Hobi kävelee illalla treeneistä kotiin, ulkona on pimeetä ja hobi tuntee itsensä epämukavaksi.
Mutta yhtäkkiä hobi näkee auton edessään joka on pikimusta ja pelottava, hobi kääntyy ympäri ja törmää johonkin...Massimo nk.
Hobi kääntyy ympäri ja törmää minuun " are you lost babyboy?"
Hän näyttää pelästyneeltä ja yrittää paeta mutta saan otteen hobin kädestä ja vedän häntä mua vasten tunnen hobin hengityksen ja se nopeutuu..
Laitan käteni hänen suunsa päälle, kovan otteen ja vien sitä autollemme....
.
.
.
*hetken kuluttua*
.
Sivelen hobin poskia ja nään pelon hänen silmissä.
Hobi kyselee paniikissa liikaa joten keksin sille puuhaa, avaan vyöni ja vetskarin työnnän hobin päätä lähemmäs. Hobi näyttää järkyttyneeltä mutta yllättyneeltä. Käsken hänen sivellä sitä ja ottaa suihin, hobi kuitenkin kieltää ja kertoo olevansa hetero, se ei minua kiinnostanut tippaakaan... kerroin sille minun säännöt:
1. mulle ei sanota ei
2. teette miten käsken
3. olen kovakätinen joten sen kanss pitää sopeutua.
.
Hobi nyökkää mutta ei ole vieläkään halunnut ottaa suihin joten otin tukasta kiinni ja pakotin, hetken päästä hobi teki jo itsekseen ja oli yllättävän hyvä. Ollaan vielä auton takapenkissä mutta kuskia ei näytä häiritsevän.
.
Hobin nk.
Se mies on ihan kuin alffa, mua ahdistaa niin paljon mitä hän mulle aikoo vielä tehdä! Pakotti mun sivellä sen kullia ja ottaa suihin, hyi hitto.
Yhtäkkiä näänkin helvetin ison talon, mut otetaan autosta ulos ja viedään huoneseen missä ei ole paljon valoa, sähköä tai mitään muuta teknologiaa vain sänky ja kylpyhuone.
.
*Pari tuntia myöhemmin.....*
Yhtäkkiä kuulen askeleita ja ovi avautuu..
Taas se iso jätkä tulee ja kertoo nimensä, massimo.. en ole ikinä kuullut sitä nimeä mutta en sano mitään hän ilmeisesti tietää jo minun nimen ja kaiken tarvittavan tiedon..
Hän tulee lähemmäs ja sivelee poskeani taas hän ei sano mitään, massimo yrittää riisua minua mutta kieltäydyn mutta se vain pahenti asemaani. Massimo tuli koväkätisemmäksi ja kirjainmellisesti HEITTI minut sängylle ja laittoi kahleet minun käsiin ja jalkoihin, en pystynyt tehdä mitään muuta kun vain antaa olla mutta rimpuilen ja kahleet kiristyvät... massimo näyttää tyytyväiselltä ja riisuu nyt itsensä ja sanoo "nyt saat kokea oikeata homopornoa"
Minä katon sitä silmiin ja olen niin peloissani mutta massimo tarttuu kulliini ja alkoi runkata sitä.. en voi valehdella se tuntui hyvälle mutta en pystynyt uskoa että iso mies runkkasi minua?? Miksi minua???
Massimo tuli lähemmäs ja alkoi suudella joka paikkaa kropassani ja en voinut kun vain sulkea silmät ja toivoa että se loppuu kohta, eipä loppunut nyt massimo oli lantiollani ja lähestyi kulliani, mulla oli teltta niin pystyssä kun olla ja voi..;(
Massimo alkoi nuolemaan ja imemään.. ahh.. se tuntui niin hyvälle.. mutta se ei jatkunut enää kauan. Massimo otti ison kullinsa esiin ja tunges sen suuhuni,melkein oksensin tuli niin kova oksennusrelfeksi... en saanut kunnolle henkeä ai saatana se oli epämukavaa mutta jotenkin kuitenkin nautin siitä...
Sitten massimo otti rajut otteet ja pisti kullinsa minun perseeseen ilman kondomia tai mitään muuta, luulin kuolevani se sattui niin paljon! Huusin niin kovaa kun vain pystyin..mutta se ei nähtävästi auttanut, massimo teki sen vain kovempaa kunnes nosti sen vehkeen mahalleni ja kertoi tulevansa pian ja asetteli sitä suulleni ja niin.. massimo tuli ja kaikki lens päälleni, hän pakotti minun nialasemaan.. tykkäsin mausta mutta olin pettynyt itseeni, olenko oikeasti homo....?
YOU ARE READING
Am i gay?
FanfictionTarnina sisältää smut kohtauksia!!! Jung hoseok kävelee illalla treeneistä kotiin mutta yhtäkkiä näkee mustan auton?? Tämä tulee muuttamaan hobin elämän totaalisesti 👁👄👁mä lupaan tää tarina paranee kyl tästä ei hätää tiedän tää on skeidaa