(H)Ateez - Mingi - prva ljubav

132 3 0
                                    


Mala napomena prije čitanja y/n tj. Ti prtaiš Ateez od početka i veliki si fan. Znaš sva imena i doslovce sve o njima.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Y/n.....! Nova dostava. " Dotrčala sam do pulta i uzela 2 vrećice pohane piletine.  Sjela sam na svoj mali skuterčić, upisala adresu na koju moram odnjeti narudžbu i dala po gasu.

"Dobro mi ide u životu" razmišljala sam dok mi je vjetar mrsio raspuštenu kosu ispod kacige.

Imam 20 godina. Svoje roditelje nikad nisam upoznala. Napustili su me kada mi je bilo tek 7 godina.

Odgojila me jedna stara žena koja je vlasnik malog restorana pohane piletine, u onom kojem trenutno radim. Ta žena mi je mama, prijateljica, šef tj. ta žena je moje sve, neznam što bi bez nje.

Cijelih svojih 20 godina nisam imala ozbiljnu vezu. Sa svojom opsesijom kdrama i kpopa nikad nisam iskusila ljubav u stvarnom životu. Uvijek bi zamišljala da se sudarim s bogatim CEO-m i to bude ljubav na prvi pogled.

Prijatelja nisam imala. Nisam nikada bila dobra s upoznavanjem novih osoba. Zato mi je moje cjelodnevno dostavljanje piletine popunjavalo dan.

Vani je bio mrkli mrak pa sam sa svojom svjetiljkom na mobitelu osvjetlila put do vrata. Pozvonila sam niko se nije javljao, pozvonila sam jos 3 puta. Odustala sam nakon zadnjeg zvonjenja.

"Molim..." čula sam muški glas. "Dostava" rekla sam.

Čula sam bip i vrata su se otvorila. Pratila sam upute osobe koja se javila. Pokucala sam na vrata i ušla. Soba je bila vrlo osvjetljena osljepila sam kada sam ušla. Pristojno sam pozdravila. Podigla sam pogled a u mene su gledale 8 osoba.

"Ateez....!!!!" vrištala sam u sebi. Morala sam se praviti da ih ne poznam. Naše pravilo restorana je da sve tretiramo isto bez obzira na njihov status.

"Gdje da odložim ovo. " zakašljala sam se i pokazala prema vrećicama. Hongjoong je pokazao prema stolu u kutu sobe. Odložila sam vrečice na stol. Ostali članovi su sjeli za stol i počeli jest.

" Tako su slatki i zgodni. " razmišljala sam u sebi dok sam čekala Mingia da mi plati. Pružao mi je novčanicu s najvećim i najslađim osmjehom kojeg sam ikad vidjela.

Počela sam kopati po svojim džepovima nisam mogla naći novčanik da vratim ostatak

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Počela sam kopati po svojim džepovima nisam mogla naći novčanik da vratim ostatak. " Zadrži ostatak. " rekao je Mingi gledajući u mene. "Ali ovo je previše." pogledala sam ga.

"Vratit ćeš mi neki drugi put. " namignuo mi je. Moje je srce počelo kucati 100 na sat.

Pozdravila sam ih i oni su uzvratili. Pogotovo Mingi koji nije micao pogled s mene. Prije nego što sam otvorila vrata da izađem. Došla mi je poruka na mobitelu.

Bila je od osobe s kojom radim.

Bila je od osobe s kojom radim

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
《♡кρσρ sнσят sтσяιεs ~ ɪᴅᴏʟxʀᴇᴀᴅᴇʀ♡》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora