-XAVIER-Azóta,amióta "egymásba estünk " ,csak rá tudok gondolni. A gyönyörű arcára,és arra,hogy milyen édes volt ,mikor éppen velem kiabált. Más esetben egyáltalán nem tartanám édesnek,ha valaki ordibál velem,de ő más .
Amikor megláttam,hogy az öcsémmel ,és az idióta barátjával érkezett,valamiért elkapott a féltékenység .
Pedig nem is ismertem őt! Még a nevét sem tudtam..
De ahogy Federico ránézett..Szinte levetkőztette a szemeivel.
Ezt láttva annyira ideges lettem,hogy ha tehettem volna biztos,hogy behúztam volna neki.Hiába az öcsém,ha egy elkényeztetett pöcs,akit a szüleim mindig jobban szerettek.
Soha nem értettem,hogy miért,hiszen én annyira szerettem őket mindig,és bármit megtettem volna értük.
Beismerem,nem voltam egy áldott jó gyerek,de akkor sem érdemeltem azt,amit tőlük kaptam.Federico mindent megszerzett magának,amit akart,és emiatt nem is volt a legjobb a kapcsolatunk.Vagyis nem csak emiatt,de ez is részt játszott benne.
Elég volt csupán pár perc,hogy rájöjjek,hogy ezuttal őt szemelte ki magának.Mondjuk nem csodálom,hisz' elképesztően gyönyörű volt.
Ahogy az a lenge fehér anyag rátapadt karcsú testére eszméletlen látványt nyújtott. A vékony anyag alatt látszott,hogy nincs rajta melltartó ,mert kerek mellei kirajzolódtak a ruha alatt.
Vastag ajkain ,egy bordó rúzs volt,amit legszívesebben lecsókoltam volna róla.
Hosszú barna haján megcsillant a lemenni készülő Nap,és hullámosan omlott vállára.Mikor rámpillantott nugát színű íriszeivel,egy jól eső bizsergés futott át testemen.
Úgy döntöttem ,hogy oda megyek hozzá.
Valamiért úgy éreztem,hogy meg kell őt ismernem .Útközben megállított édesapám egyik jó barátja,és hosszas magyarázásba kezdett. Amikor visssza néztem,már nem volt ott.
Csalódottan vissza fordultam,majd elkezdtem hallgatni Massimo bácsi hosszas regélését.*•★•*
Egész este,csak őt kerestem.Biztosra vettem,hogy az öcsémmel,és a barátaival van,viszont őket sem találtam.
Már feladtam a keresését,mikor megpillantottam a bárban.
Éppen az italát kérte ki,annál a semmirekellő Sebastiannál .Annak a férfinak az a hobbija,hogy fiatal lányokat csábít el,majd egy éjszaka után dobja őket.
Undorító amit csinál,főleg ,hogy vagy 30 éves ,és 16 éves lányokon éli ki a perverz vágyait.Sebastian a kezét szorongatta,és nem engedte elmenni őt.
Pedig kérte,hogy engedje el,de nem tette.
Amikor már felajánlotta,hogy töltsön vele egy éjszakát ,akkor lett elegem .-Nem hallottad ,hogy mit mondott? Azt mondta,hogy nem! - Szóltam rá erélyesen .
Lefagyott az arcáról a mosoly,majd elment.
-Köszönöm ,hogy megmentettél .-Suttogta,majd a füle mögé tűrt egy tincset .
-Ne köszönd! Szívesen tettem,utálom ezt az idiótát.-Léptem közelebb hozzá.
Azt hiszem a múltkor nem igazán volt alkalmunk bemutatkozni egymásnak. -Nevettem fel .
-Igen ,kicsit túl reagáltam,ne haragudj! -Mosolyodott el.
-Ugyan,semmi baj !Te se haragudj kérlek!
Egyébként Xavier vagyok .Xavier Rossi.-Nyújtottam neki kezemet .-Nastassia Felice .-Csúsztatta bele apró kezét az enyémbe .
-Várj ,te és Federico testvérek vagytok ?-Kérdezte zavartan .
-Igen, ő az öcsém .
-Áhh mostmár mindent értek !-Nevetett ,majd elindult a part egyik eldugottabb része felé. -Te és Federico nagyon hasonlítotok egymásra ,bár te ..
-Én szexibb és helyesebb vagyok ,igaz ?-Mosolyogtam rá csábosan .
-Valójában azt akartam mondani ,hogy te egy kicsivel érettebbnek tűnsz nála ,de lehet hülyeség volt ezt feltételezni .
-Én nagyon érett vagyok ! Minded téren nagyon komolyan gondolkodom ,és minden téren kiválóan teljesítek ,legyen szó bármiről
♡ ♡ ♡
Na hát halihooo !!
Nagyon szépen köszönöm nektek ,a vote-okat ,és a kedves szavakat ! Sokat jelent !
Ezúttal a mi kedves Xavierünk szemszögéből íródott ez a rész ,remélem elnyeri a tetszéseteket !-cinnamoongurl-
YOU ARE READING
la strada
RomanceEgy történet két elveszett lélekről. Egy kétségbeesett lányról. És egy meggyötört szívű fiúról. Azt mondják minden út Rómába vezet ,nos náluk ez nem így volt . Az ő útjuk Positanóba vezetett . Egy elég rövid út volt,mégis élményekkel teli , és csod...