Ζωγράφιζα το βιβλιο μου μολις ακουστηκε η πόρτα να ανοίγει ομως βαριόμουν τοσο πολυ να δω ποιος ειναι που συνεχιζα χωρις να δωσω σημασία.
'Εμμ...καλησπέρα σας;Πως μπορω να βοηθήσω;'ρώτησε η καθηγήτρια μας.
'Ειμαι καινούργιος.'ακουσα μια χαρακτηριστική βαριεστημένη φωνη που με εκανε να σηκώσω το βλεμμα μου απο την βλακεία που ζωγράφιζα και να το τοποθετήσω στα υπέροχα λαμπερά του ματια.
'Ονομα;'ρώτησε ενοχλημένη.
'Ορεστης Πανούτσος.'της απαντησε και αρχιζε να ψάχνει τα ονόματα απο την καρτέλα.
'Μάλιστα.Κύριε Πανουτσε αν και καθηστεριμενος βρείτε μια άδεια θέση και καθήστε.'ειπε νευριασμένα και έστρεψε παλι την προσοχη της στον πίνακα.
Αρχιζε να ψάχνει με το βλεμμα του μια άδεια θέση ενω ολες οι κοπέλες τον κοιτούσαν σαν λυσαρες έτοιμες για επίθεση.Το βλεμμα του επεσε πανω μου και χαμογελασε.Του ανταπέδωσα το χαμόγελο και μετα κοιταξε την άδεια θέση δίπλα μου.Αυτο τον εκανε να χαμογελάσει ακομη περισσοτερο αφήνοντας μου το περιθώριο να χαζέψω την λευκή του οδοντοστοιχία.
Προχώρησε προς το μερος μου και εκατσε δίπλα μου.
'Γεια σου γειτόνισσα.'ειπε με ενα στραβό χαμόγελο.
'Γεια Ορεστη.'σούφρωσα τα χείλη μου ενω προσπάθησα να συγκρατήσω αυτο που ηθελα να τον ρωτησω.
'Αρχίζω και πιστευω πως δεν θυμασαι το ονομα μου....'τελικά δεν μπορουσα να το βουλώσω!Γελασε και έστρεψε ολόκληρη την προσοχη πανω μου.
'Φυσικα και οχι Βερονικα.Πως μπορω να ξεχάσω τέτοιο ονομα;'ειπε τονίζοντας το ονομα μου.Εγω χαχανισα και συνεχιζα να ζωγραφίζω.
'Ξερεις ειναι αγένεια απο μέρους σου να με κατασκοπεύεις.'ειπε με ενα πονηρό χαμόγελο.
Αμεσως τα μάγουλα μου κόκκινισαν και κοιταξα προς το παράθυρο για να μην το παρατηρήσει.
'Και το να με αγνοείς ειναι επισης αγενές.'ειπε με παιχνιδιάρικο τόνο.
'Δεν σε κατασκόπευα.'υπερασπιστηκα τον εαυτο μου.
'Εε τοτε τι εκανες;'
Το σκεφτηκα λιγο παραπάνω και η αληθεια ειναι πως τον κατασκόπευα.Το ξερω ανώριμο απο μέρους μου αλλα τι να κανω και εγω;
Ας το κανουμε σαν παράδειγμα ετσι;Γνωρίζεις ενα παγωτό με σιρόπι καραμέλα και κομματάκια σοκολάτας,πολυ νόστιμο!Το παγωτό αυτο μενει στο δίπλα σπίτι που τυχαίνει το παράθυρο του δωματίου του να ειναι ακριβως απέναντι απο το δικο σου.Εσυ τι κανεις;Καθεσαι και δεν κανεις τιποτα;Ή στέκεσαι στο παράθυρο σου να το χαζεύεις επειδη σου φαινεται πεντανόστιμο με αυτούς τους κοιλιακούς και τα υπέροχα αυτα ματια...ΒΕΡΟΝΙΚΑ!Παραφερεσαι κορίτσι μου!
ESTÁS LEYENDO
Απρόβλεπτο[✔️]
RomanceΗ Βερόνικα Σωτηρίου ειναι ενα απο τα 'popular' κοριτσια του Λυκείου της.Εχει την τελεια ζωή,μια ζωή που ο καθένας θα ζήλευε...Ενα κούκλο αγορι που ειναι ο αρχηγός της ομάδας ποδοσφαίρου του σχολείου τους,μια χαρούμενη οικογένεια,ενα μεγαλο σπίτι και...