O gün sadece piknik yapacaktık, sadece piknik .
Cumartesi sabahıydı. Deniz erkenden kalkmış sofrayı donatmıştı ben ise herzamanki gibi gördüğüm o saçma rüyalar yüzünden yerimden zıplayarak uyanmıştım.
Neydi bu gördüğüm rüyalar ?-Uyanıyorum yerimden kalkıp etrafa bakıyorum , büyük bir otelde gibiyim cama yöneliyorum. Gökyüzü kıpkırmızı sonra arkamı birden dönüyorum deniz karşımda. Gözlerine bakıyorum masmavi bana katil diye bağırıyor gözlerimden yaşlar akmaya başlıyor,ağlıyorum ve sonra uyanıyorum .
+İyimisin
-Evet hayatım
+Hadi çabuk toparlan kahvaltı hazırİyi bir kahvaltıdan sonra arabaya biniyoruz .
-Nereye gidiyoruz bakalım
+Oğlum Mehmet belgrad diye bağırdıEvet gideceğimiz yer oraydı Belgrad Ormanı, yolculuk boyunca şarkılar söyledik. Sorunsuz bir şekilde belgrad'a vardık ve arabadan indik .
Piknik için uygun bir yer aramaya başladık ama zaten burda heryer uygundu. Kolayca bulduk .
-Uyumuşum Denizin çığlık sesleriyle gözlerimi açtım Mehmet yoktu.
Nerdeydi bu çocuk ? Denize olduğu yerde beklemesini ve benim Mehmeti bulacağımı söyledim.
İlk olarak napmalıyım diye düşündüm sonra hemen polisi aradım yarım saate burda olacaklarını söylediler .
İçimden bi küfür savurdum yarım saat ha ?
Mehmeti aramaya başladımBağırıyordum rasgele Memeet Memeet diye sonra ilerden babaa ! Diye bir ses geldi.
Koşuyordum nefesim yettiği kadar koşuyordum.O da neydi ?
Mehmetin çığlıkları arasında yan taraftan bitane adamın koştuğunu gördüm aldırış etmedim.
Şuan umrumda olan tek şey Mehmetti. Sese yöneldim .Hayır olamaz bu nası olur oğlum kan içindeydi. Mehmet diye bağırdım kucağıma aldığımda karnında çeşitli yaralar olduğunu farkettim.
+Korkma Mehmetim atlatacaksın !
-Babba dediği anda omzuma yığıldı.
Hayır ! Mehmeet
Titriyordum küfürler savuruyordum oğlum kucağımda nefes almıyor hareket etmiyor, doktor hastane hiçbişey yok telefon telefonda çekmiyordu .Tam o sırada Denizi gördüm. Yanında polisler bembayazdı gözleri fal taşı gibi açılmış bana bakıyordu.
+Mehmet ! Mehmetime naptın ?
- Bu halde buldum diyordum ama dimlemiyordu.
+ Katil Katil diye bağırıyordu polisler bırakmasa beni öldürmek istiyorduBen ise berbat bir haldeydim polisler ikimizi farklı araçta götürdü. Ben gözaltına alındım o ise sakinleştirici verilerek hastaneye götürüldü .
Sanırım tımarhaneye yatıracaklar dedi polislerden birisi .Hayatum maffolmuştu bunu yapan kimdi ?? Kafayı yemek üzereydim.
Bunları düşünürken uyuyakalmışım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tımarhane
Horror" Tımarhane dediğiniz yer dışarıdakiler kendilerini akıllı zannetsin diye içeri tıkılmış insanlarla dolu olan yerdir..