Ava Giden Giden Avlanır

339 3 0
                                    

(Jimin)

BTS,  yaz tatilini Türkiye'de yapmaya karar verir. Seçtikleri otel ise senin müdürü olduğun yerdir. Gelmelerinden bir ay önce rezervasyon yaptıklarından ötürü kendini, onların gelişine hazırlamaya karar verirsin. Çünkü onlardan biriyle deliler gibi sikişmek istiyorsundur hatta seni o kadar sikmelerini istiyorsundur ki onlar gelmeden buruşuk amını estetik yaptırarak güzelleştirmişsindir.

Onların geldiği gün ise dünyanın en kısa etiğini giyerek en azından birini azdırmayı kafana koymuşsundur. Her biri otelin en harika odasını tutmuş ayrı ayrı kalmaktadırlar. Sen, Y/N otelin her odasını açan özel kartını kullanarak odalarını ziyarete gidip hoşgeldin demek istersin. Jimin'in odasını kendi özel kartınla açtığında Jimin'i Jungkook ile sikişirken basarsın. İkisi hemen, yaptıkları utanç duyulacak şeyi bırakır ve kocaman siklerini elleriyle saklayarak "özür dileriz." derler sen ise şaşırmış surat ifadeni azgın bir hale büründürerek "Neden utanıyorsunuz canım, beni de aranıza alın, sessiz kalayım." Seni aralarına alıp Jungkook amından Jimin götünden siker. Jungkook 1 dk içinde içine boşalır ardından odayı terk eder. Sen Jimin ile baş başa kalır ve bayılana kadar sikişirsin. Uyandığında Jimin "Dün söylemeye çekindim ama amın leş gibi kokuyordu. Hayatımdaki en iğrenç am kokusunu aldım. Jungkook dayanamayıp boşalmış numarası yapıp kaçtı. Benim amacım ise; seni sikerek öldürmekti. Senin kadar beş para etmez şantajcı ve leş am kokulu bir kızın hak ettiği buydu." Başını öne eğdi ve kırgın kırgın baktı. Ardından "Bizi elde ettin git şimdi, orospu." Dedi.

Bu olaydan sonra asla hayatına tam olarak devam edemedin leş am kokun günden güne arttı ve bırak BTS'i kekolar bile seni sikmez oldu. Ve kalan hayatında kendi amını avuçlayarak geçirdin.

BTS İLE ÇOK SAPIK HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin