3

1K 90 26
                                    

Kafede çilekli çikolatalı milkshakemi yudumluyordum. Bir andan jisoo ya bakıyordum. Hoş bir kızdı. Yani doğru söylemek gerekirse fazla güzeldi.

Rose: neler düşünüyorsun jennie?

Jennie: ha? Ben mi? Yani öyle net birşey düşünmüyordum.

Rose: hmmm peki.

Onlara jisoo yu düşünüyorum diyemezdim. Hemen yanlış anlarladı. Ve benimle dalga geçerlerdi. O yüzden söylememek en iyisi.

Jisoo: kızlar herkes içeceğini bitirdiyse hadi artık mağazaları dolaşalım.

Chaejenlis: tammamm.

Hep beraber masadan kalkįp kafeden çıktık. Ve teker teker mağzaları gezmeye başladık.

Rose: kızlar bizim lisayla gitmemiz lazım. Düğünle ilgili düzenlemeler yapacağız.

Lisa: aynen.

Jennie: ee biz ne yapacağız?

Jisoo: dolaşırız biz jennie.

*chaelisa güler*

Jennie: ne oldu?

Lisa: hiçç. Birşey olmadı.

Rose: tamam neyse biz geç kalıyoruz. Size iyi gezmeler.

Jisoo: görüşürüz.

Lisa'nın anlatımı

Roseyle beraber onların yanından ayrıldık. Ve rosenin evine gittik. Düğünle ilgili düzenmeler yapmayacaktık. Sadece jisoo ve jennie yi yanlız bırakmak için bir yalan uydurmuştuk.

Rose: sence anlaşabilecekler mi?

Lisa: bence anlaşacaklar. Zaten jisoo dünden hazır. Nasılda jennie ye biz dolaşırız dedi ama.

Rose: aynen yaa. Çok tatlı bir çift olucaklar.

Lisa: yani bizim gibi sevgilim.

Rose: yiaaa ısırırım.

Lisa: bende seni yirim.

Rose gelip kucağıma oturdu ve dudağımı öptü.

Jisoo'nun anlatımı

Jennieyle beraber kıyafet deniyorduk. Jennie son kıyafeti denemek için kabine girmişti. Bende telefonumu açıp jennie'nin instasına girdim.

Jenniekim_

Jenniekim_

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2.000 beğenme 300 yorum

Jenniekim_ lisa foto mu çekmek için çok ısrar etti.

Bu kız çok güzeldi. Eğer rosenin arkadaşı olmasa ona çıkma teklifi ederdim. Offf neler düşünüyom böyle.

Jennie: neye bakıyorsun öyle.

Jisoo: b-ben mi? Öyle geziniyordum instagramda.

Jennie: tamam. Gidebiliriz artık.

Jisoo: tamam gidelim.

Beraber mağazadan çıktık. Ve ne yapcağımıza karar vermeye çalıştık.

Jisoo: tavuk yiyelim.

Jennie: hmm olabilir. Acıkmıştım zaten.

Jisoo: tamam hadi gidelim o zaman.

Jennie: tamam.

Beraber yemek reonuna gidip tavuk aldık. Bir tane masaya oturup tavukları yedik. Sonra ben roseyi aradım.

Jisoo: alo

Rose: ne oldu kanka?

Jisoo: biz geliyoruz. Siz neredesiniz?

Rose: biz evdeyiz. İşimiz çabuk bitti.

Jisoo: tamam bizde artık kendi evlerimize gideriz.

Rose: tamam. Baybay.

Jisoo: baybay.

Jennie'nin anlatımı

Alışveriş merkezinden çıktıktan sonra ikimizde ayrılıp evlerimize girdik. Eve geldigimde ustumu cıkartıp yatagima uzandim. Telefonumu alıp bildirimlere baktım. Ve görduğum seyle sasirdim.

Soyaaa_ kişisi sizi takip etmeye başladı.

Soyaaa_ kişisi sizi takip etmeye başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
only you, jensoo.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin