Dissappointment

470 5 1
                                    

*Hobi nk.*
...massimo nukkui nyt vieressäni ilman vaatteita niinkuin minäkin, en löytänyt vaatteitani mutta onneks olin kahleista irti tunsin itteni niin likaiseksi ja teki mieli mennä suihkuun mutta ei miellyttänyt mennä tuohon suihkuun, kaksi suihkuhanaa vierekkäin eikä mitään välissä ja kaikenlisäksi lasiovet joten ihansama missä huoneessa olit niin näit suihkuun... ihmettelin että pitäiskö mennä vielä kun massimo nukkuu..?
.
Nousin sängystä ja hiivin suihkuun ja laitoin sen päälle.
.
*Massimon nk.*
(Herää)
Näen herättyäni hobin suihkussa ja päätän hiipiä hänen taakse, ja otan lantiosta kiinni.
Hobi pelästyy mutta ei tee asialle mitään, alan hitaasti suutelemaan hobin kaulaa ja poskea sillävälin kun lähentelen häntä käsilläni siellä alhaalla.. hobi alkaa ähkiä, se kiihottaa minua mutta siirryn toiseen suihkuun ja pesen itteni, minun on kuitenkin lähtevä bisneksiin...
Kerron hobille tarvitsevani häntä mukaani ja että laittais itsensä kuntoon, annan hänelle hienot vaatetukset ja annan hänen valita kumman ottaa..
Annan nyt hobin olla hetken, sillävälin menen laittamaan kaiken valmiiksi lähtöä varten..
Sitä mitä hobi ei tiedä on että menemme strippiklubille ja sielltä saadaan nainen tunniksi meidän käyttöön..;)
.
*Hetken päästä..*
Kävelen hobin huonetta päin ja pyydän hänet tulemaan ulos, hobi on hyvännäköinen mutta näyttää surkeallta, sitten tärähti.... en ole ruokkinut hobia, voivittu, meidän pitäisi olla jo matkalla... no meijän on kai pakko mennä mäkkärin kautta, kerroin sen hobille ja hän riemastui kuin pikkutyttö.
Drive thruissa hobi saa tilata itse ja se tilaa helvetisti aterioita... näköjää oli pikkase nälkä, onneksi on pitkä matka vielä strippiklubille joten hobi ehtii syödä rauhassa.
.
*40min ja syömisen jälkeen..*
Noniin olemme perillä! Otin hobin kädestä kiinni ja kävelimme strippiklubin sisälle, hobi sai käskyt odottaa jossakin strippreitten lähellä sillävälin kun itse menin puhumaan bisneksiä.
.
*Hobin nk.*
Massimo jätti minut strippareiden sekaan, en valita.
Kuitenkin sain hetken rauhaa ruokasulattelemassa.
Sitten näin massimon ei ollut kulunut kauan...
Hän otti kädestäni kiinni ja vilkutti yhdelle blondille stripparille, hänellä oli lyhyeet hiukset mutta kroppa kuin tiimalasi, se kiihotti minua mutta heti kun katsoin liikaa häntä, massimo vetäsi minua lähemmäksi sitä.
.
Sitten päädyttiin kaikki kolme yhteen isoon huoneeseen missä oli hiton iso sänky, seksikeinu,kahleet, punaiset valot ja HELVETISTI dildoja..
Massimo sito naisen sänkyyn kaikenmailman kahleilla ja alkoi suudella häntä, pakko sanoa että tulin mustasukkaiseksi mutta sitten massimo keksi minunkin suudella sitä stripparia... no ei se onneksi minua haitannut, sillävälin kun massimo suuteli intohimosesti häntä niin sain alottaa nuolemalla pillua.
Minä nautin siitä ja se maistoi ihan kuin kukille, nainen alkoi ähkiä hiljaa mutta kovempaa kun pistin sormeni sinne, olin varovainen ja laitoin yhden kerrallaan kunnes oli jo neljä sormea siellä, massimo halusi että olisin kovakätisimpi mutta en halunnut satuttaa naista.
Massimo asetteli naista koira asentoon ja käski minun panna naista perseelle sillävälin kun massimo yritti panna pillua. Se oli haastavaa mutta hauskaa nainen nyt jo huusi kivusta mutta massimo peitti hänen suunsa ja laittoi naisen kädet kahleisiin.
.
Kun olimme panneet jo 40min eri tavoilla niin minut pistettiin koira asentoon ja nainen pakotti minua nuolla taino suoraan sanottua LAPIOIDA hänen pilluaan ja somrettaa sitten yhtäkkiä massimo laittoi liukuainetta ja PAM ai saatana, olin just koko lärvi naisen pillussa ja massimo alkoi panna minua perseeseen.
Se tuntui paremmallta tällä kertaa kun viimeksi! Nautinkin siitä..... luulen olevani bi tai homo, en enään syttynyt kuitenkaan naiseen vaikka hän on täydellinen..:0
Jatkettiin rajusti vielä puolisen tuntia kunnes oli aika lähteä kotiin.
.
*KOTONA*
Kiitin massimoa kun saavuttiin kotiin ja aloin pehmenee homouteen massimon takia aloin jopa tykätä siitä.. se oli ihanaa kun se oli niin kovakätinen mutta hellä..
.
Mutta massimo näytti hyvin vakavallta kun hän vei minua huoneseeni...
Massimo kertoi että hänen on parasta viedä minut takaisin mutta en minä sellaista halunnut haluan jäädä tänne??? Anelin häntä, mutta viimeinkin massimo hyväksyi pitää minut vielä pidempään mutta vain joss tyydyttäisin häntä ja kokeiltaisiin uutta joka päivä kun vain massimolla oli aikaa....
Meidän yhteinen aika tutui niin täydelliselltä ja seksikin oli parasta mitä olin ikinä koennut.
.
Jokapäivä harrastettiin vaikka ja mitä ja kiinnyin vain enemmän massimoon, sain kaikkea mitä halusin..... kaikki ihmettelivät missä olin ja kyseli mutta vastasin että olin lomalla enkä ollut varma takasin tulosta, jimin yrittti kovasti saada mut takaisin ja kerroin ehkä vähän liikaa jiminille mutta tein asian selväksi etten tule takaisin.. Jimin kertoi jostain yllätyksesta mutta mua ei suoraansanottuna ei kiinnostanut kun minulla oli massimo, love of my life.
.
*Massimo nk*
Hobi on niin täydellinen mutta en voi pitää sitä vain seksiorjana.... toisaalta voisin kosia häntä mutta onko se liian aikaista? En tiedä edes rakastaako hobi minua..? En tiedä, huomenna kysyn.
*"massimo pistää biitin huuleen ja menee hobin viereen nukkumaan*"
.
*kello 03.20*

En saa unta.. hobi näyttää nukkuvan;)
Otan unipöydästä liuotinta ja laitan sitä käteen, runkkaan ja katson vain hobia, seisoo jo joten otan hobin kullista kiinni toisella kädellä ja toisella sujautan kullini hobin perseeseen. Hobi herää ja mumisee "massimoh miksi nyt, hhhhhhahhh".
Vastasin että siksi, hobi vastustelee kovasti joten otin kovemman otteen hobin kullista ja runkkaan sitä samalla kun panen, hobi yrittää käsillään työntään minua pois mutta otan h:n takapäästä kiinni ja panen kovinta mitä olen ikinä pannut, hobi huutaa jo apua ja itkee kivusta mutta se ei minua pysäytä. Laitan sormeni nyt hobin suuhun ja käännän hobin selälteen ja otan vibraattorin pistän maxille laitan sen hobin perseeseen ja alan ottaa suihin hobi tuli HETI ja alkoi ähkiä joten purasin pikkasen... hobi huusi kunnolla tälläkertaa, otin hobin päästä taas kiinni ja pakotin hänen ottaa suihin ja vedin päätä ylös ja alas niin nopeasti kun vain pystyi ... laukesin niin helvetin nopeasti..
Hobi sai just ja just henkeä joten otin rauhallisemmin ja alottelin lopettamaan, katoin kelloa ja kello oli jo 04.10 panettiin melkein tunti..
.
Hobi henkäsi happea ja oli tosi loppu, ei pystynyt liikkua. Sanoin öita hobille ja hobin kullille, pistin hobin nukkumaan niin lähelle minua kun vain mahdollista.
.
.
Mutta huomenna aijon kysyä, kysyä että rakastaako hobi minua...... toivottavasti

Am i gay?Where stories live. Discover now