~ Perspektywa Weroniki ~
Siadam przy biurku doktora, mężczyzna wyciąga najpierw jakieś dokumenty. Chwilę coś zapisuje po czym w końcu zwraca się do mnie.
- Z czym pani do mnie przychodzi? - Pyta.
- Więc byłam u moich rodziców i źle się czułam, myślałam, że to nic poważnego bo gorsze poczucie zdarza się każdemu. Jednak moja mama nie dała mi spokoju, pytała o wszystko, dosłownie. No i na koniec dała mi znać, że jej zdaniem jestem w ciąży. - Wytłumaczyłam.
- Robiła pani test ciążowy? - Mężczyzna zadał mi pytanie.
- Nie. - Odpowiadam zgodnie z prawdą.
- Niech pani zrobi, dobrze? - Mówi lekarz.
- Dobrze. - Wstaję z krzesła.
Żegnam się z lekarzem po czym idę do drzwi, otwieram je i idę do Karola.
- I jak tam kobita? - Pyta zaciekawiony.
- Jeszcze nie wiem, idziesz ze mną do apteki? - Pytam.
- Jasne. - Odpowiada.
Po krótkiej wymianie zdań Karol łapie moją dłoń i wstaje. Kierujemy się w stronę apteki która jest przyłączona do budynku przychodni. Otwieram podwójne przeźroczyste drzwi i wchodzę do przytulnego pomieszczenia razem z chłopakiem.
- Dzień dobry. - Witam się z aptekarką.
- Dzień dobry, czym mogę służyć? - Pyta miła pani.
- Poproszę dwa testy ciążowe. - Mówię.
- Już daję. - Kobieta podchodzi do półki bierze dwa pudełka i wraca.
- Proszę bardzo. - Podaje pudełka które wcześniej wzięła. - To będzie dwadzieścia osiem złotych i czterdzieści sześć groszy. - Kontynuuje wypowiedź.
Podałam pieniądze nie czekając na resztę. Szybko się pożegnałam i wyszłam z apteki, kierując się do toalety. Karol został przed pomieszczeniem, a ja udałam się do środka. Weszłam do jednej z kabin, otworzyłam pudełka i zaczęłam robić testy.
~ Chwilę czasu później ~
Wzięłam testy nie patrząc na wynik, chcę go zobaczyć wtedy kiedy Karol. Wyszłam z toalety i podeszłam do Karola.
- I jaki wynik? - Pyta.
- Jeszcze nie wiem. - Mówię zestresowana.
- Okej to zobaczmy. - Chłopak przeczesuje ręką swoje włosy.
Wyciągam zza siebie dwa testy, jeszcze nie widzimy wyniku.
- Dobra raz, dwa, trzy. - Mówię po czym spoglądam na testy tak samo jak Karol.
- Wynik jest pozytywny, na obu testach. - Patrzę na chłopaka.
______________________________________
Cyk bobas______________________________________
325 słów
CZYTASZ
𝑇𝑦𝑙𝑘𝑜 𝑝𝑟𝑧𝑦𝑗𝑎𝑐𝑖𝑒𝑙𝑒? - 𝐹𝑟𝑖𝑧 𝑖 𝑇𝑟𝑜𝑚𝑏𝑎.
Fanfiction✒ ❝𝐾𝑜𝑐ℎ𝑎𝑚 𝐶𝑖𝑒̨❞ ✏ 37#przyjaciel - 3.12.2020 106#ekipa - 25.11.2020 87#tromba - 25.11.2020 79#friz -3.12.2020 62#wersow - 3.12.2020 163#przyjaciele - 3.12.2020 11#cośtamchybajeszcze - 5.12.2020