih : Aslı'yla senin mutfakta salata kesmeniz gerekiyor sanki.

Melis : Kim kesecek o soğanı be!?

Fatih : Soğansız mangal olmaz ama.

Melis : Ama ben kesmem soğan falan, Aslı yapar.

Fatih : İyi...

Hafif tebessüm edip Ufuk'un yanağına bir öpücük koydum tekrar. Olabildiğince tiksinmemeye çalışmıştım. Öpücüğü koyduktan sonra hemen Aslı'nın yanına koşarak üstünden atladım ve kendimi çimlere attım.

Aslı : N'apıyorsun manyak?

Melis : Soğan kesmen gerekiyor kankacım.

Aslı : Ya, sen kes. Tam moduma girdim, harika sözler yazıyorum.

Melis : Bence daha çok sigara içiyorsun gibime geldi.

Aslı : İçmiyorum demedim ki.

Melis : İçme şu şeyi, iğrenç kokuyor.

Aslı : Kafa yapmaya mı geldin?

Melis : Dedim ya, salata kes.

Aslı : Off, Melis!

Aslı sigarasını çimlerde söndürüp kültabağına attı. Defteri ve kalemi kalmıştı. Beati telefonundan kapatıp gitti. Ben de kollarımı kelebek gibi açıp bulutları izlemeye başladım...

~

Mangalımızı yaptıktan sonra her şeyi toplayıp atmıştık. Fatih ve Aslı sahilde gezmeye giderken ben ve Ufuk evde film izleriz diye düşündük ve televizyonun olduğu odada ki kahverengi koltuğa fırlamıştık. 

Melis : Ufuk, artık bi' kanalda kalsan?

Ufuk : Film izlemeyecek miyiz?

Melis : Kumandayı vermiyorsun ki, ayrıca git banyo yap!

Ufuk : Of...sonra biraz...hani...anladın...

Melis : Seks mi?

Ufuk : Ağzın bal akıyor.

Melis : Ufuk, ciddi misin? Çünkü ciddi şeyleri bile alaya alıyorsun sen.

Ufuk : Sevişelim diyorum!

Melis : Ama şe-

Ufuk : Tamam, duş alacağım, tamam!

Melis : Hayır, yani duşta beraber olsak...

Ufuk : Sıcak su...harika!

Ufuk beni kucağına alıp ayağı ile televizyon fişinin düğmesine bastı ve merdivenlere koşup yukarı çıkarttı. Banyonun önüne geldiğimizde beni yere bırakıp bir tebessüm etti. Ben de tebessüm ettim.

{ Allah'ım sen affet, yazarken çok utanıyorum şuan. Okumak istemeyen varsa atlayabilir...❤️ }

Banyonun kapısını açıp içeri girdim. Ufuk'ta geldiğinde kapıyı kilitleyip birbirimize baktık. İlk onun soyunmasını bekliyordum. Yavaş yavaş üstünde ki tişörtü çıkarttıktan sonra kaslı vücudu ortaya çıkmıştı. Ben de üstünde Eminem olan tişörtümü çıkarınca sütyen ile kalmıştım. Şortumu da çıkarınca sadece ik çamaşırlarım ile duruyordum. Ufuk'a baktığımda karşımda tamamen çırıl çıplak duruyordu ve gözüm erkekliğine gidip duruyordu. Sütyenimin arkasından çekip çıkarınca göğüs uçlarım da açık açık gözüküyordu. Daha sonra altımı da soymuş ve kendimi tamamen Ufuk'a emanet etmiştim.

Beni kucağına alıp duşakabin içine soktu ve yere indirdi. Sıcak suyu açıp kafamızdan aşağı gelmesini sağladı. Isınmak için önce öpüşmek daha mantıklı olabilirdi, masumca... Dudaklarına yapıştım. Elleri ile kalçamdan tutup gezerken beni aniden duvara yaslayıp öyle öpmeye başladı. Biraz daha rahat durabilmek için kucağına atlamam iyi olacaktı. Kucağına atlayıp ayaklarımı belinin arkasına doladım. Ellerim ile de boynunu tutuyordum.  Sırtım duvara değiyordu. Kucağına atladığım için kalçam biraz daha genişledi diyebilirdim. Zaten çok geçmeden yavaş yavaş parmaklamaya başlamıştı beni. İnlemem ile zevke geliyordum. Ufuk bi' eli ile parmaklarken diğer eli boynumdan tutup ısırıyordu. Sonrasında fena moraracaktı...

Melis : Kucağından indir beni.

Ufuk : P-ekii.

Ufuk beni yere bırakınca o da eğilmişti. Bağlaç kurup bana baktı. ayağa kalktım ve aletinin içime almaya hazır olduğumu ifade ettim. Yavaş yavaş kurduğu bağlaça girdim ve aletinin kalçam da olmasına izin verdim.

Beni kucağında hoplatıyordu! İnlememin verdiği zevk ile daha hızlı zıplıyordum, içime boşaldığını hissedince daha hızlı zıplamaya başladım...

~

Üstümüzü giymiştik ve televizyon izliyorduk. Ben Ufuk'un omzuna yaslanmış onu izliyordum ve elimde mısır tutuyordum. Ufuk ise pür dikkat televizyona bakıyordu. Kapının açılması ile ile dikkati bozuldu. Kendimi doğrultup kapıya baktım. Gelen Aslı ve Fatih'ti.

Fatih : Selam, nasıl gidiyor?

İkimizin de yüzünde bir gülümseme oldu. Kahkaha atacak gibi olduk ama atmadık. Hiç bir şey demeden öyle bakıştık.

Aslı : Of, nasıl gittiyse gitti. Ben uyumaya gidiyorum.

Aslı'yı yorgun görünce kaşımı kaldırıp Fatih'e döndüm.

Melis : Nesi var?

Aslı : Hasta değilim, duyuyorum!

Aslı merdivenden yukarı çıkıp odasına gitmişti. Nasıl anladım diyecek olursanız, kapı sesi!

Fatih : 360'a binmek istedi, eee hâliyle bindik. Kustu.

Melis : Fatih, Melis'in 14 yaşından beri yükseklik korkusu var. Ne yaptın kıza sen?

Gülmeye başladık, sonra Fatih hafif duraksadı ve Ufuk'a baktı.

Fatih : Heh abi, senin araba var ya...

Ufuk : Hee, Ben de biliyorum var.

Fatih : Arkası hafif gitti abi.

Ufuk ayağa kalkınca Fatih çoktan fırlamıştı... olduğum yerde güldüm. Fatih'i kovalar dururdu herhalde... koltuğa yaslanıp keyifle mısırı yiyip televizyon izledim...

{ Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz? }

 


[ Just Love ] [ Hidra x Allame ~ Şehinşah x Joker ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin