9

673 55 2
                                    

Sabah uyandığımda jisoo nun evindeydim. Neler olduğunu hatırlamıyordum. Tek bildiğim şey başımın ağrısıydı. Hemen yataktan kalktım ve jisooyu bulmaya çalıştım. Mutfaktan sesler geliyordu. Jisoo nun orada olabileceğini düşündüm. Hemen mutfağa gittim. Ve düşüncem doğruydu. Jisoo mutfaktaydı.

Jisoo: günaydın uykucu prenses.

Jennie: günaydın. Şeyyy ben niye buradayım?

Jisoo: hatırlamıyor musun?

Jennie: maalesef. Ne oldu ki dün gece?

Jisoo: anlatayım.

Dün

Jisoo jennie birbirlerine sevdiklerini söyledikten sonra eğlenmeye karar verirler. Biraz düşündükten sonra bir bara gitmeye karar verirler. Bara gittiklerinde jennie biraz içkiyi abarmıştır ve jisoo onu kendi evine götürür.

______________________________________

Jisoo: çok içtin bende seni evime getirdim.

Jennie: ahh!! Şuan çok utanıyorum.

Jisoo: benden utanmana gerek yok.

Jennie: bundan sonra öyle yapmaya çalışıcam.

Jisoo: güzel. Hadi kahvaltı hazır.

Jennie: hmm. Herşey çok güzel duruyor. Eline sağlık.

Jisoo: teşekkürler. Afiyet olsun.

Önümdeki tabağa masada olan yemeklerden koyup yemeğe başladım. Gerçekten tatları çok güzeldi.

Jisoo: yemek yerken çok tatlı duruyorsun.

Jennie:  sadece yemek yerken mi tatlı oluyorum?

Jisoo: evet sadece yemek yerken. Diğer zamanlarda güzelliğinle beni çıldırtıyorsun.

Gözlerimi jisoo ya dikip baktım. Oda bana bakıyordu.

Jisoo: şuan kendimi zor tutuyorum.

Jennie: ne için?

Jisoo: seni öpmemek için.

Jennie: sana kendini tut diyen yok.

Jisoo: emin misin?

Jennie: hemde hiç olmadığı kadar.

Jisoo sandalyesinden kalkıp yanıma geldi. Elimden tutup kaldırdı ve beni salona götürdü. Koltuğa oturdu ve benide kucağına oturttu. Ben ellerimi onun yanaklarına oda kalçama koydu. Ve öpüşmeye başladık. Çok sert öpüşüyorduk. Sanki yıllardır bunu bekliyormuş gibi. Her seferinde dahada sertleşiyorduk. Jisoo nun elleri yavaş yavaş yukarı çıktı. Ellerini yukarı çıkartırken bir yandanda t-shirtimi çıkartıyordu. T-shirtimi tamamıyla çıkarttığında elleriyle göğüslerimi sıkıyordu. Bu beni inletiyordu. Benim inlememde onu güldürüyordu. Jisoo tam sütseyimi çıkartacakken dudaklarından ayrıldım.

Jisoo: ne oldu?

Jennie: bunu evlenmeden yapmamalıyız?

Jisoo: üzgünüm ben kendimi tutamadım. Vücudun ve dudakların  beni çok etkiledi.

Jennie: sorun değil.

Jisoo: şey ben birşey söylemek istiyorum. Sen az önce evlenmeden mi dedin?

Jennie: evet öyle dedim.

Jisoo: demek evlenmemizi istiyorsun.

Jennie: sen istemiyor musun?

Jisoo: tabiki de istiyorum.

Bu bölümde burada bitti. İnşallah beğenirsiniz. Hepinizi seviyorum ve morluyorum.

only you, jensoo.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin