Scott

18 6 0
                                    

"Nu cred  într-un destin care cade asupra oamenilor  oricum ar acționa, dar cred într-un destin care cade asupra lor dacă nu acționează" --Buddha

    Să fi fost dorința de a o revedea sau  simplul fapt că voia să simtă că se implică  mai mult decât a completa un cec? Pentru o secundă dăinuia ideea că era  doar intenția de a ajuta, iar mai apoi se contrazicea și se numea mincinos, căci chipul ei drăgălaș era  adevăratul motiv. Simțea nevoia să  fie în preajma ei, să o cunoască mai bine,  într-un cuvânt să devină un prieten al ei. Reușise să capteze atenția mamei sale_ lucru ușor de altfel, căci era și ea  o mare iubitoare de animale_ și  împreună cu ea urmau să viziteze adăpostul în aceea zi.

   Nu reușise să  o vadă în aceea zi, dar nu   se simțea descurajat, căci reușise să se  împrietenească cu Deuce, care îi făcuse un tur complet al locului. A doua zi situația  reuși să o zărească în treacăt, dar simți că e mai înțelept din partea lui să nu insiste, ci să lase  timpul să lucreze în favoarea sa.

   Reveni  în ziua următoare de la prima oră, întrebând pe fiecare în parte dintre voluntari cu ce poate fi de folos. În caz că va fi mai norocos azi nu voia să fie zărit hoinărind ca  un  netot dintr-un loc în altul. Pe la amiază  o zări  în treacăt, dar se abținu să  îi iasă  în cale, ci își continuă munca începută.   Lătratul vesel al celor  trei   cane corso în țarcul cărora curăța  îl avertiză că cineva cunoscut se  apropie.

- Bună! se auzi vocea  celei mult așteptate.

-Acum frumoasa mea,  o clipă  și ajung și la tine,spuse el  îndreptându-și privirea  către următorul țarc din dreapta unde se afla nedespărțitul cuplu de pitbulli Jazzy și  Leo. Oh, bună! Ce surpriză plăcută să te revăd!

- Și eu care credeam că eu sunt cea frumoasă pe aici, comentă Lara râzând și  privind  cu drag către cele două patrupede.

- După Jazzy, variantă feminină variantă de Gavroche, răspunse Scott, făcându-i cu  ochiul.     

-C;est bien, spuse amuzată  și  își trase șapca mai peste ochi. Oh, uită-te cum te urmărește dulcele de Leo acum!  Vezi că faci pe cineva gelos! în timp ce îl mângâia  pe neastâmpăratul   ei amic necuvântător.Sunt foarte atașați, lucru care e foarte bine, doar că  în cazul în care vor fi adoptați singura soluție ar fi să fie  luați de aceeași persoană, altfel am face mai mult rău decât bine.

- Am observat  și eu acest lucru,  spuse Scott gânditor. Mi-aș dori foarte mult să îi iau eu. Nu  i-am spus nimic încă mamei, dar   voi observa astăzi cum reacționează  în preajma Lizzei. I-am propus să o aducă și pe ea dacă tot vine astăzi.

- Cine e Lizza? întrebă Lara confuză.

- Este feblețea mamei. Un  metis de teckel. Cred că are  în jur de treisprezece ani. A fost cadou din partea tatei,  înainte ca el..  în fine. Aș vrea să  îi fac o surpriză de ziua ei,  dar  ca să fie  și o alegere  bună, am  nevoie să văd cum reacționează Lizza în preajma lor. Din  partea mamei mă aștept să fie dragoste la prima vedere, de mult voia să îi aducă un camarad bătrânioarei noastre.

-Sper să fiu  și eu prin preajmă, să  vedem ce iese. Dar totuși nu crezi că este prea mult să  îi aduci doi pitbulli  în loc de unul? Au nevoie de multă atenție,  și au o energie..

- Așteaptă să o cunoști pe mama , răspunse el  stăpânindu-și cu greu   râsul.

      Ocupați cum erau să discute, nici nu observaseră că cineva   asculta atent, iar apoi se retrăsese   încet, dar continuând să analizeze   pe furiș fiecare mișcare făcută de simpaticul Scott.  Pretextând că  verifică dacă totul e  în ordine se plimba   în direcția unde mergeau și ei.

O eternitate de nebunieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum