→Co go onieśmiela?←

989 61 7
                                    

Itachi - gdy zaczynasz go komplementować. Zwykle na takie rzeczy nie zwracał uwagi, ale w sposób w jaki dobierałaś słowa onieśmielałaś go kompletnie. Nigdy nie potrafił na to dobrze zareagować przez co nabawił się nawyku głaskania siebie po dłoni.

Shisui - gdy jeździsz kciukami po jego rysach twarzy. Zawsze przymyka oczy i czuje się jak w niebie, choć wie, że nie powinien. Drobne, kobiece dłonie sprawiają, że traci zmysły i ulega ci pod każdym względem. Wstydzi się cholernie tego uczucia, ale poddaje ci się za każdym razem.

Sasuke - gdy łapiesz go nagle za rękę lub ramię. Zwykle się spina przez takie drobne gesty, wciąż nie mogąc przyzwyczaić się do tego ciepłego dotyku, który pod żadnym pozorem nie chciał go skrzywdzić.

Madara - gdy bawisz się jego włosami. Uczucie, gdy wplatałaś dłonie w jego włosy lub przeczesywałaś je było dla niego bardzo przyjemne.  Dopiero z czasem, kiedy przerywałaś czynność to wszelkie uczucia do niego docierały jak spazm wszystkiego co miał na sercu. W takich chwilach jak te, nie potrafił nigdy nic z siebie wykrztusić.

Izuna - gdy wypominasz mu błędy. Nigdy nie potrafi przyznać się do nich przez dumę, ale im dłużej ta rozmowa trwa to potrafisz sprawić, że jego policzki zaczerwienią się bardziej.

Tobi/Obito - gdy chwalisz go przy reszcie Akatsuki, która ma całkowicie inne o nim mniemanie. Widzisz w nim zalety, których inni nie dostrzegają. Widzisz w nim troskę, a także ciepło, którymi obarczał innych i nawet w smutny dzień starał się rozweselić go bardziej.

→Preferencje z Uchiha←Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz