A

406 31 2
                                    

Howard Stark'ın hayaleti: Tony, korkunç eşcinsel eylemlerini uyguluyor musun?

Tony: NE?

Howard: Oh Tanrım... Düşünmüştüm-

Tony: Hala uygulamaya ihtiyacım olduğunu düşündüğüne inanamıyorum.

† † †

Stephen, anlayışı bazen ruhunu yorabilen yumuşak ama güçlü, sevimli ve sevecen bir empattır. "Saçımın bu kadar erken grileşmeye başlamasına şaşmamalı, çoklu evrendeki sorunları çözmenin en zor kısmı, Doktor olmanın en zor kısmı: önemsemektir."

Tony, Stephen'ı kayıtsız, kaba bir şekilde sert ve iyi bir ortak olmamakla suçlayan herhangi birinin gerçek yüzünü göremeyeceğine ve bunun da görmek istemedikleri için olduğuna yemin etti. "Stephen, ısındığınız ve kucakladığınız pelüşlerden biri gibi, sadece bir oyuncak ayı değil, aynı zamanda bir insan ısıtıcısı gibi"

Stephen aslında insanların düşündüğünden çok daha yumuşaktır. Göstermiyor ama kolayca inciniyor ve bazen zihnindeki labirentte acı bir şekilde kayboluyor. Bazen gerçekten ihtiyacı olan tek şey sarılmak ve Tony ile saatlerce kanepede uzanmaktır. Eve gelip sevgilisinin yanındaki koltuğa düştüğünde her zaman ağırbaşlı değildir. "Umarım size sonsuz bir süre yapışmamın bir sakıncası yoktur, ama şu anda kalkmayı da planlamıyorum. Rahatsın yani."

Tony'nin vücut yastığı olarak kullanılmasına hiçbir itirazı yoktur, aslında Stephen, duvarlarının düşmesine izin verip bir ahtapot haline geldiğinde her zaman onur duyar. Bilim ve tıpta şaka ve keşiflerle ticaret yapmak ne kadar güzel olsa da, doğal bir bakıcı olarak Tony, Stephen'a fazladan sevgi vermek için her fırsattan her zaman hoşlanırdı (özellikle de utanmak yerine ustaca ekstra ilgi istediğinde). "Seninle şu andan daha önemli olmam gereken bir yer yok."

Sevgi Stephen'ı utandırır. Tamirciye sarılırken yapmayacağı gibi başını Tony’nin omzuna saklıyor, göremiyorsun ama yüzü yanıyordur. Tony, pratik elleriyle saçlarını taramaya başladığı anda erimeye başlar, Tony ona aşk iltifatları / sözleri ve tatlı küçük öpücükler yağdırırken daha da yakınlaşırlar. "Bunca yıldan sonra bile, Stark, beni pohpohluyorsun."

Tony her zaman gülümser ve sevgilisini öpmeye ve okşamaya devam eder, Stephen'ı daha da rahatlatır ve onu uykuya yaklaştırır. Stephen'ın utangaç yansımasına tepkisi neredeyse her zaman aynı. Genellikle bir çeşit "Seninle geçen her an için seni ne kadar sevdiğimi söylesem bile yeterli olmayacak."

Çılgınca ve kaotik bir biçimde kendini yaramaz ve / veya enerjik hissettiği günlerde, Stephen şöyle yanıt verebilir: "Sonsuza kadar benim hakkımda konuşmanı dinleyebilirim, çünkü bunun kalanını ve sonraki hayatlarımızı geçirebilirim. Seni ne kadar sevdiğimi söylüyorum."

Bazen Stephen eve gelir ve Tony saçını okşayarak ya da sırtını ovuşturarak öylece uyuyakalır. Uykusu, Tony'nin ona ne kadar sevildiğini ve güvende hissettirdiğine dair sessiz mırıldanmalar olmadan gelmiyordu. "Sen başıma gelen en iyi şey olduğunu biliyor musun? Bunca yıldır hiç bu kadar sevildiğimi hissetmemiştim."

