Csak álltam ott,és néztem őt. Nem tudtam nem észre venni,hogy mennyire de mennyire tökéletes.Mikor először találkoztunk nem igen tudtam szemügyre venni ,mivel borzasztóan ideges voltam,de most,hogy jobban megnéztem ,rájöttem,hogy elképesztően helyes .Egy lenge,fehér rövid ujjú ing volt rajta,ami enyhén láttatni engedte kidolgozott felső testét,lábait pedig egy szintén fehér nadrág fedte.
Göndör tincsei kissé a szemébe lógtak,de látszólag nem zavarta,hiszen mosolyogva beszélgetett egy lánnyal.Talán neki is feltűnhetett,hogy valaki szüntelenül mustrálja,hiszen ide-oda forgolódott,majd a tekintete megállapodott rajtam.
Félmosolyra húzta ajkait,majd megindult felém,ám útközben valaki megállította,s hosszas magyarázásba kezdett.
Csalódottan arrébb álltam,és elindultam megkeresni Federicoékat.
Hamar meg is találtan őket,azoknak az embereknek a társaságában,akikhez eleve indultak.-Ááá itt is van !-Kiáltott fel boldogan Federico ,mikor meglátott.
-Sziasztok!-Köszöntöttem őket zavartan.
-Bemutatom neked a barátaimat! Ő itt Rosa.-Mutatott egy vöröses hajú lányra,ki mosolyogva integetett.-Ők Mila és Francesca.-Intett két lány felé,akiken már látszott ,hogy nem kicsit vannak berúgva. -És végül ő pedig Deniele .-Mondta,majd egy barna hajú fiúra mutatott,aki boldogan intett vissza.
-A bátyámnak is itt kéne lennie valahol,biztos valami lányra vadászik!-Nevetett fel,majd keresgélni kezdte testvérét.
Rosa,Mila ,és Francesca egyből az alkoholos pulthoz kezdtek húzni,majd kérdezősködni kezdtek,hogy honnan jöttem,és hogy mi járatban vagyok itt.
Mind a hárman nagyon kedvesek voltak ,és megállás nélkül beszéltek nekem mindenről.Vagy háromnegyed órán keresztül beszélgettünk,mikor úgy döntöttünk,hogy csatlakozunk a fiúkhoz.
Egy eldugottabb részen ültek hárman,és a tűz mellett iszogattak.
Mi is leültünk melléjük,majd ők régi történeteket kezdtek mesélni ,amiket együtt éltek át.Én csak mosolyogtam a történeteiken,hiszen nem nagyon tudtam mit hozzá fűzni.
Szóltam nekik,hogy elmegyek mosdóba,majd felálltam ,és egy mosdó keresésére indultam.Nagy nehezen megtaláltam a wc-t ,majd miután végeztem ,elmentem még egy italt venni.
Eszméletlenül sokan voltak,ezért alig tudtam eljutni a bárpultig.
A pultban egy kb.30 éves férfi lehetett ,ki megállás nélkül szédítette,az ide keveredő fiatal lányokat.-Szia !Egy Limoncellot kérnék! -Mosolyogtam a férfi.
A férfi mikor meglátott szélesen elmosolyodott,majd kiöntött egy pohárba a kért italomból,és lerakta elém.
Már nyúltam is a pénzért ,mikor kézfejemre csúsztatta óriási kezét.
-Ugyan ,ne fáradj! A ház ajándéka! -Mondta ,majd simogatni kezdte kezemet. Óvatosan elakartam húzni,ám nem engedte.
-Nagyon köszönöm,viszont nekem már mennem kell. -Álltam volna fel ,de a férfi mégerősebben szorított rá kezemre.
-Hová sietsz ennyire ,ragazza ?Azt hittem,hogy mivel ingyen kaptál egy kis piát,cserébe én is kapok valamit.-Kacsintott rám ,majd végig vezette rajtam a tekintetét,de szeme a melleimnél leragadt.
-Ne haragudj,de nem,sietnem kell !-Mondtam neki kicsit sem kedvesen.
Ekkora parasztot még a Föld nem látott komolyan mondom!
Azt hiszi,hogyha ad egy kis alkoholt,akkor már egyből az ölébe ugrok? Undorító.-Naaa kislány ,igérem gyorsak leszünk.-Mosolygott rám perverzen.
-Nem hallottad mit mondott ? Azt mondta,hogy nem ! -Hallottam meg a hátam mögül egy mély hangot.
Ennek a féregnek az arcáról leolvadt a mosoly,majd arrébb ment.Mikor megfordultam ,szembe találtam magam vele.
Arcáról nem igazán tudtam leolvasni semmit,viszont a szemében most is láttam azt a kegyetlen fájdalmat.Lehet ,hogy nem ismertem,de akkor is láttam rajta,hogy valami nincs rendben vele.
-Köszönöm ,hogy megmentettél.-Suttogtam halkan.
-Ne köszönd! Szívesen tettem,utálom ezt az idiótát.-Lépett közelebb hozzám.
-Azt hiszem a múltkor nem igazán volt alkalmunk bemutatkozni egymásnak.-Nevetett fel édesen.
-*★•°•★*-
|Hát......nem igazán lett valami jó,de azért remélem tetszik majd nektek .:^|
-cinnamoongurl-
YOU ARE READING
la strada
RomanceEgy történet két elveszett lélekről. Egy kétségbeesett lányról. És egy meggyötört szívű fiúról. Azt mondják minden út Rómába vezet ,nos náluk ez nem így volt . Az ő útjuk Positanóba vezetett . Egy elég rövid út volt,mégis élményekkel teli , és csod...