1.

19 6 20
                                    

Hayat hep suprizlerle doludur diyilmi bazen iyi bazen kotu süprizlerdir bunlar. Bizim aylemizde her kesin bi hikayesi var ve bunlar her gun bir az daha şaşirdim qaripdik bence ...
Babaanem Nazgul ve dedem qabil  onlar komsuylarmis ve gorucu usulu evlenmiwler babaanem hic evlenmek istememiw amma anesi onu evlendirmiw bir birilerini hic sevmemiş bu evlilikden 3 oglu ve 1 kizi olmuw . Büyük oglu Qadir ortancil oglu Bahadir  kucuk oğlu Nazim olmus ve en kuçuk kizlari lamiye olmus vakit gelip geçmis onlar buyumus be buyuk olunu askerlik zamani gelmis hikayede burda başlamis bence qadir amcama bi kiz alip onu evlendirmek istemisler . Amcamsa gonlunu başka bir hatuna kapdirmiw coktan . Amcam bi tamirhanede cirak olarak caliwiyormus  o cevreden cok guzel bi kizmis amcamda cok yakişikliymiş bu kizi cok sevmiş kizin adi Afet miş.
Bir gun amcam gelib babaneme demiş "Anem ben bi kiza aşik oldum onunla evlenmek istiyorum" babaanem bise dememis amcama bir sure sonra dedeme soylemiw. Dedem de demiwki "o kiz oruspunun teki boyle biwey soz konusu bile diyil" ee amcamda duymus tabi yikilmiw amma bizde babaya anneye karşi gelmek olmazmiş bişey diyememiş...
Bir sure geçdikden sonra bi kiz bulmuşlar amcama amma kiz amcamdan 6 yil buyukmuş ...
Amcamı evlendirmiwler yine bişey diyememiş 1 yil kecmiw bi kizlari olmuş adini Aymira koymuşlar..
Amma amcam hala karisini sevmiyomus karisida eli maşali gelinmiş amma babaanemde az diyilmis tabi ee halamida unutmamak lazim   böyle-böyle bi kizlari daha olmuş adini sabina koymuslar eee tabi durumlarda kotuymuş o zamanlar elde yok avucda yok ne yapsinlar amcamda şehire gitmis  boylelikle ammcam sehirde caliwmaya baslamis orda yaşamaya bawlamişlar ..
Karisi hep şikayet etmiw amcam eve gitmiyomuş gunlerce surekli kizlarla geziyormuş bu surede de babam yani bahadir askere gitmiş amma dayanamamiw kaçmiw ..
Kaçincada babami hapise atmiwlar ..
Dedemler bunu duymuw ne yapip edip olumuzu çikarmaliyiz demiwler tabi o zamanlarda şartlar çok kotuymuş babamda hapisanede verem olmuş durumu cok kotuymuş kucuk amcam nazim dedem her kes çaliwmiw ve babami hapisden çikarmişlar. Babamin o zaman 19 yaşi varmiş amcaminda 18 amma nazim amcam hep çok çalişkanmiş hep aylesi için çalışmış.
Bir sure geçince amcaminda askere gitme yaşi gelmiw nazim amcam askere gitmis.
Bizimkilerde çok zorluklar çekmişler para yok pul yok ne yapsinlar borçda qirtla kadar birikmiw babaanemde çalişiyo o zamanlar pazarda saticilik yapiyo .
Dedem gelmiw koye kardeşinin karisi önünü kesmiş demiski" meraba abi nasilsin" dedemde"iyiyim gelin sen nasilsin coluk cocuk nasil kemal neler yapiyo" sebziye"çok şukur abi iyiyiz, ben sana bişey diyicem asil"
Dedem merakla"hayirdir kötü biwey diyildir inşallah" demişe sebziye "yok abi sende istersen hayirli bi iş olucak demiş" dedem "soyle bakalim" sebziye "benim bi akrabamin kizi var iyi kizdir diyorum ki bu kizi senin bahadira alalim hem aylesi sizin borçlari kapatir rahat edersiniz"dedem kalmiş ne desin şimdi borc zaten qirtla kadar alacaklilar her gun kapida rahat yuzu gördum "nerde oturuyor bu kiz?" Demiw sebziye siritmiw ve anlatmaya başlamiş dedemin aklina yatmiş bu kiz ve kize gorucu gondermiş .
Bahadirda koylerinde cok guzel bi kiza aşikmiş kizi çok seviyomuş amma kimseye söyliyemiyormuş .
Bu gunluk bu kadar tamamen gerçekdir inşallah beyenirsiniz
Yazilim hatasi ola bilir mazur gorun 😊😊😊😊😊 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Agayevler aylesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin