Nyt en pysy mukana, täh?

179 7 7
                                    

Smuttia tulos👁👄👁

Massimon nk*
-puhelu katkesi-
Siis täh nyt en ymmärrä, puhelu katkesi..? Toivon että netti on huono tai sit se tunneli katkas puhelun... mutta hobi olisi jo soittanut uudestaan... ehkä soitan Emmalle..
-
Ei Emmakaan vastaa, alan huolestua ja paljonkin... Ehkä menen itse katsomaan ennenkun räjähdän, kuitenkin tiedän missä tunneli sijaitsee..

Hobin nk*

Yhtäkkiä kaikki pimeni....
Hetken päästä aloin näkemään hiukan valoa ja kuulemaan jonkun puhuvan, ei hel- se ei voi olla... avaan silmäni ja kyllä vieressäni oli Jimin ja Yoongi.. mitä helkkaria?? He huomasivat mun heräävän ja tervehtivät...
"MITÄ HELVETIN HELVETTIÄ MISSÄ EMMA ON JA MISSÄ MUN BODYGUARD JA JA ETTE YMMÄRRÄ MITÄ VIT-" huusin kunnes jimin tukki suuni ja sanoi selittävänsä

"Rauhotu!! Ne on ok otettiin vaan taju niiltä älä kysy miten yoongi sen hois ja mä vaan bluffasin, ne on tunnelin vieressä ja pitäs alkaa herää kohta.. mutta asiaan, sä oot käyttäytyny kauheen oudosti eikä kukaan meistä oo kuulu susta mitään... ja se sun massi mikälie kuullostaa epäillyttävältä  varsinkin joss se on raiskannu sua tai vastaava etkö ymmärrä kuin väärin se on???
Hobi herää se mies hyväksikäytti sua eikä sitä varman ees kiinnostanu sun vointi.." Jimin sano ilman änkytystä ja näytti ylpeilevän pikku puhestaan..

Nyrpistin nenääni ja näytin sormeni, "oltiin just tulossa kotiin hää ostoksista ostin uuden smokin ja mitäköhän kaikkea sit TE tulitte pilaamaan kaiken, viekää mut heti takas!"
Sanoin vihaisena

-kumpikaan ei sanonut mitään mutta katsoi toisiaan järkyttyneesti-

"Ei" yoongi ja jimin sano samaa aikaan kun lapsilukko laitettiin päälle..

Ette voi olla tosissanne te tosiaan kidnappaatte mua.. kyllä massimon mut löytää ja muutenkin miks teitä kiinnostais mun elämä oon onnellinen!!

"Hobi oot tuntenu ton sun "miehes" kaksi viikkoa joss edes sitä ja jo nyt oot kihloissa menossa naimisiin ja sitäpaitsi miksi me ei tiedetty asiasta ollaanhan me sun parhaita kavereita.. eikö?" Yoongi kekeytti
Jimin vain nyökkäsi.

Mä en ymmärrä en yhtään, mitä ne haluaa mullta ja mitä mä teen olen raskaana ja mas varmasti etsii jo minua..? Ihmettelin.. mua ahdisti helkkaristi, mitä mun pitäs edes tehdä tässä tilanteessa???? En edes tiedä pidänkö vauvan taino kai mun se pakko on pidettävänä mut en ole valmis vanhemmaksi varsinkaan nyt...

Katsoin vain ulos auton ikkunasta kun sadepisarat valui ikkunan myötä.. en voi muuta tehdä kun vain odottaa..

Miten mä kertoisin mun raskaudesta jollekkin jiminille ja yoongille jooei en voi edes ajatella kui kiusallista se olisi- mietin kunnes kipu mahassa keskeytti ajatukset.. -vittu vinkasin ja laitoin käteni mahalleni.. en ole tuntenut tätä aijemmin ja kipu näytti vain pahenevan.

Jimin ja yoongi käänsi heti kasvonsa minuun kun vinkasin.. Mikä hätänä hobi? Yoongi sanoi chillisti samalla kun jimin näytti tosi huolestuneelta

Voivittu mitä mun pitäs vastata..

-nosiis mä ömm mulla on maha kipee koska en oo syöny kunnolla tänään..?
paskin selitys ikinä..

"Katso nyt se ei edes ruoki sua.."

Katsoin vain vihasesti takasin ja jatkoin ikkunasta katsomista samalla kun kädet piti mahasta kiinni..

Skip pari tuntia..

Kipu oli jatkunut aika kauan mut meni aina välilä pois..

"PERILLÄ!!" Jimin huusi

Am i gay?Where stories live. Discover now