P a r t ■ o n e

797 17 0
                                    

*Jangan lupe dgr lagu kat atas ju gak yer uolls muah😙

💚Rysya Qaiyla POV💚

Haa hy nama aku Nur Rysya Qaiyla. Aku ada adik beradik 7 orang semua! Haa mesti korang kata banyak kan anak abi dan ibu aku ni? Biar lah anak banyak pun lagi bagus kan tak gitu?

Parentss aku ade dua org yer lah msti ade 2 org kan takkaan ade org ketigaa yee dok?

Okay nama abi aku Ahmad Rafiq Khairi umur abi aku 58 tahun. Ibu aku nama Nur Qhaisyah alya umur ibu aku 56 tahun. Beza 2 tahun jela. Okay next pasal adikbrdik aku pulak.

Hm kalau nak cerita pasal adik beradik aku ni memang tak habis lah jawabnya tapi untuk para readers aku sanggup!

Okay mula dengan along aku dulu eh. Haa kalau korang nak tahu along ni dah kahwin tau anak dia ade 3 orang bini satu ler nak banyak ii buat ape? Buat numbuk hari ii! Okay just kidding! Nama along Ahmad Rayyan Qalish. Umur along ngn bini dia sama jaa 31 tahun.

Nama bini dia pulak Nur Hawa Dania. Nama anak sulung mereka Ahmad Haikal Riyash umuq dia ni 17 tahun. Anak kedua mereka Nur Damia Raina umuq dia 16 tahun. Anak ketiga mereka ni lelaki Ahmad Qhairi Danish umuqnya baru 15 tahun.

Anak yang ke-2 pulak dipanggil angah namanya Nur Ruhaila Qhalia. Umur angah ngn suami dia sama jugak 30 tahun. Nama suami dia Mohd Fakhri Hairie. Diaorang ada 2 orang anak dah.

Nama anak sulung Mohd Farish Rizqi umuq 14 tahun. Nama anak kedua dia pulak Nur Hanina Qaisarah umur baru 13 tahun. Sepasang lah anak mereka ni!.

Acik pulak namanya Ahmad Raykal Qirash. Dah ade bini dah namanya Nor Zara Amani, umur mereka tak sama. Acik tua setahun dengan kak Amani, jadi acik 29 tahun kak Amani pulak 28 tahun. Mereka baru saja dikurniakan cahaya mata bulan lepas kembar.

Kembar sepasang tahu tak! Eee comel mereka tau! Geyam jer. Nama abang sulungnya Ahmad Rizal Zaqri and si adik pulak Nor Aqish Qistina.

Alang namanya Ahmad Raqib Qhair, bini nama Haliza hanim umuq mreka sama 28 tahun dikurniakan sorang anak namanya Nur Rhaika Hanim umuq 10 tahun.

Ateh namanya Nur Rhania Qyla suaminya sama umur dengannya 27 tahun, nama suaminya Muhd Nizam Ryan. Mereka ade 2 orang ank. Lelaki belaka.

Nama abang slung Muhd Nazri Qazir sorg lagi namnya Muhd Raqil Razmi, umur mreka 7 tahun.

Uda namanya Nur Railya Qhaily suaminya Muhd Adam Danish umuq mreka jauh dua tahun. Suaminya umuq 28 tahun manakala uda pula 26 tahun. Mereka ada 1 org anak.

Namanya Nur Azra Rhiana umur 8 tahun.

Okay yang last sekali aku, aku dipanggil oleh diaorang adik yer lah anak bongsu katakan manja memang tak boleh bawak bincang yer😂.

Okay aku perkenalkan nama aku sekali agi eh!

Nama aku Nur Rysya Qaiyla umur aku 22 tahun sekarang ni. Umur aku ngan uda jauh 4 tahun jer. Okay aku tak kahwin agi tau! Nape? Epp suka hati titer lah nak kahwin bila sibuk asal? Hehehe gurau ii jer readers jgn merajuk alolololo nah lolipop🍭.

Aku saja jee taknak kahwin ag lagipun akukan muda agi. Nak solo dulu, taknak aarghh kahwin agi nanti jdi cam kakak ii aku tak leh enjoy pastu tak boleh kerja kenaa duduk rumah jdi suri ruman mana best. Tapi kakak ii aku semua cakap best duk kat rumah.

Entah ape yg best pun taktahu, jage anak kemas rmah memasak tu jer kerja hari ii tak best pun. Haih mcam mana diaorang boleh terperap jer kat rumah erh tak boring ke? Hm. Aku ni duk kat Universiti jadi tak duduk kat rumah lah.

Aku ade 4 orang kawan perempuan dkt U ni, baik tu sgt ii baik tau. Hm aku suka sangat kawan dgn diaorang tenang jer rasa. Aku dah anggap diaorang ni dah macam adikberadiik aku dah.

Nama diaorang Nur Zara elina, Nur Ain Maisarah, Nur aira najwa dan Nur Syiqin Hanani. Mereka sama jeer umur ngan aku 22 tahun.

Aku kawan jugak dengan lelaki tapi aku ni jenis cam pemalu dan segan ngan orang baru kenal. Kalau kawan laki yang dah lama kenal tu memang aku rapat lah. Aku tak sombong okay dengan sesiapa. Aku kawan jer laki pompuan yang mana taknak kawan blah aku tk pksa. Yang mana nak kawan datang kan kalau taknak blaah arrr menyemaak jer!.

Okay aku dan kawan ii pompuan aku ni seq ii glamour yer haha..cam fmes lah kat U ni haa gitu! Tapikan kitaorang femes pun tak smbong okay tak berlagak ! Kitaaorang senyum jer dgn sape yg snyum jelahh.

Kalau masam mencuka kitaorang jeling ahaha! Kau boleh  masamkan muka kau aku boleh jeling heh! Aderrrr!

Okay next chapture aku cerita tentang seorang jejaka yang hensem pulak eh datang bljr kat U ni! Hencem giler dowh!

Wait yer syg ii readers author ni muah❤💋

#voteandcomment♡

Pyscho HusbandWhere stories live. Discover now