[ ~ Just Love - 7. Bölüm ~ ]

70 11 8
                                    

4 Ay Sonra ;

Karnım biraz daha şişmişti, zar zor ayağa kalkıyorum. Koltukta uzanp telefonum ile sosyal medya da gezinince aniden arkamdan gelen ses ile telefonu bıraktım.

Aslı : Nasıl gidiyor?

Yüzüğümü biraz gevşetip Aslı'ya tebessüm ettim.

Melis : Çok sıkıcı ya.

Aslı, karşımda ki koltuğa uzanıp bana baktı. Canı sıkkın gibiydi. Kafamı kaldırıp ona baktım.

Melis : Senin neyin var?

Aslı : Sence Fatih bana evlenme teklifi falan eder mi?

Melis : E-Eder tabii.

Aslı : Kaç aydır sevgiliyiz, gönül eğlendiriyor gibi...

Melis : Saçmalıyorsun.

Ayağa kalkıp mutfaktan su içecektim ki Aslı kalktığımı fark edip bana baktı.

Aslı : Otur, ben getiririm.

Melis : Meyvesuyu istiyorum belki, ay! Karışmayın her şeyime.

Aslı : Tamam, onu da getiririm.

Aslı gidip gelirken ben derin bir nefes aldım. Geldiğinde suyu ve Meyvesuyunu önüme bırakıp tekrar koltuğa uzandı.

Sudan bir yudum alıp Aslı'ya döndüm.

Melis : Şimdi seninle gönül eğlendirdiğini mi düşünüyorsun?

Aslı : Evet.

Melis : Böyle düşünmeni sağlayan ne?

Aslı : Siz evlendiniz, normal olarak. Ama Fatih, Fatih...

Melis : Sence ben hamile olmasam evlenir miydim Aslı?

Aslı : Of, ayrılacağım ben.

Melis : Saçmalama!

Aslı : Ben biraz dışarı gidiyorum. Ufuk, zaten gelecek.

Melis : İçki falan içme.

Aslı : Tamam, anneciğim.

Aslı koltuktan kalkıp gittiğinde arkasından bağırdım.

Melis : Bak sakın!

Umursamamazlıktan gelip kapıyı kapattı.

Aslı'dan.

Baya bi' içmiştim ki Fatih'e WhatsApp'tan 'buluşalım mı' diye mesaj atmıştım. O da 'tamam' diyince buluşacaktık. Stüdyo da buluşacaktık. Ben erkenden gelmiştim ve koltuğa uzanıp onu bekliyordum. O hala gelmedi ama.

20 Dakika sonra ;

Geldiğinde bana sarılıp iyice süzdü.

Aslı : Çok özledim seni aşkım!

Fatih'in kucağına atlayınca o da elleri ile belimden tutup düşmemi sağladı.

Fatih : A-Aslı, iyi misin sen?

İçki içtiğim için ağzım biraz kokuyor olsa gerek ki anlamıştı içtiğimi.

Aslı : Hiç bu kadar iyi olmadım!

Fatih beni kucağından koltuğa indirip üstümde ki ceketi çıkarttı. Bense onu öpme peşindeydim.

Aslı : Öp beni!

Fatih : Of, dur Aslı.

Ceketimi çıkarıp köşeye koyduktan sonra önümde diz çöküp ellerini yanaklarıma koydu. Dağılan saçlarımı topladı.

Fatih : Melis ile olman gerekmiyor muydu?

Aslı : Amaaan, boşver!

Tuhaf ama güzel bir sırıtış ile ona baktım.

Aslı : Sevişelim mi?

Fatih : Yuh, dur. Sen iyi değilsin, harbi harbi değilsin. Ben seni eve götüreyim yat.

Aslı : İyiyim, şapşal.

Fatih'in, boynunu öpünce o ayağa kalkıp saçını düzeltti. Ayaklarım ve belimden tutup beni ayağa kaldırdı. Kucağına almıştı, ceketimi de tek eli ile aldıktan sonra stüdyodan çıkıp beni arabasının arka koltuğuna bindirdi.

~

Melis'ten.

Fatih : İçmiş işte baya, yatıyor yukarıda. Neden durduk yere bu vakitte içmeye gitti?

Fatih'e bakıp dudaklarımı ısırdım.

Melis : Sabah, senin ona ilgi göstermediğini düşünüp ayrılmak istediğini belirtti. Sonra da dışarı çıktı işte

Fatih : Of, ne yapayım? Evlenme teklifi mi edeyim Aslı'ya? Napayım, hayır napabilirim ki? Kendisi ben serbest, özgür kızım triplerinde. Ben ne yapabilirim?

Fatih, karşımda dudak büküp öylece volta attı.

Melis : Biraz daha ilgi göstersene! Ufuk ve ben evlendiğimden beri neredeyse hiç dışarı çıkmadınız. Veya klasik sevgililer gibi sahilde pamuk şeker falan yemediniz! Ona da biraz hak ver.

Fatih : Uyuyor şimdi...

Melis : Oğlum sen aptal mısın? Sana diyorum ki ; beraber dışarı çıkın, gezin!

Fatih : Kendisine gelmiş midir?

Melis : Bahse girerim çoktan uyanmıştır. Hatta şuan üstünü değiştirip telefon ile oynuyordur.

Fatih : Tamam, sağ ol...

Melis : Gidin dışarı çıkın, saat henüz 8...

Fatih : Tamam.

Fatih hızla üst kata çıkıp Aslı'nın odasına gitti.

Aslı'dan...

Ayaklarıma oje sürerken Fatih'in odaya girmesi ile durdum. Bana bakıp tebessüm etti.

Fatih : Selam...

Kafamı ayaklarıma gömüp oje sürmeye devam ettim. Umursamamazlıktan geldim yani...

Fatih : Kızgın mısın?

Fatih makyaj yapmak için oturduğum sandalyeyi alıp yanıma oturdu. Ben hala onu umursamayıp ojemi sürüyordum.

Fatih : Aslı...

Aslı : Üf, ne var?

Fatih : Kızgın mısın?

Aslı : Sence?

Fatih : Kızgınsın.

Aslı : Hayır.

Fatih : Ya ne?

Aslı : Şapşal, neden kızgın olayım? Sen haklısın ben fazla özgür takılmaya çalışan bir kadınım...

Fatih : Duydun.

Aslı : Belki, evet..duydum. Ayrıca evlilik teklifi etmek ne? Anında red edeceğimi biliyorsun değil mi?

Gülmeye başladım, o da güldü.

Fatih : Pijamalar yakışmış.

Üstümde ki mavi pijamalara baktım. Güldü. Güldüm.

Fatih : Hadi, dışarı çıkalım.

Aslı : Tamam, hazırlanayım.

Gülerek dedim ve sevinçle ayağa kalktım.

Fatih : Ama önce dişlerini fırçala, bu kokuya dayanılmıyoo.

Aslı : Öküz.

Nası olmuş bölüm 😎



[ Just Love ] [ Hidra x Allame ~ Şehinşah x Joker ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin