Steve *flörtöz*: Bekarım. Bekarsın. İkimiz de bunun ne anlama geldiğini biliyoruz.
Tony: Evet, ikimiz de çirkiniz.
† † †
Peter, Tony ve Stephen'ın birbirlerine karşı yumuşak davrandıklarını görünce çok mutlu oluyor. Aynısı Wong için de geçerli, ancak bunu Peter kadar açık bir şekilde söylemiyor veya göstermiyor.
Peter sık sık başını belaya sokar ve elbette hem Tony hem de Stephen endişelenir. Tony bazen aşırı tepki verebilir - çok endişelenirken olduğu gibi - ve Stephen'ın onu sakinleştirmesi gerekir.
Tony ve Stephen hastalandıklarında huysuz olabilirler, ancak yine de birbirleriyle ilgilenirler ve birbirlerini daha iyi hissettirmek için her şeyi yaparlar.
Tony, Stephen'ın çok fazla büyü kullanıp gerginleşmesinden hoşlanmaz, ancak Stephen'ın ihtiyaç duyduğu dinlenmeyi her zaman sağladığından emin olur.
Tony'nin Stephen'ın parmaklarındaki yaraları öpmesi alışkanlık haline geldi.
Tony genellikle birlikte eğlenceli bir şey yapmadan önce Peter'ın okuldaki işlerini yaptığından emin olur, ancak elbette Tony, Peter'ın yavru gözlerine her zaman karşı koyamaz.
Film geceleri kesinlikle üçü için. Sırayla filmleri seçerler. Genellikle Wong'dan onlara katılmasını isterler ve bazen o da katılır.
Tartıştıklarında, oldukça çabuk büyütebilirler, ancak birbirlerine asla uzun süre kızamazlar. Sarılmak ve tatlı öpücükler, telafi ettikten sonra yapılması gereken bir şeydir.
İkisinden biri kabus görürken, diğeri orada onu rahatlatır ve gerektiği kadar uzun süre yanında kalır.
Birlikte yemek yapmayı severler - bazen o kadar iyi gitmeyebilir, ancak yine de yenilebilir bir şeyler yapmayı başarırlar.
† † †
Loki: Eğlenmemin neresi yanlış?
Tony: Sen ne zaman eğlensen insanlar ölüyor da ondan.
***
Tony and His Husbands'One-Shots yayında 🎉🎉. Aşırı AŞIRI AŞIRI güzel bir hikayeyle hem de. Okumak isterseniz beklerim.
Kendinize iyi bakın 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tony and His Husbands' incorrect quotes|headcanons
FanficTony Stark o kadar muhteşem ki herkes ile yakışıyor. ^^ Starker konu dahilinde bile değil. ^^