Ve eğer Stephen bir cümlenin ortasında uyuyakalırsa (bu oldu), Tony sevgiyle öfkelenir, alnını öper ve şöyle der: "Aklında tut, aşkım. Biraz uyu ve dinlendikten sonra ne kadar harika olduğumu anlatabilirsin."

**

Bunları önceden hazırladığım için çoğunlukla aynı kişiler olduğunu fark ettim. O yüzden farklı olarak kimlerle görmek istersiniz?

Bu arada yeni iki tane kurgu yayınladım.

1. What happened in the last 5 months?

Evet, sayın seyirciler! Son dakika gelişmeleri ile karşınızdayız. Şu an aldığımız bilgiler doğrultusunda Eski Savunma Bakanı Howard Stark'ın oğlu Anthony Edward Stark'ın Mextyln yakınlarında bulunan bir kulübede çıkan yangında baygın olarak bulundu. Stark Ailesi şimdilik sessizliğini koruyarak herhangi bir açıklama yapmadı fakat hatırlarsanız, biz bir ayrı bir barışık olarak ilişkisini devam ettirdiği Steven Grant Rogers ile bu sefer evlenmelerini beklerken ikisinin özel sebepler yüzünden ortak bir karar ile ara verdiğini -bakın burayı tekrarlıyorum, ayrılmadıklarını ama ara verdiklerini ve aynı zamanda Anthony Edward Stark'ın bir süreliğine dinlenmek amaçlı inzivaya çekildiği Stark Endüstrisi'nin avukatı tarafından beş ay önce, tam bugün açıklanmıştı. Ne kadar garip bir tesadüf, değil mi? Ama aileye yakın kaynaklardan aldığımız duyumlara göre Tony Stark'ın küçük inzivasının aslında hiç de küçük olmadığı; tam tersine özel hayatında yaşadığı sıkıntılar yüzünden bunalıma girdiğini, ailesine ve arkadaşlarına hiçbir şey söylemeden ortadan kaybolduğunu öğrenmiştik. Söylenenin aksine ortak kararlaştırılan ara vermenin, pek de ara vermek olmadığını söylememe gerek yoktur umarım.  Normalde New York City'de ikamet eden Bay Stark'ın Mextyln yakınlarında bulunması ve davranışlarındaki alıştığımız fevriliği, bu duyumu güçlendirse de akıllara başka soru işaretleri de getiriyor. Tony Stark'ın hayatında ne oldu da bir anda ortadan kaybolmaya karar verdi? Ya da bu gerçekten bir ortadan kaybolma mı? Aslında Tony Stark kaçırıldı mı? Mextyln yakınlarındaki kulübede neden yangın çıktı ve kendisi neden baygındı? En önemlisi ise bu son beş ay boyunca neler oldu? Umuyoruz ki Bay Stark kısa zamanda uyanır ve sorularımızın cevabını alabiliriz. Ailesine, buradan kendileri ne kadar inanmasa da, dualarımızı ve iyi dileklerimizi iletip yayına son veriyoruz. Ben Amelia Williams, IHTC'yi izliyordunuz. Hepinize iyi günler dilerim.

2. Lovers or enemies

T

ony ilk kez o mavi gözleri gördüğünde 5,
Askerlik eğitimi almaya başladığında 6,
Steve'e aşık olduğunu anladığında 7,
Steve onu öptüğünde 13,
Steve'in yatağını ısıtmaya başladığında 17,
Resmi bir şövalye olduğunda 18,
Kraliyet Ordularının Generali olduğunda 21,
Steve evlendiğinde ve onu metresi yaptığında 23,
İlk prens doğduğunda 25,
Ve her şeyi bırakıp kaçtığında ise 26 yaşındaydı.

2 kurguda klişelerden uzak olacak ve sadece stony ilişkisi olmayacak.

Çoğu hikayelerimi takip eden okuyucuların sesini duyar gibiyim "Anladık iki tane kurgu paylaştın. YETER!"

Umarım rahatsız etmez çünkü öbür hikayelerimde de reklamını yapmayı düşünüyorum, neyse seviliyorsunuz~

Umarım rahatsız etmez çünkü öbür hikayelerimde de reklamını yapmayı düşünüyorum, neyse seviliyorsunuz~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tony and His Husbands' incorrect quotes|headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin