Sabah alarmın sesiyle uyandım. Bugün rose ve lisa nın düğün günüydü. Hemen yatağımdan kalkıp banyoya gittim. Banyoda elimi yüzümü yıkayıp odama geri döndüm. Düğünde giyiceğim elbiseyi elime alıp kuaföre gittim. Kıyafetim siyah parlak bir elbiseydi.
Saçlarımı dağınık topuz yaptırmaya karar verdim. Saçım olduktan sonra kuafördeki odaya gidip elbisemi giydim. Odadan çıktıktan sonra jennieyi aradım.Jennie: alo
Jisoo: jennie ben hazırım.
Jennie: bende hazırım.
Jisoo: gelip seni alayım.
Jennie: olur~
Jisoo: tamam gelip seni alıyorum. 15 dakikaya geliyorum.
Jennie: tamam.
Hemen kuaförden çıkıp arabama bindim. Ve jennie nin evine doğru sürmeye başladım. Evin önüne geldiğimde jennie dışarıda bekliyordu. Ve hemen arabama bindi.
Jennie: selamm.
Jisoo: selamm nasılsın?
Jennie: iyiyim sen nasılsın?
Jisoo: çok çok çok iyiyim.
Jennie: bu kadar iyi olmanın bir nedeni var mı?
Jisoo: evet var.
Jennie: neymiş o.
Jisoo: surpriz.
Jennie: awww surprizlere bayılırım.
Jisoo: biliyordum.
Düğün yerine geldiğimizde arabadan indik. Düğün yerinin içine girdik. Lisayla rose çoktan gelmişti. Diğer bütün misafirler geldiğinde nikah başladı.
M: sayın lalisa monaban park chaeyoung u hastalıkta sağlıkta iyi günde kötü günde onun yanında olacağınıza söz verip park chaeyoung'u eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
Lisa: evett.
M: peki siz park chaeyoung lalisa monaban ı hastalıkta sağlıkta iyi günde kötü günde onun yanında olacağınıza söz verip lalisa monaban'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
Rose: evett.
Nikah bittiğinde rose çiçeği arkasına dönüp attı. Çiçek jennie nin eline geldi.
Jennie: aaaa bana geldi. Bundan sonra ben evleneceğim.
Jisoo: jennie surprizimi söylüyorum.
Jennie: söyle.
Jisoo: benimle evlenir misin?
Jennie: neee? Yani evettt.
Hemen jennie yi kucağıma alıp döndürdüm.
Jennie: hayatım boyunca sadece seninleyim.
Jisoo: bende.
Veee kitap bitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
only you, jensoo.
FanfictionRose ve Lisa'nın evlenme kararıyla birbirlerini tanıyıp aşık olurlar... Kim Jennie x Kim Jisoo