Täh

408 4 4
                                    

Hobin nk*
✅🖕😊smut kohtauksii tuloz😃👉👈✅

Heräsin massimon vieressä, päätin nousta hiljaa etten herättäisi.
Menin vessaan tekemään aamutoimia ja puin päälle
Hetken kuluttua massimo heräsi ja hymyili mulle ja alkoi valmistella itsensä päiväänsä
Muokkasin sillävälin instagram tiliäni kunnes sain taas viestin...
              12.45
————————————
🧑‍🎤 Park Jimin  📞 🎥
————————————
🧑‍🎤: Hobii onksul kaikki
       varmasti ok? Mulla
       on kauhee ikävä.....

"ei helvetti" sanoin ääneen ja massimo katsoi ihmeissään mua päin ja kysy että mitä, vastasin että ei mitään unohdin vain kaverin synttärit.. en halunnut kertoa massimolle että jiminillä oli aikoinaan ollut kusessa muhun ja yrittänyt saada mua.. lol en tienny mitä mun pitäis tehä senkans tai edes vastata, päätin jättää avatuks en jaksannut ajatella muita kun vaan massimoa.

10 minuutin päästä käveltiin takapihalle ja meille tuotiin aamupala pöydälle, iso tarjotin täynnä vaikka ja mitä..🤤nomnom tiesin että tuun vetää ruokaöverit joss en rauhotu..:)

Oltiin mollemmat hiljaa, kunnes massimo päätti kertoa jostain matkasta? En yhtään tiennyt minne vaan että lähdetään kohta.. eli suoraan sanottuna aamupalan jälkeen:D
Ajoimme hetken autolla lentokentälle ja siinä se oli! Yksityinen lentokone.. wow tää joss jotain oli siistii 😮😮😮😮😮😮😮😎

Skip 2h

Olimme kuulema 30minuutin päästä perillä ja että massimo tarvitsi apua vessassa..? Kävelin sinne ja 👁👄👁...... mitä helvettiä ihan alasti niinku däämn en valita mut lentokonees?? Justnyt??? Fine
Massimo hymyili ja otti perseestäni kiinni ja alkoi intohimosesti nuolemaan mua, nyt hän liu'utti kätensä vehjettäni päin ja siveli sitä... farkkuni alkoi tulla ahtaaksi ja aloin voihkia hiljaa.. ahh.. massimm...hh
Tämä jatkoi hetken kunnes massimo työnsi mut alas polvilleni ja kertoi minun pussata sitä ja nuolla..
👁👅👁
Hän alkoi voihkia ja otti hiuksistani kiinni ja pakotti mut ottaa sen vehkeen suuhuni..
Tunsin kun massimo koveni ja hän alkoi nopeammin vatkata päätäni ylös ja alas niin nopeasti että massimo melkein huusi nautinnon ääniä ja minä melkein tukehtumassa kunnes se laukes mun suun sisälle... nielasin ihan helposti eihän se mitään uutta ollut.
Vanhempi (massimo) nosti mut seisaalteen seinää vasten HUOM oltiin vieläkin lentokoneen pienessä vessassa joka oli tosi ahdas... sitten hän kysyi että olenko valmis ja laittoi kondomin päällensä ja tunki sen mun sisälle.... mhmp.. hh...
Aloin jo tottua ja kipu muuttui mukavaksi.. kunnes vanhemmasta tuli rajumpi, se otti mun hiuksista kiinni ja kaulastani, veti mun päätä taakseppäin sitä vasten ja suuteli mua väärinpäin. En ollut ikinä tehnyt mitään vastaavaa en edes muijan kans..... sit se vaa paheni massimo otti käsistäni kii ja laitto mun selän taakke samal ku se oli viel mu sisäl niin että vaan mun pää oli mun tukena seinää vasten.. ihan kun massimo muuttui kauheammaksi kun se ikinä oli ollut ja kovakätisemmäksi vaikka sen piti opetella helläkätiseks.. se alkoi panna mua kovempaa kunnes huusin kivusta EN nautinnosta mutta se teki vain hänet tyytyväisemmäksi.. hetken päästä ku tärisin enkä pystynyt seisoa, massimo lopetti ja asetti mut pöntön päälle. Kysyin kyyneleet silmissä että miks hän näin teki mutta vanhempi sanoi että "teen mitä haluan sun kanssa, etkä pysty tehdä asialle mitään" ja se vaan jatko pukeemista ja jätti mut vessaan...
Siismitähelvettiä... itkitti mutta olin jotenki arvannut että tää tapahtuis, nojaaa en voi asialle mitään tehdä enkä muutenkaan halunnut pois massimon luota vaikka se raiskasi mut..? Wierd .. taino mä se wierdo oon tykkään jostai mafia jätkästä joka pitää mua esineenä..

Puin päälleni ja menin takaisin istumaan, join vettä ja katsoin ulos ikkunasta kunnes huomasin ison kaupungin ja oli yö mitä hel-......

Jiminin nk*

            12.45
——————————-
👨‍🎤 hobi♥️  📞    🎥
——————————-

  Hobii onksul kaikki
  varmasti ok? Mulla
  on kauhee ikävä.....>
                read:12.47

Ei jumalauta jätti avatuks

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ei jumalauta jätti avatuks..... muistelin kun menimme keikoille jatkuvasti mutta ne peruttiin koska no korona.:(
Mun on pakko saada tietää että missä hobi on.... AINIIN SNÄPPIKARTTA sanoin ääneen ja menin nopeesti snäppiin, kyllä hobi ei ollut ottanut sitä pois, jes mutta... mitä... mitä helkkaria se tekew dubaissa??????

 mitä helkkaria se tekew dubaissa??????

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mun on pakko ottaa selvää tästä.......


———————-
Sorge tälläkertaa vähän lyhyeempää teen saletisti toisen vielä tänää. :3
🤠🤧🤥😵😲🤭😪🤮😪🤗😱🤔😪👿😈👁👄👁👅👅👅👅👅

Am i gay?Where stories live. Discover now