Siren kafa efsanelerde,masallara anlatılan bir tür canavardır. Şekil itibariyle insana benziyor. Ancak kolları insan kollarından daha uzun ve ağaç dallarını anımsatan bacakları da aynı şekilde ağaç gövdesine benzeyen baş kısmında ise biri sağa biri sola bakan iki adet siren bulunmaktadır.
Siren kafa veya Siren Head adından anlaşılacağı üzere aslında çok eskiye veya tarihsel bir geçmişi bulunan karakter değildir. Çünkü sirenin teknolojik olarak son yüzyıla dayandığını düşndüğümüzde en fazla 100 yıllık bir geçmişi olur.
Genel olarak şehir efsanelerinde adı anılan Siren kafa'nın insanları vahşice öldürdüğü, iç orgsnlarını çıkararak sirenlerinde olan ağzıyşa yediği söylenir.
Genellikle tenha sokaklarda, şehirlerin kenarlarında bulunan ormanlık alanlarda saklandığına inanılan Siren kafa'nın bazen insanların içine dalarak saldırılarda bulunduğuna inanılır.
Siren kafa hakkında tam olarak oejinal bir video kaydı bulunmamakta sadece yaydığı ses dalgaları hakkında videolar var nu nedenle Siren head denilen bu varlığın sadece efsane olduğu düşünülüyordu. Ancak son 5 yıl içinde ormanlık kesime yakın otruduğunu söyleyen insanların iddiaları tekrar düşündürdü.Ormanlık kesimde yaşayan bi çok insan polisi arayarak gece ormandan gelen çığlık ve cızırtı seslerinden rahatsız olduklarını dile getirdiler. O dönem bir çok hayvanın oetadan kaybolduğu ormana giden insanların ise bir daha geri dönmemesi bir dönem işleri körükledi ancak arkası gelmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunç Hikayeler & Efsaneler
ParanormalEVET ARRRKADAŞLAR BU HİKAYEYİ GÖRÜP OKUYUP, VOTELEMEYEN OROSPU ÇOCUĞUDUR O KSDAR EMEK VERİYOZ AMINA KOYİM MK