(Jin)
Sen, Y/N Güney Kore'de yaşayan egzotik bir orospusundur. Memleketinin güzel topraklarını bırakalı yıllar olmuştur ve artık Koreli siklerle ilgileniyorsundur. Amlarla ilgilenmiyorsundur, günahkarsındır ama o kadar da değil. Yaşadığın yıllar boyunca ismin Güney Kore'de büyük bir nam salmıştır. Yetişkin olan her erkek birey senin koca götünü sikmek için kapışıyordur. Son zamanlarda ise sadece en yüksek ücreti veren müşterilerle ilgileniyorsundur.
Şu ana aldığın en yüksek ücreti veren müşteri için en seksi kıyafetlerini giymişsindir ardından aşırı pahalı bir otelin 49 numaralı odasına gitmek için yol alırsın. 12. Kata geldiğinde garip bir durum vardır, iki tane 49 numaralı oda ile karşılaşmışsındır. O sıra bilmesen de içlerinden bir tanesi ters dönmüş bir altıdır. Tam telefonla müşterini arayacakken kapılardan birini açık görürsün ve senin için açık bırakıldığını düşünerek bodoslama odaya dalarsın. İçeride çok büyük bir yatak vardır ama müşterin yatakta değildir. Yatağa uzanırken banyodan sesler geldiğini duyarsın. Alacağın yüklü miktar parayı düşünürken kollarını sıvazlayıp amını sikiş için hazırlamaya başlarsın.
Banyodan çıkan kişi adeta bir tanrıdır. "Dünyanın en yakışıklı ve en ünlü kişinin odasına girmeye cüret eden bu orospu da kim?" der gözlerini kısarak.
"Ben sikişe gelmiştim de." dersin utangaç utangaç. Jin havlusunu yere atar ve haşmetli sikini sana doğru anlamsızca sallarken "Ben Jin, ve asla bir orospu için para ödemem, başka nasıl ödeme yapmamı istersin?"
"Benim ve grup üyelerin için sikini sekiz tur çalkalar mısın?" Dersin ve o bu istediğini yerine getirir.
Ardından seni kocaman sikiyle sikmeye çalışır ama sen işin ortasında canın acıdığı için onu durdurursun. Jin havluyla ERKEKLİĞİNİ kapadıktan sonra "Beş para etmez orospu. Daha sikişmeyi bitiremeyen orospu mu olur? İşlevsiz bir amın var defol git buradan çalkalamalarım sana haram olsun." Der sert bir şekilde. Koşarak ayrılırsın.
Bu olay senin için büyük bir travma olur. Kalan hayatında başka hiçbir erkeyi amın kabul etmez, amın Jin'in amına hasret kalmış bir şekilde geceleri "Jin sik beni" diye sızlanır. Bu ses o kadar artar ki daha fazla dayanamayıp amını kesip toprağa gömersin. Kalan hayatını amsız bir varlık olarak geçirirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İLE ÇOK SAPIK HAYAL ET
FanficBurada yazılan her şey apaçık gerçekleri yansıtmaktadır. Okurken iliklerinize kadar azacaksınız.