(V)
Sen, Y/N kocaman götlü ve kocaman memeli bir üniversite öğrencisisindir. Çok havalı olduğun için diğer düşük insanlar gibi sıradan bir bölüm seçmemişsindir. Senin bölümün mitolojidir. Şu anda üstünde çalıştığın tez ise "Koca sikli mitolojik yaratıklar" üzerinedir. Bir gece, okuduğun kitapların birinde azdırıcı suratlı ve kocaman sikli yarı insan yarı at olan bir varlık görürsün. Siki o kadar büyüktür ki bir sayfanın tamımı sadece sikini tasvir etmektedir. Sen o siki ve o yüzü gördüğün anda sesli bir şekilde "Azıyorum galiba." dersin. Ardından nefes alış verişlerin gitgide hızlanır.
İçinden onlarca kez o mitolojik yaratığın ismini söylersin ki ismi basit ama seksidir. "V".
Aklının başına gelmesi için kitabı hızlıca kapayıp koşarak ve kocaman memelerini sallayarak evine gidersin.
Ailenle yaşıyorsundur ve ailen muhafazakardır (bu bilgi önemli arkadaşlar) odana girdiğinde kocaman bir sike sahip silüet görürsün. O anlarsın ki hayallerin gerçek olmuştur. Hayat amacın gerçekleşmek üzeridir.
"Ölene kadar mitolojik bir yaratık tarafından sikilmek."
Karanlıktan çıkan V gelip 31 cm sikiyle seni siker sikinin tamanını amına hızlıca sokup çıkardığı için amını yırtar ve siki içinde daha da yukarı çıkar, en nihayetinde sikini ağzından çıkarır. Tam o anda hem sen hem o boşalırsınız.
Ölürsün ama ölürken ağzındaki V'nin meni tadı harikadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İLE ÇOK SAPIK HAYAL ET
FanfictionBurada yazılan her şey apaçık gerçekleri yansıtmaktadır. Okurken iliklerinize kadar azacaksınız.