Dᴏ̈ɴᴜ̈ᴍ Nᴏᴋᴛᴀsɪ◦ 2

9 0 0
                                    

Nihayet okulun olduğu durağa geldiğimizde hep birlikte otobüsten indik.
"Otobüste konuştuğun adam kimdi yengs"diye sordu Efe merakla "Cemreye modellik teklifi geldi canım"dedi ve dalga geçer gibi gülümsedi Liva,acaba şu an saçını başını yolsam ne yapabilir ki?

"Gelir tabi oğlum manken gibi kız maşallah"dedi ve yüzüme tükürdü Kaan. "Silkerim seni çek salyalarını hatunumdan"dedi ve yüzümü hırkasıyla sildi Ege.

"Aman be al hatununu,nazar değmesin diye şey ettim herhalde"dedi Kaan küskün bir sesle "Ya kızma çocuğuma"dedim Egeye kızgın sesle "İşte gerçek dost" dedi ve elini yumruk yapıp uzattı Kaan bende eline yumruk vurup kıkırdadım.

"Ee güzelim ne yapıcaksın?" diye sorarken aynı zamanda kolunu omzuma atıp beni kendine çeken Egeye ben de kollarımı beline doladım "Bilmiyorum ki" deyip dudağımı büktüm Egenin gözleri dudaklarıma takıldı ve sırıtıp tek kaşını kaldırdı.

"Öperim bak"diye fısıldadı sadece ikimizin duycağı ses tonuyla. Ben de kaşlarımı çatıp "Fırsatçı"diye fısıldadım,daha çok sırıtıp alnımı öptü,seviyorum bu çocuğu.

Sonunda okulun kapısından girdiğimizde Liva hızla yanımızdan uzaklaşıp Ayçaların yanına çardağa gidip oturdu.

Biz de yanlarına gidip oturduk Efe "Günaydın haremim"diye bağırmasaydı aslında her şey daha güzel olabilirdi,bahçedeki bir kaç kişi bize baktı ve önlerine dönüp fısıldaşmaya başladı bile e tabi millete küçücük laf bile olsa dedikodu malzemesi olur.

"Zevzek zevzek konuşma gerizekalı" dedi Selin ters sesle Efeye "Aşko şaka yaptım ya" dedi Efe gevşekçe gülerken.

"Ay kaç gündür görüşemiyoruz okulun resmen ilk günü"dedi Ayça hepimizde gözlerini gezdirerek(Ege'de biraz fazla oyalandı)bana bakınca hemen gözlerini kaçırdı ve gülümseyip konuşmaya devam etti "Akşam Mudanyaya gidelim biraz dağıtalım" deyip sözünü bitirdi.

"Valla bana uyar"dedi Liva neşeli sesle,sana zaten Ayça uçurumdan atlayalım dese bana uyar deyip en önden atlarsın aptal demedim ama öyle.

"Ben gelemem akşam kafede şarkı söyliycem"dedim,Ayça anlık bana baktı "E o zaman Cemre hariç herkes okey dimi?" Diye sordu Ayça. "Ben akşam Cemrelerin kafedeyim canım kusura bakmayın" dedi Damla sakin bir sesle. Selin Damlaya öldürücü bakışlar atmaya başlamıştı bile "Ben de yokum akşam sevgilimi dinliycem"dedi Ege de,senin ağzını yerim çocuk.

"E o zaman akşam hepimiz kafeye gidelim,Cemrenin işi bittikten sonra hep birlikte sahilde bir şeyler yaparız"dedi Kayra "Valla bana uyar sizin şu kafedeki kızın numarasını hala alamadım bu akşam denemeye devam edeyim"dedi ve havalı sandığı bir şekilde saçını düzeltten Kaan.

"Pezevenke bak sen"dedi Efe gülümseyerek "Dinime küfür eden müslüman olsa yanmıycam"dedi Kaan da.
* * * * * * * *
Son derse gircektik ve ben bütün teneffüslerde uyumuştum bugün hatta son 2 derstir hiç kafamı bile kaldırmamıştım üstümde bir yorgunluk var büyük ihtimalle uzun zaman sonra erken kalkmamdan dolayı,başımı kaldırıp kısık gözlerle etrafa baktım evet sınıfta kimse yok.

Boynumu sağa ve sola yatırıp kütlettikten sonra ayaklandım ve lavaboya doğru gitmeye başladım.

Boş bir kabine girdim ve işlerimi halledip tam çıkıcakken içeri Ayça ve kızlar konuşarak girdi elimi koldan geri çekip kabinde ayakta dikilip çıkmalarını beklemeye başladım.

"Bugün bir şey oldu" dedi Liva sıkkın bir sesle "Öf kızım sabahtan beri diyorsun hala söylemedin söyle artık" Nazlı isyan edercesine. "Ne yapayım Damla ve erkeklerin yanına söyleyemezdim"dedi bu sefer Liva,merakla dinlemeye devam ettim.

"Bugün otobüste bir adam Cemreye modellik teklifi etti"dedi biraz sessizlik olduktan sonra ilk konuşan Selin oldu "Of kızım ya taktığın konuya bak bumuydu yani"dedi ve kahkaha attı.

"Cemre galiba kabul edicem"dedi bu sefer Liva,e kabul edersem kendime edicem buna niye bu kadar dert olmuştu ki?

"E kabul etsin bizene"dedi bu sefer Eylül,Liva bıkkınca nefesini verdi ve konuşmaya devam etti "Sizce o aptalmı hal ediyor yoksa biz mi model olmayı hak ediyoruz"diye sordu yine bir sessizlik...

"Kart falan verdimi adam?"dedi Ayça "Verdi hırkasının cebine koydu Cemre"dedi Liva "Tamam kartı alıp biz ararız ve başvuruz hem kartı kaybetmiş olur hem de biz şansımızı deneriz kuzum"dedi ve kıkırdadı Ayça.

Hepsinin lavabodan çıktığından emin olduktan sonra kapıyı açıp dışarı çıktım,çeşmede yüzüme 2 kere soğuk su vurup aynada kendime baktım.Gerçekten güzeldim anlamadığım konu ise dostum dediğim insanlar neden beni desteklemek yerine bana köstek olmayı seçiyordu?

Gözlerimi kapattım ve sakinleşmeyi bekledim o sırada arkamdan bir alkış sesi yükseldi gözlerimi hızla açtım ve aynadan arkamdaki kişiyle göz göze geldim.
• • • • • • • •
𝟸𝟽 𝙷𝚊𝚣𝚒𝚛𝚊𝚗 𝟸𝟶𝟸𝟶 𝙲𝚞𝚖𝚊𝚛𝚝𝚎𝚜𝚒
𝚂𝚊𝚊𝚝:𝟶𝟶.𝟺𝟷

𝚋𝚋𝚎𝚢𝚣𝚣𝟶

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 26, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dᴏ̈ɴᴜ̈ᴍ NᴏᴋᴛᴀsɪHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin