- Przecież jest noc, nie będę Ci przeszkadzał. - Powiedziałem.
- Mi nigdy nie przeszkadzasz. - Odpowiedział Tromba.
Powoli znowu przekroczyłem próg jego pokoju, usiadłem na łóżku.
- Też nie możesz spać? - Zapytałem.
- Jak widać na to wygląda. - Stwierdził chłopak.
- To może rundka w fifke? - Zaproponowałem.
- W fifke? W fifke zawsze przyjacielu. - Mati wyraźnie podkreślił ostatnie słowo.
Graliśmy dobrą godzinę, czas leciał i leciał więc w końcu postanowiliśmy zakończyć gry i pójść spać. Miałem wyjść, przekroczyłem próg jego pokoju, znowu... jednak się zatrzymałem.
- Mati... - Sam nie wiedziałem czy to dobry moment.
- Tak? Coś jeszcze? - Mati wyraźnie czekał na odpowiedź.
- Dobrej nocy. - Nie dałem rady.
- Dobranoc. - Uśmiechnął się i zamknął drzwi.
Skierowałem się do swojego pokoju, jest po drugiej stronie korytarza. Doszedłem do drzwi, otworzyłem je, zbliżyłem się do łóżka, odkryłem lekko kołdrę i wygodnie się położyłam, po chwili przemyśleń na temat wszystkich uczuć co do Mateusza, Weroniki usnąłem.
~ rano ~
Gdy się obudziłem postanowiłem od razu wstać, szybko ubrałem bieliznę czarne dżinsy, czerwoną koszulkę ekipy i białe skarpetki. Po tym skierowałem się do pokoju mojego przyjaciela, zapukałem do drzwi, usłyszałem wejdź więc też to uczyniłem.
- Umm... siemka Mati masz ochotę nagrać ze mną Q&A? - Zapytałem.
- No jasne, a za ile? - Odpowiedział Mateusz.
- Tak za czterdzieści minut. - Poinformowałem chłopaka.
Skierowałem się na dół, tam szybko zjadłem jabłko. Zacząłem nagrywać relacje z pytankami do odcinka.
- Witajcie, dziś będziemy z Trombą nagrywać dla was szybciutkie Q&A więc tutaj daje wam naklejkę na pytania, pytajcie o co chcecie, pamiętajcie, że to też pytanka do Matiego. - Dodałem relacje.
************************************
Witam taki mam dla was krótki rozdzialik.Myślę, że zepsułam niestety niektórym plan hehe.
Nie wiem kiedy następny rozdział, ale nie zbyt szybko.
Miłego dnia 💜✌
277 słów
************************************
CZYTASZ
𝑇𝑦𝑙𝑘𝑜 𝑝𝑟𝑧𝑦𝑗𝑎𝑐𝑖𝑒𝑙𝑒? - 𝐹𝑟𝑖𝑧 𝑖 𝑇𝑟𝑜𝑚𝑏𝑎.
Фанфик✒ ❝𝐾𝑜𝑐ℎ𝑎𝑚 𝐶𝑖𝑒̨❞ ✏ 37#przyjaciel - 3.12.2020 106#ekipa - 25.11.2020 87#tromba - 25.11.2020 79#friz -3.12.2020 62#wersow - 3.12.2020 163#przyjaciele - 3.12.2020 11#cośtamchybajeszcze - 5.12.2020