Bölüm 6; Sonun başlangıcı.

60 2 0
                                    

Dragonborn high throath çıkalı hemen hemen 2 ay geçmişti. Iola ve ymir iverstead a neredeyse adapte bile olmuştu.  Köyün savunulmasına yardım ediyor karşılığında handa kalıp yiyip içe biliyorlardı.  Sürekli olarak farklı yerlerdeki köylere çeşitli Ejderhaların saldırı haberleri zamanla dahada yoğunlaşarak geliyordu. Yüzlerce masum insanı katledip ilerliyorlardı.

  Iola; "çok uzun zaman aldı. Aceba ne zaman inecek.  Umarım sonu diğer savaşçı lar gibi olmaz." Ymir;" Hiç sanmıyorum o dragonborn talos onunla birliktedir." Bu dialog geçer ken birden köy muhafız larından birtanesi hanın kapısından heyecanla girerek;" Burdalar! Iki tane ejderha buraya doğru kuzeyden yaklaşıyor lar."  Hancı; "Oh! Yüce talos aşkına birtanesi bile bu köyü yok etmeye yeterken ikitanesine nasıl karşı koya biliriz?" Iola sertçe masaya vurarak ayağa kalktı ve ;"Sakin olun birtanesini whiterun da yendik. Eğer direnirsek bunlarinda üstesinden gele biliriz. Hemen hazırlanın. "  iola ve ymir hemen dışarı çıktılar. Gökyüzün de gerçektende iki ejderha hızla köye doğru Yaklaşıyordu. Okçular oklarını atmaya başlamıştı bile çünkü okcuların menziline kadar yaklaşmılardı. Ejderhalardan birtanesi Okçular a yönelirken diğeri ise köye ateş püskürtmeye başlamıştı bile. Iştahları kabarmısş olsa gerekki manevra yaparak yakaladıkları köylü halkını ve muhafızlar ı yiyorlardı. Iola whiterunda yaptıkları gibi oklarını ejderhanın kanatlarına atmaya başladı birtanesinin kanatlari iola ve ymir in attığı oklardan yavaşlamıştı bile. Ejderha onlara hamle yapmak üzere iken ymir in attığı bir ok ejderhanın tam gözüne gelmişti. Ejderha düştü ve yerde sürünerek bulundukları yere kadar gelmişti. Tam kılıç larını çekip yarı kör kalmış yaralı ejderhaya saldıracakları anda diger ejderhanın okcularla işi bitmiş.  Aralarından gelerek pençeleriyle ikisinede darbe vurdu. Savrulan iola ve ymir yaralanmışlardı. Yerde kalmış olan ejderha iola ya doğru yaklaştı ve yemeye çalışıyordu.  Iola son kalan gücüyle mücadele etmeye çalışıyordu fakat enerjisi buna daha fazla müsade edemeden tükenecek gibiydi. Son enerjisi ile ejderhanin çenesine bir tekme vurdu ejderha biraz silkelenerek enerjisi bitmiş kurbanına yaklaştı. Tam o sırada bir haykırış " Fus - ro - dah " bu haykırış ile iola yı yemek üzere olan ejderha savruldu ve yıkılmış evlerden birtanesinin kırılmış tahtasına saplandı. Iola Haykırışın geldiği yere doğru baktı bu dragonborn du. Bulunduğu tepeden  bir evin çatısına doğru sıçradı ve ymir e yakın uçan ejderhanın üstüne doğru atladı. Yere düşerken  Ejderhanın kanadının vücuduna bağlı olduğu kısım a kılıcını vurdu. Ejderha onun ile birlikte yere düştü. Kanadı kopmuş can çelişen ejderhanın kafasına doğru giderek elindeki ihtişamlı yeni kılıcını ejderhanin kafasının ortasına soktu. Can veren iki ejderhanın birden yaşam enerjisi bi anda dragonborn u ışık topuna cevirdi. Iola bu kahramana bakarken içindeki duyguları anlayamadı bile bu yıllardır savaş meydanlarında olan bir kadının kolay bir şekilde hissedebileceği duygular değildi. Sağ kalan köylüler olan biteni gördükten sonra iki ejderhanın birden bu adam karşısında nasılda yenik düştüğüne şahit oldular. Bu onlara umut dolu bir coşku verdi. " Büyük kahraman dragonborn! " Diye haykırdı lar.

Köy saldırıya ugrayalı 2 gün olmuştu iola kendisine henüz gelmeye başlamıştı. Gözlerini açtığında yanında ymir i gördü. Ymir; " Oh! Sonunda kendine geldin.  Ama sakın kendini yorma. Tabib yaralarının derin olduğunu ve dinlenmeye ihtiyacın olduğunu söyledi. "  iolanın ilk sorduğu soru; " O nerde? " Diye sordu. Ymir; " Seninki yakın bir köye ejderha yaklaştığını görmüşler. Oraya gidip ejderhaya ders vermeye gitti. İnanılmaz derecede güç kazanmış. Hiç bir ejderha önünde duramıyor. Senin uyuduğun süre içinde 3 ejderha daha öldürdü. Geleceği köyden kaç kelle daha getirir orası da meçhul. "

  Dragonborn görevinden dönmüş tü. Iki ejderhayı daha ateş thum u ile küllere çevirmiş ti. Iolanin yanına gitti.  Kendine geldiğini görünce gülümseyerek; " Kendini öldürtmemene sevindim. Şimdi lik kendini yorma iyilestiğin zaman whiterun a geri dönmek için yola çıkarız. "

  Bir muhafız içeri girerek; "Efendim bir ziyaretçiniz var." Başını öne eğerek onayladı. Onayı alan muhafız dışarıdaki misafire kafasıyla içeriyi işaret ederek yoldan çekildi.  Gelen kişi hiçte yabancı değildi.  Bu ulfric stormcloak ın ta kendisiydi.

Ejder doğan (Dragonborn)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin