Häämekko

180 6 4
                                    

^paina kuva^
Smutsmuttii tulos

Hobin nk*

Eilinen oli täydellinen olen kaikista onnellisin ja elämä on vain täydellistä en voi uskoa sitä todeksi?! Oon kihloissa... tosin en ole kertonut kellekkään, en tiedä että pitäiskö..? Ainakin kaikki membersit luulee minua tyhmänä kun rakastuin mieheen jossain italiassa?? Uskotkaa mitä haluaa, en kerro niille enkä perheelleni en ole niin läheisiä niitten kans muutenkaan..

Oli jo aamupäivä, päivän plääni oli mennä sovittamaan asuja häihin.. ei tosin tiedetty että millon ne pidettäisiin mutta halusin vain löytää täydellisen puvun ajoissa! Vanhemman bodyguard ja mun manager tuli mukaan.

Automatka ei ollut kamalan pitkä mutta tarpeeksi, halusin vain seisoa jo alttarilla sanelemassa...
Vihdoin oltiin perillä hää kaupassa! Heti kun astuin sisälle niin kuului tervehtiminen ja iloiset kasvot.

Hetki kesti kunnes löysin kolme pukua mitä halusin kokeilla, hintalaput vain ahdisti minua mutta mulla oli massin kortti ja sain ostaa ihan minkä hintaisen vaan:D

Kesti tuntikausia kunnes löysin sen oikean se tuntui vaan niin täydelliseltä eikä mikään muu tuntunut niin oikealta kuin tämä!!

Kesti tuntikausia kunnes löysin sen oikean se tuntui vaan niin täydelliseltä eikä mikään muu tuntunut niin oikealta kuin tämä!!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jopa meidän bodyguard katto järkyttyneeltä... manageri ja myyjä näytti niin sanattomalta kunnes ne sano yhteen ääneen "wow"
Jep oon wow..

Oon tullu yllättävän läheiseksi mun managerin kans vaikka ei olla tunnettu kun viikon tai kaks.. ja kerron sille vaikka ja mitä! En kuitenkaan liikaa, iykyk
Olin koko päivän jankuttanut että mulla oli paha olo ja mitähän kaikkea.. ja en ajatellut edes asiasta mitään kunnes  Emma (manageri)
Yhtäkkiä kattoi järkyttyneeltä ja pyys mun kertaamaan vielä mitä mulla oli joten vastasin hermostuneesti että "huonoo oloa, päänsärkyä ja halu yksinkertaisesti oksentaa"
Emma ei sanonut mitään, hoiti oston ja otti ranteestani kiinni ja veti minut apteekkiin.. jep raskaustestiä..

Katoin Emmaa järkyttyneeltä ja hoin että enhän minä ole raskaana olen mie- kunnes Emma  keskeytti "ootko kuullut omegoista?"
Een?
Ja niin Emma kertoi kaiken matkalla kauppakeskuksen vessaan.. olin järkyttynyt, sellasta sitten..

Emma halas mua ja kävelin vessaan, kusesin , pesin kädet, otin tikun ja kävelin ulos vessasta. Siinä se Emma odotti jännittyneellä ilmeellä...
Nyt ei kuin odottamaan 2 minuuttia.. ne kaks minuuttii oli mun elämän pisimmät minuutit

Ei ei ei ei en tiennyt mitä sanoa en tuntenut mitään

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ei ei ei ei en tiennyt mitä sanoa en tuntenut mitään.... miten mun elämä muuttu kuukaudessa tällaseksi?? Olen raskaana hoin pari kertaa ja aloin stressata mutta Emma halasi ja lohdutti... Emma myös ehdotti mun soittavan massimolle automatkalla asiasta.
Pelkäsin vähän massimon reaktiota mutta en edes tiennyt omaani.. se oli kuitenkin ilmi selvää että se oli massimon ja tiesin milltä kerralta..

Viimeinkin istuimme autossa, otin puhelimen esiin ja soitin.

Mas: nooh, löytykö sopivaa??

Hobi: joo löyty....mutta mul on toisiakin uutisia..

hijasuus~

Mas: älä sano mitä mä luulen..

Hobi: venaa tunneli tulossa..

Mas: joo...hiljasuus... hobi? Hobi? Kaikki hyvin? Hobi????

———————————————
Tää oli ny tosi lyhyt mut olipakko.. zoriiii:3

Am i gay?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz