→Co ceni w tobie najbardziej?←

872 55 9
                                    

Itachi - oczy. - zawsze wiedział, że twoje oczy są prześliczne. Iskierki tryskające z nich rozczulały jego serce. Czuł czasami, że mają nawet wgląd na jego duszę, dlatego z wielką chęcią uwielbiał w nie zerkać.

Shisui - uśmiech i szczęście. - ogromną radość sprawiało mu same rozweselanie ciebie.  Lubił chodzić z tobą na spacery tylko po to, by móc choć na chwilę dojrzeć na twojej buzi uśmiech. Cenił go bardzo mocno.

Sasuke - ciepło i chęć pomocy. - Wie, że na tobie może polegać pod każdym względem. Czuł to z każdą chwilą, kiedy z tobą przebywał.

Madara - figurę i poczucie humoru. - jeśli chodziło o wygląd to nie miał na co narzekać. Lubił wodzić wzrokiem po twoim ciele i wsłuchiwać się w twój piękny głos, który kompletnie go rozbrajał do czeluści. Czasami dzięki tobie zapominał, że wywodził się z klanu, w którym rządziła kamienna mimika.

Izuna - czułość  i nos - drżał na każdy twój dotyk. Przytulenie, muśnięcie, a nawet zaśnięcie na ramieniu uważał za naprawdę drobną rzecz, dzięki której rozpływał się. To samo tyczyło się twojego nosa, którego porównywał do tych wszystkich drobiazgów jakimi go obdarzałaś. Czasami cię za niego łapał, lecz nigdy nie rozumiałaś dlaczego tak robił.

Tobi/Obito - charakter. -  W sposób w jaki go traktujesz jest dla niego niebywały. Nie ważne co by zrobił źle, nigdy się od niego nie odwrócisz. 

→Preferencje z Uchiha←Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz