Okul mu ama niye?

912 31 28
                                    

Selamlar bunu okurlarıma hitaben yaptım şimdi bu kitapta olmak isteyenler yorum olarak veya özelden bana söylesin. Özelden tercihimdir. Şimdi bana önceden söylemiş olan @Marceline3 kankam ile başlıyoruz (adı Red eyes)

Red eyes:

Ah ne güzel Grey bizi okula gönderiyordu. Off okul çok sıkıcı. Özelliklede dersler. Grey bize okulun adını söylemedi. Tuhaf okulun adından hiç kimse bahsetmedi. Bende sormaya gerek duymadım.

Yanımıza müdür olduğunu düşündüğüm bir baya geldi. 'O ne lan birde müdür olacan kısacık giyiniyon' diye düşündüm.

Müdüre:

- Yeni okulunuza hoş geldiniz. Bu okulda normal okuduğunuz okullardaki dersler yoktur. Derslerimiz seçmeli katil dersleridir.

Katil dersleri mi ne yani başka katillerde mi geliyor. Yaa ama neyse zaten her yerde tuhaflık orda ben.

Müdüre:

-Benim adım Elena. Peki sizin adınız ne?

Red eyes:

-Red eyes. Müdüre hanım. 'Niye böyle kibar konuştuğumu bende anlamadım ama nys' (senin müthiş parti planların var bu yüzden Red! Hemen öğretmenin gözüne girmen lazım)

Sınıflar aşırı derecede genişti. İçi dışından daha güzel. Ama okul yatılıymış 'kesin Grey bizden kurtulmak istiyor.' Ne güzel. İşte sınıfları falan gezdik. Öğrendim ki okulda 3 ders varmış. Ne kadar güzel. Ve öğretmenler sevecenmiş.

Müdüre:

- Her yeni gelenle de yaptığımız gibi sizede bir kıyak geçelim. 1 hafta derslere girmesenizde olur açıkçası zaten ilk bir hafta ders işlemez.

'Bu okulu sevmeye başlıyorum ilk defa' . Ve ışte kalacağımız odalar bize özlemiş. Kendi odamda. Kantine gittit. Kantinde hergün farklı yemek ve isteyene özel yemek yapılıyormuş. Ne kadar güzel. İşte okulumuz böyle. Umarım dersler sıkıcı değildir.

Üzgünüm aklıma birşeyler gelmiyor. Çünkü ilham perilerimi şeytanlarım kaçırdı. Nys ya 2. Bölümde daha uzun yazmaya çalışkırım ne de olsa tatildeyiz. Ve hatırlatma. Bu kitapta olmak isteyenler yorum veya özelden mesaj atın sizde gelin şimdilik hoşça kalın.
Multie: okulumuz

Katiller OkuldaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin