EL YAZMASI

198 70 83
                                    

Merhaba arkadaşlar yorumlarınızı, fikirlerinizi ve eleştirilerinizi çok merak ediyorum. Sizi Lisa'nın ısrarlarıyla ve Domeniko'nun iç çatışmalarıyla baş başa bırakıyorum. İyi okumalar güzel günleriniz olsun <3



*17 Nisan 2020*

Belgelerin arasında hızlıca istenilen belgeyi arayan Lisa, Franz Kafka'nın gerçekten Medusa'ya dair bir şeyler yazmış olduğunu öğrenmenin verdiği haz ile o çok dokunmak, okumak ve koklamak istediği belgeleri görmüyordu bile...

Belgeleri karıştıran Lisa'ya merakla bakıyordu Domeniko kadının belgelere dokunmaktan kastının gerçekten sadece dokunmak olduğunu fark edince

"Bu kadını anlamam gerçekten imkansız o kadar dokunacağım demesi bunun için miydi gerçekten?"

Diye içinden geçirmeden edemedi.

"Ahh inanılmaz cidden..."

Diye fısıldadı Domeniko.

Lisa'yı dikkatlice inceleyince dokunmak istediği tek bir belge olduğu kanaatine vardı. O belgeyi bir an önce bulmasını diliyordu Domeniko yoksa buradan çıkmak için çok fazla vakitleri kalmayacaktı.

"Eee ben tek başıma çıkıp gideyim bu deli kadında başının çaresine baksın, ben ne diye kendimi tehlikeye atıyorum ki bu kadın için..."

diye iç çatışmaları ile uğraşan adam Lisa'nın kendisi üzerinde ki anlam veremediği etkisine büyük küfürler etti.

"Güzel olmasan umrumda olmazdın da neysee"

diye içinden geçiren Domeniko'nun telsizi aniden hışırdamaya başladı.

"Müstakbel ziyaretçilerinin kütüphane arşivine erişim sağladığını anlamış olmalılar. Hmm bir düşüneyim bu nasıl oldu tabiki de Domen sayesinde... Şimdiden beni hangi kazığa oturtacaklarını konuşmaya başlamışlardır."

Bu düşüncelerinin şaka olmakla kalmasını diledi Domeniko. Gerçekleşme oranı yüksek hiçbir şaka komik değildi.

Soğuk terler belinden aşağıya doğru akmaya başlamıştı. Derin bir nefes alarak kendini rahatlatmaya çalıştı Domeniko. Planının geri kalan kısmına geçmesinin vakti gelmişti. Lisa'nın omuzuna hafifçe dokundu. Ona dönüp şaşkınlıkla bakan kadına;

"Umarım kendimi tehlikeye atmama değmişsinizdir Bayan Lisa şimdi beni iyi dinleyin."


***


Antonio, her şeyin mükemmel bir şekilde işleyişini elinde sigarasıyla memnuniyet ile izliyordu.

Kadının çaresiz kalıp başı eğik bir şekilde dijital arşiv odasına gidişini zevkle izlemişti.

Domeniko'nun anlamsızca kadının yanına girip çıkmasını bile önemsememişti. Normal şartlar altında arşivin güvenliğinden sorumlu askerler hiçbir şekilde ziyaretçiler soru sormadığı sürece onlarla muhatap olmazlardı. Ama bu kadın normal biri değildi.

Üstlerin özel emriyle arşivdeki belgelerden uzak tutulması emredilmişti. Domeniko'nun onun yanına girip çıkması da muhtemelen kadının inatla arşive ulaşmak istemesinden kaynaklı olmalıydı.

Kadın dijital arşivde aradığını bulamamış olacak kısa bir zaman da Domeniko'nun yanında bitti. Kameradan olan biteni izlerken Domeniko'nun kadını ikna etmeye çalıştığını görebiliyordu.

Lanet kadın o kadar ısrarcıydı ki Domeniko baya uğraş veriyor olmalıydı. Bir süre kadın ve Domeniko arasında geçen aralıksız konuşmanın ardından duraksayan adamı dikkatle izlemeye başladı.

MEDUSA &quot;Son Halka&quot;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin