Διονύση's pov-
'Ναι φυσικα!'της ειπα κάνοντας πέρα για να περασει.
Αλλα δεν πέρασε μεσα.Ηρθε κοντα μου και με πηρε αγκαλια.Ξαφνιαστηκα η αληθεια ειναι αλλα ανταπέδωσα σχεδόν αμεσως.Την έσφιξα πανω μου,την χρειαζόταν αυτη την αγκαλια τοσο πολυ οσο και εγω.
'Τι λες να μπούμε μεσα για να μην κρυώσεις ομορφοφατσα;'την ρωτησα καθως της χάιδευα τα μαλλια.
Η αληθεια ηταν πως δεν ηθελα να την αφήσω αλλα δεν ηθελα σε καμια περιπτώσει να αρρωστήσει.
Μου έγνεψε καταφατικά με δάκρυα στα ματια και μπήκε μεσα ενω εγω έκλεινα την πόρτα.
Γυρισα και την είδα να στέκεται όρθια παρατηρώντας το σπίτι μου.Αισθανοταν άβολα.Το καταλαβα μολις αρχιζε να παίζει με το λαστιχάκι της,το ειχα παρατηρήσει εδω και καιρο αυτο το συνήθειο.
'Θες να κανεις ενα μπανιο;Ή να πας κατευθειαν για υπνο;'ρώτησα με ενα χαμόγελο.
Ηθελα οσο τίποτε αλλο να την ρωτησω τι σκατα εγινε αλλα ημουν σιγουρος πως στην κατάσταση που ειναι δεν πρόκειται να μου πει.
'Ενα μπανιο νομιζω θα βοηθούσε αυτην την στιγμη.'ειπε με εναν λυγμό.
Δεν μπορουσα να την βλεπω ετσι.Δεν το άντεχα...Με σκοτώνει να την βλεπω στεναχωρημένη.
Πηγα στο δωματιο μου και της εβγαλα μια μπλουζα μου και ενα μποξεράκι μου να φορέσει.
'Οριστε.Το μπανιο θα το βρεις μεσα στο δωματιο μου που ειναι η πρωτη πόρτα με το που θα πας πανω.'της εξήγησα καθως την κοιτούσα μεσα στα λυπημενα της ματια.
Μου έγνεψε καταφατικά και ανέβηκε πανω ενω εγω μπηκα στην κουζίνα για να μας φτιάξω τοστ για να φαμε.
Καθως περιμενα να ψιθουν σκεφτόμουν τι την εκανε να στεναχωρηθεί τοσο πολυ;Την ειχα αφησει πριν είκοσι λεπτα στο σπίτι της!Πως γινετε μεσα σε τοσο μικρο χρονικό διάστημα να εγινε κατι που να την τάραξε τοσο;Τι στο διάολο την τάραξε τοσο;
Ξαφνικά ακουστηκαν βήματα απο τις σκάλες και καταλαβα πως τελείωσε το μπανιο της.Εβαλα τα τοστ στα πιάτα και τα ακούμπησα στον πάγκο ενω μπήκε μεσα.
Και τοτε ηταν που έμεινα με το στομα ανοιχτό.
ΓΑΜΩΤΗ ΜΟΥ!
Το μπλουζάκι μου της ηταν τεράστιο,τοσο φαρδι που της έφτανε μεχρι λιγο πιο κατω απο την κωλο.Το μποξεράκι μου δεν φαινόταν και πολυ αλλα καταλάβαινες πως τουλαχιστον φορούσε κατι απο κατω.Αλλα αυτο που με καύλωσε ακομη πιο πολυ ηταν που δεν φορούσε σουτιέν,και αυτο το καταλαβα επειδη η μπλουζα μου ειναι λευκή...
VOUS LISEZ
Απρόβλεπτο[✔️]
Roman d'amourΗ Βερόνικα Σωτηρίου ειναι ενα απο τα 'popular' κοριτσια του Λυκείου της.Εχει την τελεια ζωή,μια ζωή που ο καθένας θα ζήλευε...Ενα κούκλο αγορι που ειναι ο αρχηγός της ομάδας ποδοσφαίρου του σχολείου τους,μια χαρούμενη οικογένεια,ενα μεγαλο σπίτι και...