Μουγκρισα καθως γυρισα απο την αλλη πλευρα.Το κεφάλι μου πονούσε αφόρητα λες και κάποιος το βαρούσε με ρόπαλο του μπέιζμπολ.Ακουμπησα τα δάχτυλα μου στο μέτωπο μου μαλακά.
Μα που στο καλο ημουν;
Ο πόνος απο το κεφάλι μου ηρεμησε λιγο ετσι ώστε να ανοίξω ελάχιστα τα ματια μου για να μπορω να βλεπω.Ηταν σκοτεινά αλλα έμπαινε λιγο φως απο μια μικρη χαραμάδα ανάμεσα απο τις κουρτίνες που με βοήθησε να καταλάβω πως δεν ημουν στο κρεβάτι μου.
Ο σκατα!
Ο πανικός αρχιζε να με κυριεύει καθως προσπαθούσα να θυμηθώ τι ειχε συμβεί αλλα δεν καταφερα τιποτα!Πηρα μια βαθειά ανασα για να ηρεμήσω λιγο.Ξαφνικα ένιωσα το κρεβάτι να μετακινείται.
Ο.Θεε.Μου!
Δεν ημουν μονη στο κρεβάτι.Εκλεισα τα ματια μου ευχομενη να μην ξυπνήσω τον άνθρωπο που κοιμάται δίπλα μου.Εαν ξυπνούσε θα παρίστανα πως κοιμαμαι.
Οταν το κρεβάτι δεν ξανακινήθηκε μετα απο ενα λεπτο που κρατούσα την αναπνοή μου άνοιξα ελαφρώς τα ματια μου και κοιταξα για να δω ποιος κοιμαται δίπλα μου.
Ο.ΣΚΑΤΑ!
Ακομη και στο σκοτεινό δωματιο μπορουσα να δω ποιος ειναι.Ειναι ο Διονύσης!Ειχα φρικάρει αυτη την στιγμη.Προσπαθουσα να θυμηθώ τι σκατα ειχε συμβεί χθες αλλα έπεφτα στο κενο.Θυμαμαι το σημείο που με άρπαξε και με φιλησε.Και εγω η χαζη ανταπέδωσα!
Κοιταξα ξανα και ηταν μπρουμητα με την μεγαλη του γυμνασμένη πλάτη να φαινεται ολοκάθαρη αλλα το θεμα μας δεν ειναι η πλάτη του αυτη την στιγμη!Το θεμα μας ειναι γιατι ειμαι στο κρεβάτι μαζι του;
Τι στο διάολο εκανα χθες το βραδυ;Μηπως το καναμε;Υπαρχει μονο ενας τρόπος για να το μάθουμε...
Εκλεισα τα ματια μου για να βρω το κουράγιο να σηκώσω τα παπλώματα για να δω απο κατω.Και ναι,ημουν γυμνή.
Περισσότερες απορίες μαζεύτηκαν στο κεφάλι μου και προσπαθούσα να θυμηθώ τι ειχε γινει.Το μονο που θυμαμαι ειναι το φιλι που μοιράστηκα με τον Διονυση.Τιποτε αλλο.
Ειχα πιει παραπολυ και το καταλαβα απο τον βαρύ πονοκέφαλο που ειχα αυτη την στιγμη.
Γυρισα να δω τον Διονυση να κοιμαται ήρεμα και γαλήνια δίπλα μου.Κοιμοταν με το μαξιλάρι αγκαλια και φαινόταν λες και δεν φορούσε τιποτα.Ηθελα να σηκώσω τα σεντόνια για να δω εαν ηταν γυμνός αλλα ημουν πολυ φοβισμένη.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Απρόβλεπτο[✔️]
Любовные романыΗ Βερόνικα Σωτηρίου ειναι ενα απο τα 'popular' κοριτσια του Λυκείου της.Εχει την τελεια ζωή,μια ζωή που ο καθένας θα ζήλευε...Ενα κούκλο αγορι που ειναι ο αρχηγός της ομάδας ποδοσφαίρου του σχολείου τους,μια χαρούμενη οικογένεια,ενα μεγαλο σπίτι και...